* ï؟½ï؟½ï؟½ï؟½ï؟½ï؟½ï؟½ï؟½ï؟½ï؟½ï؟½ï؟½ï؟½ï؟½ï؟½ï؟½ ï؟½ï؟½ï؟½ï؟½ï؟½ï؟½ï؟½ï؟½ï؟½ï؟½ï؟½ï؟½ï؟½ï؟½ï؟½ï؟½ *
ï؟½ï؟½ï؟½ï؟½ ï؟½ï؟½ï؟½ï؟½ (ï؟½ï؟½ï؟½ï؟½) ï؟½ï؟½ï؟½ ï؟½ï؟½ï؟½ï؟½ï؟½ï؟½ï؟½ï؟½ï؟½ ï؟½ï؟½ï؟½ ï؟½ï؟½ï؟½ ï؟½ï؟½ï؟½ ï؟½ï؟½ï؟½ï؟½ï؟½ï؟½ ï؟½ï؟½ï؟½ï؟½ï؟½ï؟½ï؟½ ï؟½ï؟½ï؟½ï؟½ ï؟½ï؟½ ï؟½ï؟½ï؟½ï؟½ ï؟½ï؟½ï؟½ï؟½ ï؟½ï؟½ï؟½ï؟½ï؟½ï؟½ ï؟½ï؟½ï؟½ï؟½ï؟½ï؟½
  ï؟½ï؟½ï؟½ï؟½ï؟½ï؟½ |  ï؟½ï؟½ï؟½ï؟½ï؟½ï؟½ï؟½ ï؟½ï؟½ |  ï؟½ï؟½ï؟½ï؟½ï؟½ï؟½ |  ï؟½ï؟½ï؟½ï؟½ ï؟½ï؟½ï؟½ï؟½ï؟½ï؟½ |  ï؟½ï؟½ï؟½ï؟½ï؟½ï؟½ï؟½ ï؟½ï؟½ï؟½ ï؟½ï؟½ï؟½ï؟½ï؟½ï؟½ |  ï؟½ï؟½ï؟½ï؟½ï؟½ |  ï؟½ï؟½ï؟½ ï؟½ï؟½ï؟½ï؟½ |  ï؟½ï؟½ï؟½ï؟½ ï؟½ï؟½ ï؟½ï؟½ï؟½شگï؟½ï؟½
تاريخ: 26 بهمن 1386 تعداد بازديد: 6052 
اسرائيل و وهابيت مانع انسجام ملي
 


    فهرست نظرات  
1   نام و نام خانوادگي:  مجيد     -   تاريخ:  30 بهمن 86 - 00:00:00
با سلامدرست است كه هر دوي اين جماعت خطرناك ميباشند وليكن منافقين وهابي خيلي خطرناك تر ميباشند تا اسرائيليها برادران اهل سنت بايد هوشيارتر باشند موفق باشيدافشاگريهاي خود را ادامه بدهيد
2   نام و نام خانوادگي:  حسين اسيري     -   تاريخ:  03 اسفند 86 - 00:00:00
متاسفانه وهابيت وتندروهاي اهل سنت خيلي بدتر هستند تا اسرائيل ..
3   نام و نام خانوادگي:  دوست     -   تاريخ:  04 خرداد 87 - 00:00:00
در ميان وهابيها هم افراد معتدل و اهل گفتگو يافت مي شود.
بايد با آرامش و ادب گفتگو كنيم . اما تكفير ديگران و سب و العن مكشوف همواره آسيب مي زند. طرفين بايد كوتاه بيايند.
4   نام و نام خانوادگي:  علي     -   تاريخ:  07 خرداد 87 - 00:00:00
شيعه سني چه رفاقتي باهم دارندچه وحدتي چه استجام دارند اين عکس ازسايت شمابعدبود جناب قزويني
5   نام و نام خانوادگي:  حيدر علي عسكري     -   تاريخ:  12 آذر 87 - 00:00:00
به نام خداوند حي القيوم
بهتر است نظر همه به سالهاي آغازين رسالت نبوي جلب نمايم :
1 - اولين مردي كه در سن 10 (دوران نوجواني ) بر اسلام شهادتين گفت كي بود ؟
- اولين كسي كه در بين نزديكان به رسول خدا از سوي ايشان (رسول ا...) كه چهل نفر بودند و حضرت رسول (ص) از آنها درخواست نمود به خدا وند واحد ايمان بياورند چه كسي بود و حضرت چه شخصي را در آن جلسه به عنوان وصي خويش اعلام نمود كه علي ابن ابيطالب سه مرتبه بعد از دعوت حضرت رسول از جا برخاستنند و به دعوت ايشان پاسخ دادند.
- چه كسي در شب ليلةالمبيت جان خود را به خاطر اسلام در خطر انداخت .
- چه شخصي در زمان حمله به قلعه خيبر عقب نشيني نكرد و حضرت اين لفظ را بعد ازاينكه آن دو ترسيدند و عقب نشيني كردند بكار برد " فردا علم ( پرچم ) را به كسي مي سپارم كه خدا و رسول خدا از او راضي مي باشد .
- چه كسي در غزوه احد يك تنه از جان رسول خدا دفاع نمود
- چه شخصيتي داشت كه حضرت رسول خود ايشان را به همسري بنت خود ترويج نمود .
- آيا مگر غير از اين است كه رسول اكرم به اتفاق اهل بيتش براي مباهله اقدام نمود .
و آيا كسي را از مدعيان خلافت سراغ داريد كه جرات كرده باشد بگويد سلوني قبل ان تفقدوني و آيا مگر غير از اين بود كه در مسجد كوفه در دكة القضاء با علم و عدالت علوي آبروي آن دختر باكره را كه در اثر خوردن آب آلوده كه در آن زالو بوده ومجر به نمودار شدن وضع حمل در آن نمود را مرتفع و حل نمايد. ( مستندات مسجد كوفه به نقل از صحابه )
- و مگر اينطور نيست كه اگر علم حضرت بيود آن... نابود مي شد(عمر) و تمامي سئوالات و فتواها را از حضرت جواب مي گرفت :
و در زمان قبل از رحلت پيامبر بر چه كسي وصيت نمودند( حضرت علي ) و چه شخصي گفت ايشان هذيان مي گويد (دومي)
آيا از حديث قدسي اهل كساء تحقيق كرده ايد به نقل از چه شخصيتي بوده و يك بار متن آن را با ترجمه بخوانيد .
آيا اهل سنت مي دانند بدعت گذار ترين شخص در عالم كيست
كه عمر در چند سالگي به اسلام دروغي شهادتين گفت ؟ از روي ريا و بدست آوردن پست و مقام و شهوت پرستي ؟
آيا آيا اهل سنت مي دانند كه عمر بت پرست بوده وبعد از اينكه مسلمانان به پيروزي رسيدند يك بت كوچك در سينه نگهداري مي كرده كه موقع از دنيا رفتن در سينه اش موجود است و به صورت شكاف خورده كه هر چه خواستند جدا كنند نتوانستند؟ ( مانند آن مردي كه در رآس كنبد رسول آ..) چسبيده ؟
اميدوارم توانسته باشم به حد اختصار نظر شما را به اصل اسلام جلب نمايم و پيشنهادي براي اهل تحقيق كه كتب سليم ابن قيس كه از محققين و تاريخ نويسان از صحابه پيامبر مي باشد را جلب كنم : با آرزوي خوشنودي براي شما زحمتكشان م - ت- هو يا علي
6   نام و نام خانوادگي:  اخشيد فرحمند     -   تاريخ:  12 آذر 87 - 00:00:00
مابايد سطح علم و اطلاعات دانشجويان را بالا ببريم از طريق شكل دادن گروهاي تحقيقاتي در مورد شيعه ناب و كتابهاو مقالات در دانشگاه ها


7   نام و نام خانوادگي:  نفيس خوبي     -   تاريخ:  26 دي 87 - 00:00:00
به نام خالق آرامش ,خداي من و تو _سلام _ممنون از اطلاعات مفيدتون-منم با رفاقت سني و شيعه موافقم_اصلا چرا روابط انساني رو با تعصبات و سنتهاي غلط ميسنجيم و خرابشون ميكنيم_من با دوستاي سني و مسيحيم خيلي باهم جوريم_حتي دوست زرتشتي هم داشتم_انقد چوب لا چرخ هم نزاريم و فكر خوب شدن خودمون باشيم نه بد كردن ديگران
8   نام و نام خانوادگي:  راه علـي سعادت     -   تاريخ:  09 تير 88 - 00:00:00
اين عكس خيلي معني داره لعنت خدابروهابي
9   نام و نام خانوادگي:  ممدرضا حسني     -   تاريخ:  17 مهر 88 - 00:00:00
مي دونيد تا نسل هرچه اسرائيليه برچيده نشه وهابيون نيز هستند . خدا لعنت كنه اوني كه باعث شد بعد از پيغمبر دو دستگي ايجاد بشه
10   نام و نام خانوادگي:  زهرا     -   تاريخ:  23 مهر 88 - 00:00:00
لعنت خدا ورسول او بر تمامي کفار خاصه اسراييل و وهابيت ما شيعيان دست در دست هم با توکل به خدا و مدد مولا علي نسلتان را ريشه کن نموده و بيرق تشيع را بر بام جهان به اهتزاز در مياوريم اللهم عجل لوليک الفرج
11   نام و نام خانوادگي:  ظهيرالدين نصرتي     -   تاريخ:  13 آبان 88 - 00:00:00
خدا ريشه ي وهابيتو قطع كند ان شاءالله
12   نام و نام خانوادگي:  عبدالله     -   تاريخ:  15 آذر 88 - 00:00:00
با سلام به همه عزيزان نظر دهنده .
من عبدالله بنده خدا .
اولاَ از عكسي كه گذاشتيد ممنون . اما نكته اي رو در مورد وهابيت مي خوام بيان كنم.
اصلاَ شما وهابيت رو مي شناسيد. يا فقط همين حرفهاي مزخرف كه مي شنويد رو پي مي گيريد؟
اصلاَ وهابيت چي هست؟
باني گروه وهابيت شخصي است به نام محمد بن عبدالوهاب. او كه بود؟ كسي بود كه عقيده اي پاك داشت.
عقيده ي وهابيت چي بود؟
هنگامي كه قبرپرستي و شرك و روي آوردن به قبور به اوج خودش رسيده بود، محمدبن عبدالوهاب به اين فكر افتاد كه اگه جلوي اين كارها گرفته نشه، بزودي نامي از اسلام نمي مونه . اين شخص دستور داد تا همه قبرها رو خراب كنند. حتي قبر بزرگان، پيران، و حتي قبور صحابه و ائمه. چون غير از اين كار راه ديگه اي براي جلوگيري از قبر پرستي و شرك وجود نداشت. اهل تشيع هم به خاطر اينكه قبور ائمه و شايد كساني كه به اونا اعتقاد زياد داشتند رو خراب كردند با اين گروه اعلام مخالفت كردند و هرگونه برچسب ناپسند رو به اونا روا داشتند .
حالا خودتون كلاتون رو قاضي كنيد؛ كي وهابيت رو ساخته ؟ اين شماييد كه از وهابيت يك دشمن ساختيد و اسرائيل و آمريكا هم از اين فرصت استفاده كرده و تا جايي كه مي تونه بين دو گروه تفرقه ايجاد كرده و وهابيت رو به چشم شما بد جلوه داده . شايد هم واقعآً گروهي باشند كه به اسم وهابيت كارهاي ناپسندي انجام بدن كه مطمئناً ساپورت شده از طرف يهوديت ملعونه.

آقاي حيدرعلي عسگري ، شما هم اينو داشته باش؛ خلافتي كه حضرت عمر (رض) داشت، هرگز ارزش كشمكش نداشت كه به خاطر اون اسلام خودشو زير پا كنه . اصلاً در مورد خلافت اين عزيزان چيزي مي دوني؟
اون بزرگوار از اول خلافت تا آخر عمر شريفش فقط يك خانه ي كلوخي، يك زيرانداز براي خوابيدن، يك ظرف براي غذا و يك ليوان براي نوشيدن داشت .
يعني اون بزرگوار براي اينچنين خلافتي سر ستيز و جنگ برمي داره؟
وقتي قاصدي از ايران به طرف خانه خليفه راهنمايي مي شه، مي گه قصر خليفه كجاست؟ به او نشان مي دهند. او مي گويد خانه ي خليفه همين است؟! و وقتي خود حضرت عمر (رض) رو مي بينه،‌ باز هم بر تعجب او افزوده مي شه كه خليفه ي مسلمين كه امپراطوري هاي بزرگ دنيا (ايران و روم) از او وحشت دارند، با اين وضع فقيرانه زندگي مي كنه؟ و بعد از ديدن اين صحنه مسلمان ميشه.
شايد شما دروغهايي در مورد حضرت عمر (رض) توي كتابهاتون و سر منبراتون بگيد . اما آن را كه حساب پاك است از محاسبه چه باك است.
اون عزيزان 1400 سال پيش زندگي كردند و از دنيا رفتند . حالا من تو سگ كي باشيم كه در مورد اين عزيزان نظر بديم .
حالا وظيفه ي من و تو اينه كه دست هم رو بگيريم و دنيا رو از هيبت اسلام بترسونيم . تا زماني كه بين شيعه و سني تفرقه باشه ، اسلامي دركار نيست. هر كس به عقيده خودش و عقيده ي هر كس براي خودش محترم. وقتي من به عقيده ي تو توهين كنم و تو هم تقابلاً همين كار رو بكني، اين وسط كي نفع ميبره؟ پس يه كم بيشتر فكر كنيم و عقل خودمونو بكار بندازيم تا آب رو براي ماهيگيراي يهودي گل آلود نكنيم.
من برادر سني شما ، با وجود توهين ها و اختلافاتي كه بعضي از شما متعصبانه و كوركورانه با ما داريد، اما به خاطر عظمت و بزرگي اسلام حاضر دست هر برادر شيعه روبگيرم و زنجير اسلام رو با برادرام محكمتر كنم.
به اميد آنروز . ايميلم رو مي ذارم. اگه مايليد پيام بذاريد . خوشحال مي شم.
عبدالله. بنده خدا msr.darinoos@yahoo.com
13   نام و نام خانوادگي:  عليرضا     -   تاريخ:  26 آذر 88 - 00:00:00
من با نظر آقاي عبد الله موافق هستم که شيعيان و اهل تسنن بايد باهم اتحاد داشته باشند و اصلا به خاطر همين اتحاد بود که امير المومنين آن همه سال در خانه نشست و سکوت کرد ولي فکر ميکنم که همه ي مسلمانان بدانند که مذاهبي مانند:بهائت و وهابيت چيزي جز نابودي اسلام را ندارند
14   نام و نام خانوادگي:  داوود     -   تاريخ:  11 دي 88 - 00:00:00
باسلام به اميد دادارمنجي عالم بشريت وبه اميد وحدت تمام مسلمين يکتاپرست . بفرموده امام خميني (ره ) : وحدت کلمه رمز پيروزي مسلمين ميباشد .وهمچنين به ريسمان الهي چنگ زنيد ومتفرق نشويد . فهم حديث ثقلين مود تائيد کل مسلمانان يکتاپرست ميباشد .
15   نام و نام خانوادگي:  رضا افشار     -   تاريخ:  29 بهمن 88 - 00:00:00
اقاي عبدالله اگر هر مطلبي را كه به مذاق شما خوش نيايد بخواهيد مزخرفات تلقي كنيد بنابراين مطابق همين منطق ميتوان سخنان شمارادررابطه با عمرنيز پاره اي مزخرفات تلقي نمود پس بهتر است بجاي تهمت وبي احترامي , به اسناد تاريخي كه مورد تاييد علماي فرقين ميباشد مراجعه نمود تا افتاب حقيقت خود نمايي كند.
16   نام و نام خانوادگي:  بنده خدا     -   تاريخ:  09 فروردين 89 - 00:00:00
درود خداوند بر برادران سني و شيعه من از طرفداران سرسخت وحدت مي باشم و در اين راه سختيهاي زيادي کشيدم من مي گويم که چرا برادران شيعه به شيخين فحش مي دهند مگر در قرآن نخواندند که حتي فحش دادن به بتها هم ايراد دارد و البته برادران سني هم نبايد به مقدسات شيعيان بي احترامي بکنند فحش و ناسزا چيزي است که باندهاي صهيونيستي مي خواهند تا اسلام عزيز پيشرفت نکند من ناراحت مي شوم از بعضي علماي چه شيعه و چه سني که به اختلاف اين دو مذهب دامن مي زنند از مرتضي علي رسم اتحاد را بياموزيد که اولين پرچمدار اتحاد بود حالا به هر دليلي که مي خواهد باشد بعضي از افراطييون شيعه با مطرح کردن ماجراهاي بعد از رحلت نبي مي خواهند اختلاف بياندازند، برادران آن ماجراها کاملا درست بوده ولي نبايد عامل تفرقه بشود تو رو به خدا در مجالستان چه شيعه و چه سني به هم توهين نکنيد به فتواي حکومتي آيت الله خامنه اي گوش کنيد وقتي که من به مجلس نهم ربيع اعتراض کردم به من توهين کردند وبه من گفتند ديگر تو شيعه نيستي آخر چرا فقط براي اين دليل که گفتم توهين نکنيد هي آقا دلم خيلي پره آخه برادر شيعه آخه برادر سني چرا دعوا شما به دين مصطفي هستيد شما برادريد شما دشمن هم نيستيد دشمن شما صهيونيسم و انگليس خبيث و آمريکا است شيعيان ،حضرت زهرا هم به ناسزاهايي که بعضي از شما در سالروز شهادت ايشان مي گوييد راضي نيستند در آخر بايد بگويم اتحاد اتحاد. يا مولا يا امير المومنين يا علي مرتضي فاتح خيبر
17   نام و نام خانوادگي:  سعد الله     -   تاريخ:  10 فروردين 89 - 00:00:00
بسم الله القاسم الجبارين.!!!!!!!!! سلام عليکم جناب ( بنده ي خدا). جناب بنده ي خدا. برادر من. شما فرموديد : شما برادريد شما دشمن هم نيستيد دشمن شما صهيونيسم و انگليس خبيث و آمريکا است شيعيان ،حضرت زهرا هم به ناسزاهايي که بعضي از شما در سالروز شهادت ايشان مي گوييد راضي نيستند در آخر بايد بگويم اتحاد اتحاد. ببخشيد. سوالي از محضر شما دارم. مومن به چه کسي ميگويند؟! مسلم به چه کسي ميگويند؟! و بفرماييد که ان مسلمون اخوه. يا ان المومنون اخوه.؟!؟؟!؟!!؟!؟!؟!؟!؟!؟!؟!؟؟!؟!؟!؟!؟!؟!؟!؟!؟!؟!؟!؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ چرا چرت و پرت ميگويي بنده ي خدا. ؟! کجا برادري؟! فرموديد که : بعضي از افراطييون شيعه با مطرح کردن ماجراهاي بعد از رحلت نبي مي خواهند اختلاف بياندازند، برادران آن ماجراها کاملا درست بوده ولي نبايد عامل تفرقه بشود. بدبخت. بيچاره. افراطيون شيعه. با اين حساب. معاذ الله. استغفر الله. العياذ با الله. نستجير با الله. امامان ما از جمله امام صادق و بي بي زهرا( سلام الله عليها) بايد ......... باشند؟!!!!؟؟! که بانه روز اينان را لعن ميکردند؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! فرمودي که : از مرتضي علي رسم اتحاد را بياموزيد که اولين پرچمدار اتحاد بود حالا به هر دليلي که مي خواهد باشد. مگر پيامبر به مولانا و مقتدانا امير المومنين علي ابن ابي طالب ( صلوات الله و سلامه عليه) نفرمود يا علي اگر ياراني يافتي قيام کن.؟! اگر علي(ع) ياري داشت هيچ وقت زير بار وحدت نميرفت و وحدت هم نکرد. اين همه جملات تند مولا را نسبت به اين ملاعين کور بودي و نخواندي؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ در ضمن. از کي تا حالا تبري از اعدا الله و قاتلان بي بي زهرا( سلام الله عليها) و غاصبان فدک و خلافت مولانا علي( صلوات الله و سلامه عليه). شده افراطي گري. شما بهتره اول بري ببيني در مناطق سني نشين . وهابي نشين همين ايران خودماتن بر سر شيعيان چه ميگذرد ؟؟! بعد بيا اينجا براي برادرانت تعيين تکليف کن.!!!!!!!!! اگر تو با سني برادري. ما برادر نيستيم. برادريت براي خودت. انقدر برادر باش تا روزي که به نام همين برادري سر از تنت قربتا الي الله جدا کنند. که برادري ولي مشرک و رافضي . برادريت يک طرفه است و اصل برادريت مشکل دارد . آخر مومنان با هم برادرند. نه مسلمون.!!!!!!! فرموديد که : ه فتواي حکومتي آيت الله خامنه اي گوش کنيد. بنده ي خدا. چرا حرف هاي حضرت رهبر( دامت برکاته. حفظ الله عنه) را تحريف ميکني؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ آقا جون کي فرمودند تبري نکنيد. منظور آقا اين بوده که در جلوت باعث تفرقه ميشود . اما افرادي همچون شما حتي در مجالسي که فقط و فقط شيعيان هستند و حتي در مناطق شيعه نشين هم از ترس ....... تان تبري نميکنيد. اول ذهنت را باز کن تا کلام آقا رو بفهمي.!!!!!! فرموديد : قتي که من به مجلس نهم ربيع اعتراض کردم به من توهين کردند وبه من گفتند ديگر تو شيعه نيستي آخر چرا فقط براي اين دليل که گفتم توهين نکنيد. برادر من. اولا آنهايي که به شما فرمودند تو شيعه نيستي واقعا و الحق و والانصاف که راست گفته اند و از اين بالاتر بايد نثارت ميکردند. !!!!!!! شما گفتي : آخر چرا فقط براي اين دليل که گفتم توهين نکنيد............... بدبخت. توهين چيه. لعنت که توهين نيست. لعنت يعني از رحمت خدا دور شده. تو هنوز الفباي مذهب و دينت را بلد نيستي. ان شا الله با برادرانت و با مادر برادرانت عائشه ام المومنين برادرانت محشور و مانوس شوي. خب چون شما با آنان برادري. بايد به عقائدشان هم احترام بگذاري . پس ان شا الله اگر متبري نيستي با خلفاي راشدين برادرانت محشور شوي. * حزب فقط حزب علي * _____________ * رهبر فقط سيد علي * * ابا الفضل علمدار * ______________ * خامنه اي نگهدار * يا زهرا . بي بي پهلو شکسته( سلام الله عليها).
18   نام و نام خانوادگي:  کميل (براي بنده خدا)     -   تاريخ:  12 فروردين 89 - 00:00:00
از گفتار شما بنظر نميرسه شيعه باشيد چون اعتراضتان خطاب به شيعيان بود . البته يک جمله مادرانه هم به اهل سنت فرموديد. به گمانم (يا علي) آخر متنتان هم يک جمله مصلحتي بوده . دليل لعن صحابه ثلاثه کاملا روشن است ونيازي به توضيح ندارد . اگر هم شيعه هستيد بايد بگويم احسنت به غيرتتان!

اي مدعي وحدت تو پيرو که هستي

عقد اخوت خود با سنيان تو بستي؟!

سني برادرتو , با او برادري کن

فردا نگوکه زهرا(س) بهرم تو مادري کن

مادر به اهل بدعت ,عايشه است اي دوست

هر کس که اين چنين است عايشه مادر اوست

19   نام و نام خانوادگي:  يك وهابي     -   تاريخ:  13 فروردين 89 - 00:00:00
من با اعتراض سعد الله نسبت به بنده خدا موافقم ،
شمشير را از رو بستن بهتر است .
اين همه سال شيعه عقائدش را در خفا گفته به كجا رسيده ؟
اين همه بغض و كينه و لعنت ....را بيرون بريزيد اينطوري ذهنتان اي شيعيان براي تجزيه و تحليل مسائل و شنيدن حقايق باز ميشود ....

20   نام و نام خانوادگي:  سعد الله     -   تاريخ:  14 فروردين 89 - 00:00:00
بسم الله القاصم الجبارين..........!!!!!!!!! سلام عليکم. و ساام به جناب يک وهابي. در جوابت بايد بگويم که : يه کلامم از مادر عروس.!!!! ببين . اگر شبانه روزم که بر تاييد کلام من برآيي ما را با شما الفتي نيست. که نييييييييييييييييييييييييييييييييييست.!!!!!!!!! از بسم الله گفتنم معلوم است . نيازي به کلام شما نيست. خوب خودت هم خوب دانستي که ما شمشير را از رو بسته ايم نه از پشت. شمشير ما علم است. شمشير ما برهان و دليل عقلاني است. شمشير ما آيات و روايات است. شمشير ما حب آل الله و دوري جستن از اعدا الله است. تولي و تبري دو بال براي رستگاريست. من مانده ام که اي خدااااااااااااااااااا ...... اگر من يک سني وهابي بودم. با خواندن کتاب شبهاي پيشاور ديگر بايد چه شبهه اي در ذهنم ميماند که موحد و مسلمان و مومن نشوم.؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ جناب يک وهابي. تورو به خليفه ي دوميت که عاشقش هستي قسمت ميدم.!!!! براي يک بار هم که شده اين کتاب را بخوان. فايل هاي صوتيش هم موجود هستند. فقط يک بار مطالعه کن بدون تعصب کور کورانه. به تا الله که مطالعه بسيار چيز خوبي است. يا قاصم الجبارين. يا اله العالمين.
21   نام و نام خانوادگي:  momen abdullah     -   تاريخ:  14 فروردين 89 - 00:00:00
جناب يک وهابي
ما از شما فقط يک تقاضا داريم. لطفا همچون رفتارتان در قرون ابتدايي صدر اسلام حضرت امير المومنين علي (عليه السلام) را جزو خلفاي «راشيدن» خود اعلان نکنيد.
لطفا به جهانيان اعلان بفرماييد که راه شما با راه حضرت اميرالمومنين علي (عليه السلام) متفاوت است. خواهشا اين افسانه ها و دروغ هاي بچه گانه که حضرت اميرالمومنين علي (عليه السلام) با خلفا شما هم روابط گرمي داشته است را پايان دهيد و اجازه دهيد مردم خود بين عمر و حضرت اميرالمومنين علي(عليه السلام) يکي را انتخاب کنند.
علوي به راه خود، اموي و عمري هم به راه خود.
يا علي
22   نام و نام خانوادگي:  يك وهابي     -   تاريخ:  14 فروردين 89 - 00:00:00
عليكم السلام و رحمه الله جناب سعد الله ! بله از بسم اله تان معلوم است ولي آيا مطمئن هستيد شمشير علم و برهانتان ترك برنداشته ؟؟ اگر با وجود تولي و تبرايتان خود را رستگار ميدانيد ديگر چرا فرياد ميزنيد ؟؟ كسي كه راه رستگاري را يافته كه ديگر هوار نميكشد لعن و نفرين نمي فرستد !....درسته ؟ در ضمن بنده به بعضي از برادران مسلمانم كه با عجله و بدون تدبر بيشتر راه علي ابن ابيطالب را ادامه ميدهند و دست اتحاد را به سوي شيعيان دراز مي كنند عرض مي كنم : اگر علي در پايان اشتباهاتش آنگاه كه از فلان كس ها طلب ياري كرد نتيجه اي گرفت آنوقت شما هم نتيجه ميگيريد در سرگذشت علي پند و اندرز خوبي براي همه ما مسلمانان هست....
23   نام و نام خانوادگي:  سعيد حسيني(شاه اسماعيل صفوي)     -   تاريخ:  15 فروردين 89 - 00:00:00
سلام جناب يک وهابي چقدر جالب از تاريخئ نتيجه ميگيريد !!! لطفا بفرمائيد با توجه به نظراتتان در مورد حضرت علي ع از سرگذشت خلفايتان چه نتيجه اي بايد گرفت؟؟؟!!!!! لابد همين نتيجه اي کهئ مفتيانتان گرفته اند؟!!! کشتن 7 شيعه = رفتن به بهشت شير دادن به مردان بزرگسال = محرم شدن لواط در اماکن تفريحي براي عملياتهاي خرابکارانه = ايجاد انس و الفت و استحکام دوستي ميان اهل سنت لواط با پسر بچه بهنگام سفر در هنگام لزوم = روش خلفا هنگام سفر افطار کردن روزه هنگلم قطع برق = سنت رسول خدا ص ترويج عقايد يهود = براي ايجاد دوستي بين مسلمانان و يهود ترويج خرافات و بدعت = رستگاري و . . . . . ايا فکر نميکنيد که اعتقاداتتان دچار شکاف عميقي شده است ؟!! براي ترميم آن بايد تعقل و تفکر با مبناي قرآني داشته باشيد يا حق
24   نام و نام خانوادگي:  momen abdullah     -   تاريخ:  15 فروردين 89 - 00:00:00
جناب عمر!!! (شماره 21) «اگر با وجود تولي و تبرايتان خود را رستگار ميدانيد ديگر چرا فرياد ميزنيد ؟؟ كسي كه راه رستگاري را يافته كه ديگر هوار نميكشد لعن و نفرين نمي فرستد !....درسته ؟» نه. خير. خيلي خيلي هم غلط است عمر!!!. مي‌داني چرا؟؟ چون قرآني که نزد ما شيعيان است چنين مي‌گويد: «و نادي أَصحاب الجنة أَصحاب النارِ أن قد وجدنا ما وعدنا ربنا حقا فهل وجدتم ما وعد ربكم حقا قالوا نعم فأَذن مؤذن بينهم أن لعنة الله علي الظالمين»(سوره اعراف 44) آري. همان «رستگاران» که در بهشت هستند فرياد مي‌زنند «لعنت خداوند بر ظالمين». راستي عمر. قرآن کريم مي‌داني چيست؟ نه عمر. اشتباه نکن. اون کتابي را که شيطان بر ابوبکر نازل کرد قرآن نمي‌گويند. قرآن آيات نوراني است که بر قلب مبارک محمد مصطفي (صلي الله عليه و آله) نازل شد. به کتابي که شيطان بر ابوبکر نازل کرد مي‌گويند «آيات شيطاني». يا علي
25   نام و نام خانوادگي:  يک مسلمان     -   تاريخ:  07 خرداد 89 - 00:20:13
درود بر اسلام درود بر برادران شيعه و اهل سنت درود بر اتحاد و برادري سلام خدا بر محمد و آل پاك و مطهرش.
((اللهم عجل الوليك الفرج))
26   نام و نام خانوادگي:  شکارچي وهابيان     -   تاريخ:  18 خرداد 89 - 10:26:36
مي خواستم بگم من يه مدتي است بيکارم واتفاقا هنگام گشت زني متوجه بحث شما شدم.اقاي وهابي اگه وقت كر ديادرس خانه وحشي ها رو بده شايد اين وسط ما يه چيزي گيرمان اومد.با تشكر
27   نام و نام خانوادگي:  محسن     -   تاريخ:  01 تير 89 - 09:58:03
سلام
ميخواستم بگم من ميخوام روي بيارم به دين وهابي
کجا
چطور
و شراطيش چيه ؟
ممنون ميشم خبرم کنيد
28   نام و نام خانوادگي:  براي محسن     -   تاريخ:  01 تير 89 - 17:17:56
جناب محسن براي وارد شدن به بي ديني وهابيت بايد يه فرم پر كني بفرستي جهنم خودشون احضاريه ميفرستن به موقعش.
29   نام و نام خانوادگي:  حسن نيک پرور براي عبد الله بنده خدا     -   تاريخ:  19 مهر 89 - 04:31:47
اي بنده خدا با شما در مورد وحدت و اختلاف اندازي اسراييل و آمريکا هم عقيده هستم. اما در مورد اعتقاد مسلمانان به متوسل شدن به قبر پيامبر و ائمه بايد بگويم که خود عمر هم براي باريدن باران کنار قبر پيامبر رفته وبراي باريدن باران دعا کرد آيا معتقدي او هم مشرک شده بود؟؟؟




   

آموزش رجال | مناظرات | فتنه وهابيت | آرشيو اخبار | آرشيو يادداشت | پايگاه هاي برتر | گالري تصاوير | خارج فقه مقارن | درباره ما | شبکه سلام |  ارتباط با ما