* ï؟½ï؟½ï؟½ï؟½ï؟½ï؟½ï؟½ï؟½ï؟½ï؟½ï؟½ï؟½ï؟½ï؟½ï؟½ï؟½ ï؟½ï؟½ï؟½ï؟½ï؟½ï؟½ï؟½ï؟½ï؟½ï؟½ï؟½ï؟½ï؟½ï؟½ï؟½ï؟½ *
ï؟½ï؟½ï؟½ï؟½ ï؟½ï؟½ï؟½ï؟½ (ï؟½ï؟½ï؟½ï؟½) ï؟½ï؟½ï؟½ ï؟½ï؟½ï؟½ï؟½ï؟½ï؟½ï؟½ï؟½ï؟½ ï؟½ï؟½ï؟½ ï؟½ï؟½ï؟½ ï؟½ï؟½ï؟½ ï؟½ï؟½ï؟½ï؟½ï؟½ï؟½ ï؟½ï؟½ï؟½ï؟½ï؟½ï؟½ï؟½ ï؟½ï؟½ï؟½ï؟½ ï؟½ï؟½ ï؟½ï؟½ï؟½ï؟½ ï؟½ï؟½ï؟½ï؟½ ï؟½ï؟½ï؟½ï؟½ï؟½ï؟½ ï؟½ï؟½ï؟½ï؟½ï؟½ï؟½
  ï؟½ï؟½ï؟½ï؟½ï؟½ï؟½ |  ï؟½ï؟½ï؟½ï؟½ï؟½ï؟½ï؟½ ï؟½ï؟½ |  ï؟½ï؟½ï؟½ï؟½ï؟½ï؟½ |  ï؟½ï؟½ï؟½ï؟½ ï؟½ï؟½ï؟½ï؟½ï؟½ï؟½ |  ï؟½ï؟½ï؟½ï؟½ï؟½ï؟½ï؟½ ï؟½ï؟½ï؟½ ï؟½ï؟½ï؟½ï؟½ï؟½ï؟½ |  ï؟½ï؟½ï؟½ï؟½ï؟½ |  ï؟½ï؟½ï؟½ ï؟½ï؟½ï؟½ï؟½ |  ï؟½ï؟½ï؟½ï؟½ ï؟½ï؟½ ï؟½ï؟½ï؟½شگï؟½ï؟½
تاريخ: 05 مهر 1387 تعداد بازديد: 3997 
مصاحبه معاون سياسي استانداري سيستان وبلوچستان راجع به تخريب حوزه علميه لوتک
 
بسمه تعالي

سئوال {1} جناب آقاي فراهاني با تشکر از فرصت گفتگو ؛ همانگونه که مستحضريد چندي قبل شاهد جمع اوري برخي کانکسهاي و مستحدثات در روستاي عضيم آباد توتک شهرستان زابل که تحت عنوان مدرسه علوم ديني طي
مدت يکي؛دوسال اخير فعاليت مي کرد؛ بوديم که اين موضوع عکس العملهاي متفاوتي را در اذهان عمومي ايجاد نموده است 0 علي ايحال بنا داريم موضوع را از زبان حضرتعالي انعکاس داده واسباب تنوير افکار عمومي را فراهم آوريد؟

پاسخ : ضمن عرض تشکر وسپاس ازحسن توجه مسئولين رسانه هاي عمومي به مسئل مختلف استان ؛خاصه در حوزه دين و اجتماع که وقايع آن را با حساسيت ويژهاي از جانب مردم عزيزو خوب استان
دنبال مي شود و احيانا اگر اطلاع رساني در اين عرصه دچار مشگل باشد قطعا عرصه براي فعاليت جريانها و افراد فرصت طلب منافع نگر باز مي شود تا بر اساس منافع ومتامع خود مطالبي را عرضه کنند نه بر اساس مصالح و منافع مردم عزيز وفهيم استان که تاکنون نشان داده اند حرف صادقانه را به خوبي پذيرا هستند 0
همانگونه که مطلعيدحوزه علميه اسلام آباد لوتک بابيش از چهل سال سابقه توسط مرحوم مولوي محمدگل حسن زهي که از علما سرشناس و شريف منطقه بودند بر حسب نياز مردم منطقه تاسيس و به تعليم و تربيت برادران  اهل سنت شهرستان زابل و منطقه لوتک پرداختند و در اين راه نيز افراد قابلي را در عرصه تبليغ امور ديني به جامعه اهل سنت تحويل نموده است 0
مدرسه لوتک پس از فوت مرحوم مولوي محمد گل توسط فرزندان ايشان و بر اساس تفکرات به ارث برده از پدر اداره مي شد تا اينکه يکي دو نفر از مدرسين مدرسه بناي مخالفت با فرزندان موتوي محمدگل را گذاشتند 0 اين افراد که از بيرون مورد حمايت برخي افراد تندرو و اهل سنت قرار داشتند  پس از اخراج از مدرسه اقدام به تاسيس مدرسه عظيم آباد که در فاصله يک کيلومتري مدرسه لوتک بود نمودند وبا تعدادي کانکس و منزل روستايي بدون مجوز قانوني اقدام به فعاليت نمودند و باتوسط؟؟؟؟؟؟؟کاهش فعاليت حوزه لوتک برآمدند0
مدرسه عظيم آباد با جذب طلاب افغاني غير مجاز فعاليت غير قانوني خود را پايه گذاري و اسباب تذکرات عديده و مکرر مقامات دولتي شهرستان را فراهم نمود0 مسئولين مدرسه نيز در پي تذکرات ؛
تعهداتي مبني بر پايان سال تحصيلي و برچيدن مدرسه از آن منطقه را مطرح و بعد سال تحصيلي نيز اقدامي براي بر چيدن مدرسه به عمل نياوردند 0
پس از مدت کوتاهي فعاليت غير قانوني اين مدرسه و تذکرات و تعهدات مکرر مقامات دولتي شهرستان بر آن شدند تا بر اساس قانون نسبت به برچيدن اين مدرسه غير قانوني اقدام نمايند0
 
سئوال (2)  شما اشاره فرموديد که اين مدرسه با جذب طلاب  غير مجاز افغاني  فعاليتشان را اغاز نمودند . حال اين سوال مطرج است که مجموع دانش اموز حاضر در مدرسه چه تعدادي بوده است و چه تعدادي از انها بومي و چه تعدادي از انها غير بومي بوده اند ؟
پاسخ : در هنگام بر چيدن مدرسه حدود 98نفر طلبه در انجا حضور داشتند که غريب به پنجاه نفر انها ؟؟؟؟؟ غير مجاز و بيش از سي نفر انها ايرانشهري و کمتر از ده نفر انها کرماني و تعداد کمي بومي در مدرسه حاضر بودند .
با توجه به اين امار عملا ما شاهد ان هستيم که مدرسه مذکور مورد استقبال اهالي بومي منطقه نبوده و تعداد کمي از اهالي بومي منطقه جذب اين مدرسه شده اند و اين نشان دهنده آن است که مدرسه لوتک کفايت امور تحصيلي بومي منطقه را داشته و نياز به مدرسه جديد آن هم با فاصله کمي از مدرسه لوتک (يک کيلومتر) نبوده است که اين همه هياهو و مشکلات را نيز ببار آورد . در اينجا لازم مي دانم به اين نکته اشاره نمايم بر اساس آمارهاي موجود در حال حاضر در سطح استان مساحد و مدارس برادران عزيز اهل سنت نسبت به قبل از انقلاب اسلامي بيش از چهار تا پنج برابر افزايش يافته است و ائمه جمعه اهل سنت نيز حدود نه تا ده برابر افزايش داشته است و در مجموع افزايش فعاليت برادران عزيز اهل سنت در زمينه مسائل ديني قابل تقدير مي باشد و اين موضوع را خود اين عزيزان مي دانند که اين موضوع حاصل نمي شد مگر با کمک مسئولين نظام جمهوري اسلامي ايران که لازم است اين عزيزان نيز قدردان نظام جمهوري اسلامي ايران در اين زمينه باشند و از ناسپاسيهايي که بعضا به وجود آمده دست بردارند و واقعيات حمايت نظام از آنها را به خوبي براي مردمد فهيم استان مطرح نمايند و از بيان مطالب غيرواقع که فرصت توطئه و فتنه به دشمنان مي دهد پرهيز نمايند .
سوال 3 :  در برخي سايت ها و وبلاگ ها و نيز رسانه هاي ماهواره اي از جانب برخلي افراد معلوم الحال ادعاي هتک حرمت به ساحت مقدس قرآن کريم در جريان برچيدن مدرسه عظيم آباد مطرح شده است ، در اين زمينه مطالبي اگر به نظر مي رسد براي عزيزان هم استاني بيان فرماييد .
پاسخ : تشکر مي کنم از اين سئوال شما و شکرگذار خداوند تبارک و تعالي هستم که در نظام مقدسي زندگي مي کنيم که همه چيز اين نظام از قرآن کريم بوده و هست و تمامي مسلمانان در جهان واقف هستند که نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران بدون قرآن معنا و مفهوم نداد و اين مسئله از ديد مردم عزيز استان نيز پنهان نيست که اهميت قرآن براي نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران از هر چيزي بالاتر بوده و هست .
مسئولين دولتي از صدر تا ذيل نيز به اين مهم نه تنها توجه دارند بلکه اعتقاد قلبي و عملي دارند و براي آن تلاش مي کنند .
در اين زمينه نيز به جرات مي توان گفت طلاب مدرسه تمامي کتب مقدس ، درسي و دفاتر و امکانات موجود را جمع آوري و پس از بازديد مسئولين برچيدن مدرسه و عدم وجود هرگونه امکانات شخصي و يا درسي و يا قرآن دستورات لازم براي تخريب را صادر کردند .
وليکن آنچه که در اينجا لازم به تذکر است اين است که فيلمهاي توزيع شده در اين زمينه حاکي از صحنه سازي و ساختگي بودن آنها دارد و کساني که براي مقاصد شوم خود و صحنه سازي کردند اقدام به بي احترامي به قرآن کريم در اين فيلم نمودند در اين حرمت شکني خود با پاسخ خداوند تبارک و تعالي روبرو خواهند گرديد و از عملکرد خود پشيمان و پريشان خواهند شد و مردم فهيم استان نيز شاهد رسوايي آنها خواهند بود . انشاالله.


    فهرست نظرات  
1   نام و نام خانوادگي:  حقيقت جو     -   تاريخ:  07 مهر 87 - 00:00:00
واقعا که جناب معاون بسيار آدم ؟؟؟ ودروغ گويي مي باشد .شخصي که با ابشان مصاحبه نموده است نيز در همين مرض گرفتار است وگرنه بايد خود او مي رفت و از نزديک شاهد صحنه ها مي شد و بعد مصاحبه را ترتيب مي داد.
واين را بدانيد اي شيعيان دنيا از عم ننگين شما ) هتک حرمت قرآن( را خداوند خود پاسخ خواهد داد و به زودي شاهد سرنگوني رژيم ظامانه و جبارانه شما خواهيم بود.
الملک يبقي مع الکفر ولايبقي مع الظلم. عنت برشما شيعاياني که دشمنان واضح قرآن هستيد
2   نام و نام خانوادگي:  اسماعيل     -   تاريخ:  08 مهر 87 - 00:00:00
باسلام خدمت شما اقاي حقيقت جو
شما خوب ميدانيد که وهابيت کارهاي خارق العاده تر ووحشتناکتر از بي احترامي به قران کريم انجام داده است وانها براي رسيدن به اهداف شوم خود حاضرنددست به کارهايي بدتر ازاين بزنند.
من هم با شما موافقم آنهايي که دشمن واضح قران هستند چه شيعه و چه سني واقعاً ملعون به تمام معنا هستند.
حال يک جواب به من بدهيد جديداً در چند کشور عربي که همه آنها سني هستند و آمريکا روي ان کشورها تسلط دارد و آن کشور را که نميخواهم اسم ببرم مجبور کردند که آيه هايي که در باره بني اسرائيل و آيه هايي که راجع به جهاد امده است را از قرآن ها حذف نمايند تا نسل جديد بدي اسرائيل را نگويد و به فکر جهاد في سبيل الله نباشد و از همه جالب تر ان کشور هم قبول کرده است
خوب شمايي که به شيعيان اين همه افترا ميزني آيا ميدانيد که شيعيان معتقدند که قران تحريف نشده است و اين اهل سنت است که معتقد به تحريف قران مي باشد.
بنده در حيرتم که شما چرا سرتان را مثل کبک در زير برف کرده ايد و هيچي را نميبينيد ولي غافل از اينکه تمام دنيا دارد به ما مسلمانان ميخندد البته ميدانيد دنيا مسلمانان ر ابه اسم وهابيها و شما اهل سنت ميشناسد.
آيا به نظر شما وقت آن نشده است که دست از تعصب برداشته تا به حقيقت که همان حرف پيامبر عظيم الشان اسلام ص يعني کتاب خدا و اهل بيتم برسيم .
البته علماي شما نميگذارند شما حقيقت را بدانيد ولي اي کاش خودتان سعي ميکرديد که کمي از حقيقت را بدانيد و اين کار آنقدر هم سخت نيست چون ميتوانيد به کتابهاي صحيحين خودتان مراجعه نماييد و حقيقت را دريابيد
البته بدون تعصب اين کتابها را بخوانيد شايد بدانيد ملعون شيعه است يا سني البته ميشود گزينه سه هم باشد يعني هيچ کدام ولي برو حقيقت را درياب بعد نظر بده .
با تشکر اسماعيل از بندر عباس
3   نام و نام خانوادگي:  محمدعلي     -   تاريخ:  09 مهر 87 - 00:00:00
همان اندازه كه شما اهل تشيع فكر ميكنيد ما اهل سنت بر باطليم دو برابرش ما فكر ميكنيم كه شما برباطل ايد مشكل منوشما دوطرفه است
دارو مدار اين از لجبازي طرفين است واقاي حقيقت جو راست ميگه اين گذارش سراسر دروغه
4   نام و نام خانوادگي:  اسماعيل     -   تاريخ:  11 مهر 87 - 00:00:00
اقاي محمد علي سلام عيد شما مبارک طاعات و عبادات شما قبول باشد انشاالله
به نظر مي آيد شما کمي تندرو باشيد و گر نه اين حرفها را نمي زديد و شيعه را اينقدر متهم نمي کرديد . بنده مطمئنم که شما هنوز يک صفحه از کتابهاي خودتان را نخوانديد (صحيح بخاري ومسلم و......) اي کاش برويد اين کتابها را بخوانيد و بعد اظهار نظر راجع به شيعه کنيد . من هم مثل شما معتقدم که اقاي حقيقت جو راست ميگويد ميدانيد چرا چون هنوز شيعه را نشناخته است اگر بشناسد اين حرفها را نميزد و به منطق خودش اين حرف را درست زده .
و اگر شما ميگوييد که بر حق هستيد دليل محکم بياور بنده هم ميپذيرم و سني ميشوم
5   نام و نام خانوادگي:  حسين اسيري     -   تاريخ:  11 مهر 87 - 00:00:00
جناب آقائي كه اسم خودشون رو : " محمدعلي " كذاشته ايد
أولا اون آقاي " اسماعيل "
اصلا خود ادبشون نشان دهنده دروغ وبي ادبي خودشون رو نشون ميده
اما جمله اي كه كفتيد :
" همان اندازه كه شما اهل تشيع فكر ميكنيد ما اهل سنت بر باطليم دو برابرش ما فكر ميكنيم كه شما برباطل ايد "
به اعتراف خودتون " اكر فرض كنيم " ما به شما كينه ورزي ميكنيم واعتقاد به باطل شما داريم ؛ اين اعتراف شما كه شما دوبرابر اعتقاد داريد ما بر باطليم همين ثابت كننده بغض و كينه و جنك شما با ما است " به اعتراف خودتون "
حالا يك سؤال ؛ شما صحيح بخاري را خوانده ايد ؟!؟!؟!؟!؟!؟!؟!؟!؟!؟!
احاديث ارتداد اكثر صحابه را ديده ايد ؟!؟!؟!؟! احاديث ديكر را ذكر نخواهم كرد ؛ همين حديث كافي است براي ويران كردن اصول اعتقادات شما درباره صحابه ....
مراجعه كنيد :
صحيح البخاري ؛ محمد بن اسماعيل : كتاب في الرقاق ؛ باب في الحوض
6   نام و نام خانوادگي:  اميد براهويي     -   تاريخ:  12 مهر 87 - 00:00:00
مولوي هاي مکي پنبه ها را درگوشهايشان فرو کرده اند تا حقايق الهي را نشنوند.
مقاله ي ذيل در هفته نامه ي توسن زاهدان نوشته شده بود که نيات نويسندگان ان خير هست گرچه اشارات اين مقاله را در پستهاي قبلي اين وبلاگ مفصل اورده ايم و کاملا به خطراتي که اين استان واقوام و مذهب شيعه و سني را از داخل و خارج تهديد ميکند گريزي هم زده ايم اما کو گوش شنوا؟مخاطبين اين مقالها مصداق اين ايه ي قران هستند که پنبه ها را درگوشهايشان فرو کرده اند تا حقايق الهي را نشنوند.
حرفهاي اين قوم جاهل(اهالي مکي) را که بگذاريد کنار سخنان گهر بار مقام معظم رهبري ، تماما تناقض و دوگويي را شاهديد.نشده براي يکبار هم اينان جايي حرفي از انقلاب و دست اوردهاي ان و منويات اقا و امام بزنند.دست اورد همه ي سخنراني هاي اين گروه جاهل و خارجي و از دين برگشته دقيقا حرفهاي دشمنان اين ملت و کشور است.
اينان حتي همين حرف امام امت را هم درک نکردند که هرگاه دشمن از شما تعريفي کرد در خودتان شک کنيد.
اينان بايد چقدر در خواب غفلت باشند که ندانند حرفهاي يشان را دقيقا از اول انقلاب تاکنون راديو هاي بيگانه و سرويسهاي جاسوسي و سران غرب عليه انقلاب بيان ميکنند. وقتي مقام معظم رهبري دستور برخورد با مطبوعات معاند داخلي را دادند دقيقا به اين نکته اشاره کردند که برخي قلمها و نشريات در کشور تريبون اسراييل شده اند.
منتظري ان شيخ ساده لوح که منافقين در بيت او رسوخ کرده بودند دقيقا حرفهاي امروز مولوي عبدالحميد را بيان ميکرد که مورد استقبال اسراييل و صدام و امريکا قرار مي گرفت . او نهايتا منفور ملت و امام قرار گرفت.سخن در اين مورد زياد است .اما يک نکته را همه بايد بدانند که متاسفانه به ما اينگونه القاء شده که سررشته ي امور مردم شريف اهل سنت استان در دستان اهالي مکي قرار دارد. باور اين نکته يک اشتباه بزرگ است . مستنداتي هست که وقتي مولوي عبدالحميد در خطبه ها حرف ميزند اکثريت حرفهاي او را قبول ندارند و از سر ناچاري صرفا براي اداي فريضه ي نمازپاي منبرش مينشينند.برادر خانمش گفته بود که وقتي مولوي حرف ميزند نماز گذاران در حال چرت زدن و خواب الود هستند و اين حرف درستي هست . واقعا همين گونه است.از خواب پريدگي نماز گزاران هنگام صحبت سياسي هم نه به خاطر تاييد بيانات مولوي هست بلکه اصولا حرفهاي سياسي جالب توجه اند و يک بچه را هم به خود جلب ميکند .
از طرفي ورود به مقوله ي سياسي انهم از نوع تقابل با حکومت و نظام يک ترفند ديکته شده ازطرف اهالي مکي هست که به اين طريق مردم را متوجه خودشان بکنند . (البته همه ي اين برنامه ها هم از زمان جريان تاسوکي شروع شد.واين نوع رفتار با عملياتهاي عبدالمالک همه مهره هاي يک پازل هستند)اهالي مکي به زعم خودشان مردم را به حرفهاي صد تا يک غاز که نتوانستند متوجه خودشان بکنند بايد تاکتيک عوض ميشد که جواب هم داد.اما بايد ببينند در صحنه ي عمل هم مردم همراهشان هستند.؟
با توجه به شعور سياسي مردم شريف استان خصوصا اهل سنت بعيد است که سرنوشت خود را با سران نادان مکي گره بزنند.
سال 72 نبايد از ياد مولوي رفته باشد.خصوصا ان سيلي محکمي که به صورتش نواخته شد.مولوي خودش ميفهمد که ان سيلي ابدار را به او چه کسي نواخت.
به هر حال مقاله ي مزبور را در ادامه مطلب تقديم خوانندگان ميکنم با ذکر اين نکته که اين چند مطلب پيوستي هم قبلا در وبلاگ گفته شده است.

*اقاي مولوي عبدالحميد :بترسيد از روزي که اين يک جو ابرويي که داريد از بين برود.
*رويکرد جديد مولوي عبدالحميد نسبت به داشتن دغدغه ي هجمه ي دشمنان به نظام
*راه دوري نبايد رفت.خطر وهابيت بيخ گوشمان هست
دلمان خوش هست که استان سيستان و بلوچستان نماينده ي اقا را دارد
نگاهي نقادانه به سخنان مولوي عبدالحميد در همايش دستاربندي
توقعات مولوي عبدالحميد اسماييل زهي از نظام
فعاليت غير قانوني برخي از مولويهاي اهل سنت براي يافتن پايگاه مردمي
اهداف پنهان گسترش مسجد مکي زاهدان توسط اهل سنت
جنايتي ديگر از عبدالمالك ريگي و همدستي مستقيم دو مولوي وشراكت مولوي عبدالحميد
يک پيشنهاد براي مصاحبت و مسابهت و چند جواب در باب مثلا سياسي مذهبي
دلسوزي هاي مزورانه ي مولوي عبدالحميد اسماعيلزهي امام جماعت مسجد مکي
وداع علي (ع) با فاطمه(س) و عقده هاي دل ما
توهين و افترا جناب اقاي مولوي عبدالحميد تمامي ندارد


الفتنه اشد من القتل
گويند در زمان يكي از پيامبران بني اسرائيل ، بزرگ قومي كه عمري راه ضلالت در پيش گرفته و فرستاده خدا را انكار مي كرد ، سرانجام پشيمان شد و نزد پيامبر وقت رفت و طلب مغفرت كرد آنچه درباره وي به آن پيامبر وحي شد اين بود كه : بر فرض خداوند معصيت اين مرد را بخشيد ، اما سرنوشت آنهمه انساني كه توسط وي به كفر و ضلالت كشانده شدند و در اين كفر مردند ، چه مي شود ؟
بي شك فتنه گري يك فرد مي تواند يك قوم و يك جامعه را به انحراف بكشد شايد به همين دليل باشد كه در نص صريح قرآن فتنه از قتل هم بدتر و ناگوارتر تلقي شده است .
احوالات امروز سيستان و بلوچستان حكايت از آن دارد كه كم كم بدبيني ها ، كينه ورزي و بددلي ها جاي پاي خود را در دل مردم باز مي كند . آنچه باعث شده روز به روز كدورتها جاي صميميت را در داستان(استان) بگيرد ، داغ بودن بازار شايعه پراكني و دميدن برخي در تنور فتنه هاست. از(در) چندسال اخير برخي مراكز(ديني وعلمي) زاهدان در لواي دين آزادانه و به راحتي به اختلافات تشيع ( بيرجنديها ) و تشيع بومي (سيستاني ها ) دامن مي زنند . آنچه امروز به وضوح در استان مشاهده مي شود اين است كه مردم از بزرگان قوم خود در صفاي دل و طهارت ضمير(دل) جلوترند.
هر روز تحليل هاي مغرضانه و نادرست سياسي و اجتماعي از جانب برخي مراكز ديني زاهدان فضاي جامعه استان را مسموم مي كند . به نظر مي رسد صبر و خويشتنداري نظام و مردم ولايت مدار استان موجب فريب اين مراكز شده است و سبب شده (که انها) تصور كنند براي تهمت ها و بدبيني كردن ها حد پاياني نيست .
امروز انقلاب اسلامي ، در استان سيستان و بلوچستان به مراتب مظلوم تر از هر نقطه اي در جهان است . تهمتها و شايعاتي كه عليه نظام مقدس جمهوري اسلامي در چندسال اخير در استان شنيده شده به مراتب بيشتر از اقدامات (شايعات) جهان غرب و كاخ سفيد بوده است !!! . ماهيت و آرمانهاي انقلاب را امروز دشمنان اين ملت درك كرده اند اما متاسفانه برخي در اين استان در خواب غفلت به سر مي برند ، واقعاً برخي (ازسران) مراكز ديني زاهدان نمي دانند كه خداوند امروز حامي قوي تر از ايران براي اسلام قرار نداده ؟! آيا اينان نمي دانند(که) ايران تنها يار و غمخوار ملتهاي مظلوم عالم ولو آن كه اهل سنت باشند ، است ؟ آيا اين مراكز نمي دانند انقلاب اسلامي براي اعتلاي پرچم اسلام چه هزينه هايي حتي در كشورهايي كه خود را مهد اسلام مي دانند پرداخت كرده ؟!آيا اين مراكز ديني زاهدان بي خبرند كه اسلامي كه ايران امروز به عالم معرفي مي كند ، همان معارف اسلام ناب محمدي است كه روزبه روز سربلندتر و عزيزتر مي شود و تفكر كمونيسم ، ليبراليسم و هر ايسم ديگري را پوچ و تهي كرده ؟
آيا اين مراكز نمي دانند كه قرآن امروز بازويي قوي تر و پرتوان تر از جمهوري اسلامي ندارد ؟!
آنچه سبب شده اين مراكز در زاهدان از درك اين واقعيات عاجز شوند ، اطلاعات و گزارشهاي غلطي است كه برخي افراد مغرض در بدنه اين مراكز ديني رسوخ داده اند برخي متوليان اين مراكز كه مي پندارند مدام از استان به مركز كشور گزارشهاي غلط عليه آنها فرستاده مي شود گمان نمي كنند كه اخبار و اطلاعات و گزارشهايي كه به خودشان مي رسد به اين آفت دچار است و مصداق اين سخن آنهاست . آيا فكر نمي كنند كه بايد در تصاوير ، سي دي ها ، فيلمهاي مونتاژ خورده شايعات و كاغذهاي باطله اي كه هنگام نماز جمعه يكي يكي به دست شان مي رسد بايد كمي تحقيق و تجسس شود و بعد از تريبون نماز جمعه بيان شود . اين روزها حتي عام مردم متوجه شده اند برخي افراد بدسرشت و مغرض، اطراف مديريت برخي مراكز ديني پرسه مي زنند!!! نگارنده براي افشاي چهره اين افراد كه هرازچندگاهي از سادگي برخي افراد برجسته مراكز ديني زاهدان براي انتشار شايعات مسموم در جامعه استفاده مي كند مواردي را ذكر مي كند .
چندي پيش ماجراي قتل سه زن بلوچ در سايتهاي گروهك مطرح شد و آن را به تشيع نسبت دادند . در كمتر از 2 ماه مطلب بدون توجه به منبع خبر موضوع خطبه هاي نماز جمعه يكي از مراكز ديني اهل سنت زاهدان شد . اي كاش با باخبر شدن از اصل ماجرا بنا برگفته قرآن تجسس مي‌كردند . البته اي كاش مسئولان انتظامي هم از خويشتنداري و حفظ حرمتها كمي خارج شده و مي گفتند علت ماجرا چه بوده و چگونه اختلاف سن زوج و زوجه به مفسده اي انجاميده كه منجر به دعواي ناموسي و آن قتل ها شده است .
علاوه بر اين هر روز در سايت وابسته به اين مراكز ديني كه مدعي سخنگوي اهل سنت استان و حتي كشور است يا مطلبي از ربودن يك مولوي در كردستان است ، يا مرگ طبيعي يك مولوي در 80 سالگي در يكي از شهرستانها گزارش شده و يا از محدوديت دانشجويان اهل سنت سخن به ميان آمده و يا از آتش زدن فلان طلبه در فلان جا خبر مي دهد ! اجازه ندادن به سربازان اهل سنت براي اداي فرائض شرعي در دوران خدمت مطلبي بود كه با همين تعبير از زبان اين بزرگواران مطرح شده . اين مساله حكايت از آن داشت كه برخي از حال و هواي معنوي مراكز آموزشي استان بي خبرند و به عبارتي خدمت سربازي نكرده اند تا بدانند جوانان چه بلوچ و چه فارس چگونه از سربازي به عنوان دوران خوش خدمت به وطن ياد مي كنند . تا كي برخي مي خواهند چنين ابزار دست افراد مغرض قرار بگيرند واقعاً عجب صبري انقلاب دارد !
ماجراي ساختگي هتك حرمت به ساحت قرآن در جريان تخريب مكاني غيرمجاز در روستاي عظيم آباد لوتك و نسبت دادن اين هتك حرمت به نظام گناهي نابخشودني بود كه اعجاب همگان را برانگيخت . .واقعاً اين افراد نمي بينند همه چيز اين انقلاب وابسته به قرآن است و همه همت اش و هزينه هايش بخاطر قرآن است . وقتي برخي افراد براي ساختن فيلمي تحريك كننده از پاره كردن قرآن ، لگدمال و خاك آلود كردن قرآن ابا ندارند و آنرا آزادانه در حاشيه نماز جمعه به صورت سي دي در اختيار نمازگزاران قرار مي دهند ، مسلم است هنگام اذان گفتن موذن ، همه گريه مي افتند ، مسلم است (که) با اين فتنه ها ، مصاديق جديد كينه توزي ، عداوت و حتي جنايت با نام دين و نيت رفتن به بهشت در استان مطرح مي شود .
اين هتك حرمت به قرآن و نسبت دادن آن به نظام چيزي نيست كه فقط اهل سنت ، بلكه تشيع هم از آن به هيچ وجه نمي گذرد وپاسخ مي خواهد و تهيه و پخش اين سي دي ها و انتساب هتك حرمت قرآن به نظام براي تشيع به مراتب از جنايت تاسوكي ، بلوار ثارا... و كورين دردناك تر و غيرقابل گذشت تر است . مردم استان از مسئولان امنيتي كوچكترين كوتاهي را در برابر شناسايي عوامل اين هتك حرمت برنمي تابند و بايد اين افراد را به افكار عمومي معرفي نمايند.
مسلماً هر گونه قصوري در برابر هتك حرمت فلسفه بود و نبود مسئولان امنيتي و دستگاه قضايي را در منظر مردم زير سئوال مي برد .
http://taftankhabar.blogfa.com/
7   نام و نام خانوادگي:  اسماعيل     -   تاريخ:  13 مهر 87 - 00:00:00
جناب آقاي اسيري
با سلام
بنده کي کفته ام شما بر باطليد چرا نسنجيده حرف ميزنيد و کي کفته ام که ما تصور مي کنيم شما بر باطليد اگر نميداني بدان که ما در بندرعباس با برادران و خواهران اهل سنت مشکلي نداريم و حتي برادر من همسرش از خانم هاي خيلي محترم اهل سنت هست و اگر قرار بود مثل شما فکر کنيم مطمئن باش که همچين وصلتي سرنمي گرفت
پس بدان که ما مشکلي با اهل سنت نداريم و فقط خواستم جواب اقاي حقيقت جو را داده باشم که اينگونه که او فکر ميکند نيست و اما جواب شما آقاي اسيري بله تمامي صحيح بخاري را خوانده ام حتي يک جيزهايي خوانده ام که شرمم ميايد بيان کنم و يک چيزهاي مهم تري خوانده ام که ثابت ميکند حق علي ع را غصب کرده اند من تعجب ميکنم چرا بحث صحابه اي را ميکنيد که صحيح بخاري ميگويد بعد از پيامبر ص اکثرا مرتد شده اند خواهش ميکنم برويد چيزهاي ديگر را بخوانيد و چيزهاي ناجور را که آدم خجالت ميکشد بخواند را از صحيح به اصطلاح بخاريتان را حذف کنيد برادر
با تشکر اسماعيل
8   نام و نام خانوادگي:  حسين اسيري     -   تاريخ:  13 مهر 87 - 00:00:00
جناب آقاي برادر عزيز " اسماعيل "
من با شما نبودم . اگر ببينيد و ملاحظه كنيد من با شما نبودم . برادر عزيز من با آقاي " محمد علي " بودم !!
دقت كنيد
ولي يك اشتباه شد از من كه در جمله دوم اسم شما را آوردم من اشتباه كردم ؛ ولي جمله اولم صحيح بود كه با آقاي " محمد علي " بودم و با شما نبودم
ببخشيد
9   نام و نام خانوادگي:  علي     -   تاريخ:  14 دي 87 - 00:00:00
ان الله مع الصادقين.
10   نام و نام خانوادگي:  سلمان ريگي     -   تاريخ:  21 بهمن 87 - 00:00:00
خداوند ما را از شر مولويهاي خود فروخته به وهابيت رهاكند . ما اهل سنت از گسترش و زياده خواهيهاي مو لوي مسجد مكي به تنگ آمده ايم .....
11   نام و نام خانوادگي:  فرزاد     -   تاريخ:  17 فروردين 88 - 00:00:00
بسم الله الرحمن الرحيم حرف ها همه رو خوندم ويك يكي جواب تون را ميدم من با اقاي حقيقت جو موافقم همه اين دروغي بيش نبود اين كاملا مشخص بود كه دروغه شماها براي منافع خودتون هركاري ميكنيد چه برسه به اين دروغ اقاي اسماعيل تو كه ميگي چندتا از كشور عربي ايه هاي قران تغيير دادن لطف كنيد اون سوره شو هم بگي هم ايه شو ودرضمن من اين حرفو به خودتون برميگيردونم بلكه شما شيعه ها اين كارو كردين كه ايه هاي قران را حذف واضافه كردين همانطور كه 3000 حديث از حضرت علي جهل كردين همانطوركه احاديث پيامبر را تغيير ميدن وبعضي از كلمات رو حذف ميكيند پس شما به اين ها چي ميگي درضمن اون چيزي كه شما درمورد صجابه گفتي شما با يه روايت با قاطعيت ميگيد كه بعد ازپيامبر بيشتر صحابه مرتد شدن حالا من به شما ميگم شما در اين مورد به قران نگاه كرديد از طريق قران پيگير اين حرفتون شدي پس ببين دوست من به چيزي كه اطمينان نداري الكي نگو اول نگاهي به قران بنداز بعد هرچي دلت خواست بگو من ازشما ميپرسم كه اين دعاي كه حضرت محمد(ص) كردند شنيدي كه دعا كردند خدا يا از ابوسفيان وعمر يكي از اين دوتا را وارد اسلام كن تا اسلام مقاوم وپيشرفت كند وخدا هم حضرت عمر(رض) انتخاب كرد پس چي شد عمر مسلمان شد اون عمري كه قصد كشتن حضرت محمد(ص) به راه افتاد تا حضرت محمد(ص) بكشد اون عمري كه تو جاهليت و شراب خواري اين جور چيزا حرف اول را ميزد اصلا كسي فكرشو نميكرد كه مسلمان بشه و وارد اسلام بشه حالا من از تو ميپرسم ايا خدا ورسولش(ص) درمورد مسلمان شدن حضرت عمر اشتباه كردن نعوذ باالله و اين سوال برام مونده كه قراني از صحابه بخوبي ياد كرد وخدا تو قران اونارو مشخص كرده شماها چرا اين تهمت هارو ميزنيد ويه چيزه ديگه اقاي اسماعيل اين حرف شما درست كه بعداز پيامبر(ص) تعدادي از صحابه مرتد شدن اونا كه حضرت ابوبكر عمر وعثمان نبودند يعني از بين صحابه نبودند چون خدا تو قران اورده كه اينان كه مسلمان شدن هيچ وقت دوباره به دوران جاهليت شون برنميگردن وكافرنميشون حالا من ايه شو فراموش كردم فقط تا حدودي همين يادم بود وچشم اون ايه رو هم برات پيدا ميكنم واما شما ميگيد بعداز پيامبر(ص) اكثرا مرتد شدن خب من ازشما ميپرسم اگه بيشتر صحابه مرتدد شدن اينجا مومنين رو براما مشخص كنيد همين ايراني كه شما واقاي اميد براهويي ادعا ميكنيد كه اسلام ناب محمد درايران هست من ازشما ميپرسم همين ايران را چه كسي مسلمان كرد مسلما خوب ميدونيد ولي منم ميگم تا بازم متوجه بشي اره درسته ايران رو حضرت عمر(رض) مسلمان كرد اون عمري كه ميگفت زمين ايران ناهموار هست ميترسم يه گوسفند ايراني به زمين بخورد اون براي افتادن گوسفند شما اينجوري نگران بود ولي شماها از سرجاهليت خودتون ادامه ميدين شيعيان رافظي جاهلترين ادم ها بودند ومعني معني رافظي هم ميشه جاهليت فرار كننده يعني تو جنگها فرار ميكردند واما اقاي اسماعيل شماها اينجوري به صحابه تهمت وبهتان ميزند چرا حضرت علي از اونا درنهج البلاغه به خوبي ياد كرده ماشالله بعداز قران دومين كتابتون نهج البلاغه است كه بهش ميگيد برادر قران برو خطبه 219 و خطبه 459 نهج البلاغه رو بخون بعد اين حرفارو بزن واقاي اسماعيل شما كه به ما ميگيد بريد كتابهاي خودتون صحيح بخاري ومسلم را بخوانيد حالا من به شما ميگم يه كم به خودت زحمت بده قران مطالعه كن ونهج البلاغه را هم مطالعه كن كه ز نظرشما قران دسته كمي از نهج البلاغه نداره يعني اينقدر نهج البلاغه رو قبول دارين كه بهش ميگين خواهر قران واما شما اقاي اميد براهويي من به شما ميگم كه پنبه هارو از گوش ات دربيار تا حرفهاي اونا رو بشنوي كه كه بيشترحرفاشون از قران وكلام خداوند است پس بي زحمت اون پنبه هارو دربيار ممنون ميشم وبعد حالا من به تو ميگم كه احالي شيعه جاهلن وهركاري دلشون ميخواد ميكنند شما با اين حرفات نشون دادي كه دلسوز اهلسنت نيستي بلكه دشمن اهلسنت هستي زيراهمه مردم اين استان ازمولوي عبدالحميد با دل وجان حمايت ميكنند شما كه ميگيد كسي به حرفاي مولوي عبدالحميد گوش نميدن همين يه ماه پيش اومدند چابهار براي سخنراني درمسجد جامع اينقدر مردم ازشون استقبال كردن كه مسجد هر دوطبقه اش وبيرونش ومسجد به اين بزرگي پر شدبود ديگه جا براي يك نفرهم پيدا نميشد وهمين مردم جناب مولوي عبدالحميد رو به روستاهاي چابهار همرا هي ميكردند تا اونجا هم سخنراني كنند پس اين همه شور وشوق مردم نشون ميده كه ما مردم بلوچستان ازعلماي مون پيروي ميكنيم شما كه ميگيد همه مردم زاهدان كه برانماز جمعه به مسجد مكي زاهدان ميرن در طول سخنراني ها مولوي عبدالحميد چرت ميزنند حتما شما نديدين كه چطوري مردم با تكبير حرفاش رو تاييد ميكنند اين يعني نشون ميده باشوق واشتياق دارن به حرفاش گوش ميدن شما فقط ظاهر ادم هارو ميبني كه اينجوري هستند من ميگم پس پنبه تو گوش هاي شماست كه صداي تكبيرهاي اون مردم رونشنيدين لطف كنيد هر وقت كه رفتيد مسجد مكي دم در اون پنبه هارو از گوش ات در بيار بعد برو تو تا ببيني وبشنوي تو دل مردم چي ميگذره واما درمورد تعريف ها شما از ايران من فكر نميكنم كه اين انقلاب اسلامي باشه نه عدالتي رعايت ميشه نه مشكلي حل ميشه من نميدونم اين چطور انقلاب اسلامي است كه يهوديان مسحيان زردشتيان در تهران درپايتخت جمهور اسلامي اينا عبداتگاه دارند ولي ما كه اهل همين كشور هستيم وتو همين جمهوري اسلامي ايران به دنيا اومديم انوقت حق نداريم درتهران يك مسجد بسازيم اونا كه به ما مسجد نميدان وبرما نميسازن جتا اجازه نميدن خودمون بسازيم وقتي كه امام خميني از پاريش برگشتند وبه پيروزي رسيدن نامه اي به مولوي عبدلعزيز ملازاده دادند كه ساخت يه مسجد اهلسنت تو نامه نوشته بود وهمه تاييد كردند وهمه كارهاي قانونيش انجام شد ولي رقتي كه امام خميني فوت كردن ديگه مسجدي در كارنبود اونا هم زدن زير همه چيز انگار نه انگار كه امام خميني رسما اعلام كردن كه يك مسجد به اهلسنت بدهيد وبراشون بسازيد حالا چي شد چرا حرف ها امام خميني را فراموش كردين وقتي كه امام خميني فوت كرد شماهم ديگه همه حرف هاي كه درمورد اين كشور وايران مردم زده بود فراموش كردين اقاي اميد براهويي من از شما ميپرسم اين چطور انقلاب اسلامي اي است بقيه جواب هارو تو نظربعديم ميدم وسلام .............
جواب نظر:
با سلام
1- در مورد تحريف قرآن در كشور هاي عربي ؛ اين خبري است كه خود آنها نشر دادند :
http://www.valiasr-aj.com/fa/page.php?bank=khabar&id=408
2- شما تنها و تنها ادعا كرده و هيچ منبعي براي سخنان خويش مطرح نمي كنيد .
3- در مورد عدم ارتداد هيچ يك از صحابه !!! شما يا صحيح بخاري و روايات آن را قبول داريد و يا بايد از سني بودن دست برداريد ؛ ما براي شما روايات صحيح بخاري را مطرح كرديم .
4- خداوند در قران در مورد بسياري از صحابه ، بد گفته است ؛ در بعضي از آيات ، عده اي از صحابه را فاسق معرفي مي كند «ان جائكم فاسق بنبا فتبينوا» كه به اجماع علماي شيعه و سني در مورد وليد بن عقبه صحابي و از بستگان عثمان ، كه عثمان او را به كار گمارد ، نازل شده است .
خداوند در قرآن مي فرمايد آنان كه همسر رسول خدا (ص) را (در ماجراي افك) به فاحشه متهم كردند ، گروهي از صحابه بودند !!! «ان الذين جائوا بالافك عصبة منكم»
خداوند در قرآن صحابه را به خاطر فرار از جنگ مورد بازخواست قرار مي دهد و مي فرمايد اگر پيامبر از دنيا برود شما مرتد مي شويد ؟ «افان مات او قتل انقلبتم علي اعقابكم»
اما أياتي كه مدح صحابه را مي كند ، تنها گروه مومن در بين صحابه را مدح كرده و مدح را نيز به صورت مشروط و عدم مخالفت با شريعت مطرح مي كند «فمن نكث فانما ينكث علي نفسه»
5- در چندين سخن خويش تكرار كرده ايد كه خداوند در قرآن مي گويد كسي كه مسلمان شد ، دوباره به جاهليت باز نمي گردد!!! خوب آيه اي را كه اين مطلب را بيان مي كند مطرح كرده تا ما را نيز هدايت كنيد .
6- گفته ايد كه كساني كه بعد از پيامبر مرتد شدند ، ايراني ها بودند !!! ايراني ها اصلا در زمان پيامبر اسلام نياورده بودند تا بخواهند مرتد شوند !!!
7- در مورد مسلمان شدن ايران به دست عمر !!! آيا رواياتي را كه اهل سنت نقل كرده و به خوبي نشان مي دهد كه اين جنگ ها تنها براي كشور گشايي بوده است را نديده ايد ؟
http://www.valiasr-aj.com/fa/page.php?bank=maghalat&id=122
8- در مورد نهج البلاغه نيز با اينكه قبلا پاسخ شما را داده ايم و شما نيز اصلا به پاسخ ما توجه نكرده ايد ، از شما مي خواهيم كه متن دو عبارتي را كه مقصود شما است ، براي ما نقل كنيد ، تا يا ما قانع شويم ، و يا شما از تكرار آن دست برداريد .
9- در مورد مسجد اهل سنت در تهران و اين ادعا كه امام وقتي انقلاب كردند ، نامه اي به علماي اهل سنت داده و درآن مجوز ساخت مسجدي در تهران را به آنها دادند !!!
الف)‌ آيا امام روز بعد از دادن اين نامه از دنيا رفت كه اهل سنت فرصت نكردند چنين كاري كنند و بعد از رحلت امام شيعيان به زير قول خود زدند ؟
ب) اگر واقعا چنين نامه اي به خط و امضاي امام خميني موجود است ، چرا آن را در اينترنت نشر نمي دهند تا حقانيت خود را اثبات كنند ؟ و تنها و تنها مانند شما ادعاي بدون مدرك مي كنند .
ج) آيا شما خود را با مسيحيان و يهوديان قياس مي كنيد ؟ ما اهل سنت را مسلمان دانسته و در مساجد آنها نماز مي خوانيم ؛ اما اگر اهل سنت بخواهند مسجدي ، براي خويش بنا كرده ودر مساجد ساير مسلمانان نماز نخوانند ، يعني اصلا آنها را مسلمان نمي داند !!!
اگر واقعا شما مسلمانيد ، مسجد كه خانه خدا است و فرقي بين شيعه و سني نمي كند ، چرا در مساجد موجود تهران نماز جماعت برپا نمي كنيد ؟
در واقع كساني كه اين ادعا را مي كنند ، وهابي هايي هستند كه مي خواهند در قلب ايران ، پايگاهي براي عقايد تكفيري خويش بنا كنند .
موفق باشيد
گروه پاسخ به شبهات
12   نام و نام خانوادگي:  فرزاد     -   تاريخ:  19 فروردين 88 - 00:00:00
بسم الله الر حمن الرحيم باسلام چشم متن نهج البلاغه را برات بيان ميكنم خظبه 219 نهج البلاغه كه حضرت علي (ض) حضرت عمر(ض) اينگونه توصيف كردند لله يلادفلان فقد قوم الاودورواي المعد واقام السنته وخلقت الفتنه ذئب نقي الثواب قليل العيب اصاب خيرها وسبق شرها ادي الي الله طاعته واتقايحفه رحل ودركهم في طرف متشبعه لايهتدي فيعا الظال ولا ستيقن المهتدي: خداوند شهرهاي عمربن خطالب را اباد كند كه همانا او كجي را راست نمود وبيماري را معالجه كرد وسنت را بر پا داشت وتبهكاري وفساد را پشت سرنهاد وپاك الايش از دنيا رفت وخير خلافت را دريافت کرد وهم از شرو بدي هم پيشي گرفت . خطبه 459 حضرت علي ميفرمايد:في کلام له وو ليهم وال فاقام واستعام حتي ضرب الذين يجرانه :کلمات قصا شماره 459: بعد از ابوبکر برمسلمانان فرمانروا شد يعني فرمانده عمربن خطاب پس امرخلافت را برپا داشت... نمود تا اين که دين قرار گرفت پابرجا شد اين خطبه هاي صريح واشکار نهج البلاغه است اگر کلمات عربيش مشکل باشه براي خوندن بايد ببخشيد ما نميتونيم درمساجد شيعه ها نماز جماعت برپا کنيم ما ميخواهيم خودمون مسجد داشته باشيم وبرا خودمو امام جماعت داشته باشيم وپشت سر امام جماعت اهلسنت نماز بخوانيم نه قربونت برم وهابيت نمي خواهد پايگاه تکفيري ايجاد کند اين دغه دغه هاي هلسنت ايران است که بارها از اونا مسجد خواستن والان همه پرونده اش چند ساله که در شهرداري تهران خوابيده است
جواب نظر:
با سلام
دوست گرامي
1- خود شما فرموده ايد «لله بلادفلان»
اين فلان در روايت كيست ؟ علماي اهل سنت و شيعه گفته اند مقصود يكي از اصحاب امير مومنان است !!! حال شما مي گوييد عمر !!! دليل شما چيست ؟ علم غيب كه نداريد ، زيرا علماي اهل سنت منكر علم غيب هستند ؛ پس بهتر است مدركي قابل قبول براي سخن خويش ارائه كنيد .
2- در خطبه دوم هم كه ذكر كرده ايد امده است « ووليهم وال فاقام» كجاي اين روايت آمده عمر يا ابوبكر ؟
اين را نيز براي ما مشخص كنيد ممنون مي شويم ، چون طبق آنچه در روايت امده مقصود از اين روايت رسول خدا (ص) است .
3- فرموديد مساجد شيعه ها !!! مسجد شيعه و سني ندارد ؛ تمام تلاش ما براي آن است كه مسلمانان متحد شوند ، باز شما مي گوييد مسجد شيعه ها !!!
حتي اگر بخواهيد خودتان نماز جماعت داشته باشيد ، كسي مانع نمي شود ، اما شما مي خواهيد (طبق گفته خودتان) مانند يهود و نصاري كه عبادتگاه ما شيعيان را قبول ندارند ، براي خود عبادتگاهي داشته باشيد !!! چرا در مساجد شيعه نماز جماعت نمي خوانيد ؟
4- ادعا كرديد كه امام خميني نامه اي به مولويان اهل سنت داده است !!! حال كه بحث مدرك پيش آمد مي گوييد پرونده مسجد اهل سنت در شهرداري تهران خاك مي خورد !!! مومن بايد زيرك باشد ، بهتر است كسي را مواخذه كنيد كه از اين پرونده حتي يك فتو كپي ندارد !!! تا در سايت هاي اهل سنت آن را به عنوان مدرك ارائه كند (چه رسد به دستخط امام خميني!!! كه در نظر قبل ادعاي آن را كرده بوديد)
موفق باشيد
گروه پاسخ به شبهات
13   نام و نام خانوادگي:  فرزاد     -   تاريخ:  21 فروردين 88 - 00:00:00
بسم الله الرحمن الرحيم با سلام: در كتاب شافعي مال علامه الهدي ج 2 ص 428 حضرت شهادت ميدهد ؟ ان خير هذه الامه بعد نبيها ابي بكر وعمر :بهترين امت بعداز پيامبر(ص) ابوبكر وعمر(رض) هستند به بهترين وحيرت انها شهادت ميدهد وهمچنين ادامه اش ميفرمايد انهما الامام الهدي وشيخ الاسلام والمقتدي بهما بعد رسول الله صلي اله وصلم . انه يايعي القوم الذين يايعوا ابي بكروعمر وعثمان وعلي ما بايعوهم عليه يكن للشاهد لن يختار ولا للغاب ان يرد وانما الشوري المهاجرين والانصار فان اجتمعو ا علي وشو اماما كان ذلك لله رضاهان امرهم خارج يطن اويدعه ما خرج منه فان خرج او يدعه دروه الي ما خرج منه فان ابي قاتلو علي اتباعه غير سبيل المومنين و ولاه الله ما تولي: نهج البلاغه الكتاب رقم 6: همانا كساني با من بيعت كرده اند كه با ابوبكر وعمر وعثمان (رض) شرايط بيعت حضور داشت نميتواند خليفه اي ديگر برگزيندوانكه غايب است نمي توانند بيعت همانا نپذيرفت همانا شواري مسلمين از ان مهاجرين وانصار است/ امام چهارم حضرت علي (رض) دركتاب كشف الغمه اردبيلي ج 2 ص 78 كه گروهي از ايران امدند خدمت ايشان واز حضرت ابوبكر وعمر وعثمان (رض) سوال كردند بعد ايشان فرمودند :ايا نميدانيد كه الذين يخرجهم من ديارهم ان ايه معروف در قران كريم درباره كي هست دركتاب احقاق الحق قاضي نورا... شوشتري ج 1 ص 16 امده جا عن الامام السادس جعفر الصادق (ع) انه مسل عن ابي بكر وعمر رضي الله عنهما ففي الخبران وجلآ سال الامام الصادق (ع) فقال يا ابن رسول الله ما تقول في حق ابي بكر وعمر فقال امامان عادلان وقاسطان كانا علي الحق وماتا عليه فعليهما رحمه الله يوم القيامه : شخصي خدمت امام صادق امد واز ايشان سوال كرد دررابطه با ابوبكر وعمر شما چي ميگوييد انها هردو امامان عادلان وقاسطان دوامام عادل بودند وبرحق بودند وبرحق مردند فعليهما رحمه ا... القيامه دوست من اينا را هم بخون اسم ابوبكر وعمرتو اين جملات هست بعد بهونه نياري كه نيست اين برا ما دليل نميشه شما نهج البلاغه رو ميگيد برادر قران خيلي قبولش دارين حتا بيشتر از قران هم ولي چون ما اهلسنت اون را از كتاب نهج البلاغه نقل ميكينم ميگيد اون چيزي كه شما نقل ميكنيد براي ما سند نيست خب دوست من من هم جلد كتاب رو گفتم هم صفجه اش رو همه خطبه اش يه كه به خودت زحمت بده برو بخوان متوجه ميشي دوستان عزيز هم ميتونند اينو از كتاب نهج البلاغه مطالعه كنند وبعد قضاوت كنند وبعد شما همش ميگيد حضرت علي (رض) در صحيح مسلم وبخاري انها را دروغگو خيانتكار گفتند لطف كنيد هم جلدش رو بنويسيد وهم صفحه اش وهم اوني كه اون روايت رو كرده
جواب نظر:
با سلام
دوست گرامي
1- اولين مدركي كه ذكر كرديد ، براي مرحوم علم الهدي ، و نام كتاب الشافي است و نه الشافعي ؛ كه البته در اين كتاب مي گويد اهل سنت اين روايت رانقل كرده و براي خلافت ابوبكر به آن استدلال مي كنند و سپس اين روايت و ساير رواياتي را كه ذكر مي كند ، جواب مي دهد ؛ آيا شما به چنين رواياتي استدلال مي كنيد ؟ اگر چنين باشد ، شيعه نيز به رواياتي كه ابن تيميه در كتاب خويش از كتب شيعه نقل كرده و به اصطلاح خويش به آنها پاسخ داده است ، استدلال مي كنيم !!!
2- روايت دوم از نهج البلاغه در ادرس ذيل پاسخ مفصل داده شده است :
http://www.valiasr-aj.com/lib/book101/04.htm#16
3- در مورد روايت امام چهارم در كشف الغمة نيز قبلا پاسخ داده ايم ، كه اين مطلب را از كتب اهل سنت در ذيل روايات اهل سنت از آن حضرت نقل كرده است !!!
4- روايت قاسطان عادلان را نيز كاش به صورت كامل مي نوشتيد كه طبق آن حضرت به آيه «اما القاسطون فكانوا لجهنم حطبا» و ... استدلال كرده اند كه به صورت مفصل  در آدرس ذيل آمده است :
http://www.valiasr-aj.com/lib/book101/03.htm#11
5- رواياتي را كه قبلا به آنها استدلال كرده بوديد ، اگر در انها نام ابوبكر و عمر بود ، فايده داشت (كه نام ابوبكر و عمر در آنها نيامده است) و اين رواياتي را كه ذكر كرده ايد ، و در انها اسم ابوبكر و عمر امده است ، يا در ذم انها است ، بر خلاف تصور شما ، و يا دلالت بر خلافت و افضليت آنها نمي كند .
اما در مورد روايت صحيح مسلم در مورد اينكه امير مومنان ابوبكر و عمر را دروغگو ، بدكار خيانتكار و حيله گر مي دانستند :
فلما تُوُفِّيَ رسول اللَّهِ صلى الله عليه وسلم قال أبو بَكْرٍ أنا وَلِيُّ رسول اللَّهِ صلى الله عليه وسلم فَجِئْتُمَا تَطْلُبُ مِيرَاثَكَ من بن أَخِيكَ وَيَطْلُبُ هذا مِيرَاثَ امْرَأَتِهِ من أَبِيهَا فقال أبو بَكْرٍ قال رسول اللَّهِ صلى الله عليه وسلم ما نُورَثُ ما تركنا صَدَقَةٌ فَرَأَيْتُمَاهُ كَاذِبًا آثِمًا غَادِرًا خَائِنًا وَاللَّهُ يَعْلَمُ إنه لَصَادِقٌ بَارٌّ رَاشِدٌ تَابِعٌ لِلْحَقِّ ثُمَّ تُوُفِّيَ أبو بَكْرٍ وأنا وَلِيُّ رسول اللَّهِ صلى الله عليه وسلم وَوَلِيُّ أبي بَكْرٍ فَرَأَيْتُمَانِي كَاذِبًا آثِمًا غَادِرًا خَائِنًا
صحيح مسلم  ج 3   ص 1378، كتاب الجهاد والسير باب حكم الفيء  اسم المؤلف:  مسلم بن الحجاج أبو الحسين القشيري النيسابوري الوفاة: 261 ، دار النشر : دار إحياء التراث العربي - بيروت ، تحقيق : محمد فؤاد عبد الباقي
موفق باشيد
گروه پاسخ به شبهات
14   نام و نام خانوادگي:  فرزاد     -   تاريخ:  21 فروردين 88 - 00:00:00
بسم الله الرحمن الرحيم باسلام شما كه خودتون را پيروي سنت وقران ميدونيد قبل از نوشتن هر چيزي وهر جوابي وهر نامه اي به جز نوشته هاي تبليغاتي كه اونا همينجوري پخش ميكنند وهر جا ميفتن نبايد با بسم الله الرحمن رحيم شروع كنيم مقدمه وشروع هر چيز با نام خدا اغاز ميشود نه مثل شما فقط يه سلام ميدين وشروع ميكنيد به جواب دادن اون هم جواب هاي دروغ ما اهلسنت از نهج البلاغه روايت نقل كردين خوده حضرت علي گفته اند ولي شماها قبول ندارين ميگين اهلسنت هر چيزي را نقل كند ما بايد قبول كنيم و اين جمله يا كتاب ضعيف است دوستان عزيز خودشون قضاوت كنند كه در خطبه 219 و 459 خودشون قضاوت كنند كه مقصود حضرت علي كي بوده كي بعداز ابوبكر خلافت را دريافت كرد حتما يكي ديگر از اصحاب حضرت علي بابا شما براي رد گم كردن هر كاري ميكنيد اگه از قران هم دليل بياوريم باز شما منكر ان ميشيد ويه چيز ديگه ميگيد وبعد كه در كتاب الغارات ج 1ص36 ميگه كه فهيشت عند ذلك ابي بكر ضايعته و نهضت في تلك تا همين جابسه چون قبلا يه بار نوشتم ولي معنيش رو برات كلم مينويسم كه اين دفعه خوب بخوني كه اسم ابوبكر هست وقتي كه من با ابوبكر بيعت كردم باطل از بين رفت وكلمه الهي برتر هرچند كافران دوست نداشته باشن پس اونجا كه ميگه فهيشت عند ذلك ابي بكر ضايعته ونهضت في تلك پس اسم ابوبكر در اين جمله بود .... واما بعد اينجا كه ميگه فتولي ابي بكر تلك الامور فيسرو تا همينجا بسه فقط خواستم بدوني كه اسم ابوبكر هست بازم معنيش رو كامل مينويسم ابوبكر متوالي امور شد بعد اورا تعريف وتمجيد ميكند .. من به عنوان يك ناصح ياد او بودم درجايي كه مطيع خدا بود ومن تابع او بودم . واما بعد ان المسلمين من بعده استخلفوا امر اين منهم صالحين عملا بالكتاب وواحسنا اسيره ولم بتعد يا السنته ثم توفا هما الله فرحمهما الله .مسلمانان بعداز پيامبر(ص) دو مرد نيك را جانشين او قرار دادند هر دوي انها به كتاب وسنت عمل كردند نيك وسيرت بودند واز سنت تجاوز نكردند خداوند هم انها را وفات داد حالا من از تو ميپرسم منظور اين دو نفر كيا هستند كه بعداز پيامبر(ص) جانشين شدند بعداز پيامبر(ص) ابوبكر(رض) جانشين شد وبعد از ابوبكر(رض) حضرت عمر(رض) جانشين شد من نميدونم اين درك وفهمش يعني اينقدر براي شما مشكل است بابا كمي انصاف داشته باشي واما بعد... شرح نهج البلاغه ابن ابي الحديد شيعي متعزلي ج6 ص48 ميگويد وقتي از حضرت علي سوال شد كه چرا مسلمانان چرا ابوبكر را خليفه انتخاب كردند گفت؟ ونالنري ابوبكر احق الناس بها انه لصاحب الغار وثاني اثنين؟ ما ابوبكر را شايسته ترين مردم بعداز پيامبر(ص) ميدانيم او يار غارثاني اثنين بود اينجا هم ميخواستم بهت بفهمونم اسم ابوبكر هست مثل اين كه شما اينارو نديدين يا ديدين اينارو رد دادين مثل اقاي قزويني كه در مناظر اقاي مرادزهي هي يه صفحه رو ميخوند صفحه بعدش رو رد ميداد نميخوند پس اينجا هم اسم ابوبكر بود اون ديگه مشكل شما هست كه جمله را درك وفهم نميكنيد البته فكر كنم ميكنيد ولي به روي خودتون نميارين اخه جمله چنين اسوني هر كسي ميتونه فهمه منظورش كيا هستند اقاي شبهات يه كم انصاف داشته باشه اخه جاهليت تاكي خورشيد كه هميشه پشت ابر كه نميمونه از خدا بترس به قول دوستمون معبد امون در قم تا كي دروغ تحويل مردم ميدن خدا شما را هدايت كنه ... وسلام خدا حافظتون
جواب نظر:
با سلام
دوست گرامي
مشخص است كه اصلا به نهج البلاغه نگاه نكرده و كلماتي را كه مولويان براي شما مطرح كرده اند ، بدون توجه در سايت مي نويسيد :
467 - وقال عليه السلام ( في كلام له ) : ووليهم وال فأقام واستقام حتى ضرب الدين بجرانه 468 وقال عليه السلام ...
اين عبارت كه شما به آن استدلال مي كنيد ، در نهج البلاغه قبل و بعد ندارد !!! آنچه كه شما مطرح مي كنيد كلامي است كه اهل سنت به حضرت نسبت مي دهند ، اما آنچه در نهج البلاغه است همين عبارت است كه در بخش كلمات قصار امده است !!!
اگر شك داريد ، نگاهي به متن نهج البلاغه بياندازيد .
اما در مورد ابن ابي الحديد معتزلي طبق اقرار علماي اهل سنت او شافعي بوده است ، و از جهت كلامي معتزلي (معتزله يكي از دو مذهب مشهور كلامي اهل سنت است كه زماني رواج بسيار داشته و الان تقريبا از بين رفته است) :
اما علماي اهل سنت به خاطر اينكه او حقايق بسياري را بر ضد خلفا افشا كرده است ، اين مطلب را كه او سني است مطرح نكرده و تنها مي گويند معتزلي است !!!
http://www.valiasr-aj.com/fa/page.php?bank=question&id=727
ساير مطالب را هم كه قبلا پاسخ داده ايم كه از كتاب الغارات نقل شده و اين كتاب اصلا سند معتبري ندارد (و حتي در مقدمه اين كتاب هم به اين مطلب اشاره شده است)
در مورد مناظره هم ، ظاهرا همان مشكل بالا تكرار شده است !!‌!مناظره به صورت تلفني بود !!! صفحه بعد را مي داد نمي خواند يعني چه ؟!!!
اقلا يكبار متن مناظره را بخوانيد ، بعد سخن بگوييد .
موفق باشيد
گروه پاسخ به شبهات
15   نام و نام خانوادگي:  فرزاد     -   تاريخ:  25 فروردين 88 - 00:00:00
بسم الله الرحمن الرحيم باسلام اما نامه اي كه خميني به مولوي عبدالعزيز براي ساخت مسجد درتهران داده بودند عزيزم ما كه علم غيب نداشتيم خميني وفات ميكند واز دنيا ميرود همون موقع نامه را تحويل دولت داده است تا وقتي كه خميني زنده بود بيشتركارهاي قانونيش انجام شده بود ولي از روزي كه امام خميني وفات كرد ديگه همه چيز عوض شد از اون موقع تا حالا يه مسجد براي اهلسنت نساخته اند ونميزارن خودمون بسازيم از اون موقع تا حالا اون پرونده تا الان در شهرداري تهران خوابيده است وچنيدين بار علماي ما به اين موضوع تاكيد كردند ولي بازم هيچ گونه جوابي براي ساخت مسجد دولت به ما ندادند عزيزم همانطور كه بهت گفتم نامه را ما تحويل دولت داديم نامه كه پيش ما باشه به چه درد ما ميخوره واينكه شما ميگيد حداقل ازش يه كپي داشتيند به عنوان مدرك عزيزم همانطور كه بهت گفتم ما كه علم غيب نداريم خميني وفات ميكند ما اره مطمئن بوديم كه خميني خودش اين نامه را داده است و حتما هم براي ما مسجد مي سازند ما كه ميدونستيم خميني بعدا زير حرفش نميزند وبراي ما مسجد ميزازند ولي اينو كه نميدونستيم خميني از دنيا ميرند. واما من از شما مي پرسم كه شما مثلا در امريكا براي خودتون مسجد نداشته باشيد ايا شما مجبوريد بريد تو عبادتگاه كافران عبادت كنيد هركي به اعتقادات خودش از نظر من بله مسجدهاي شما اشكال دارد ؟؟؟گناه است و تو مسجدهم جاي عكس اين جور چيزا نيست وهزارجور كارهاي ديگه تو مسجد انجام ميدهيد به كنار مسلما هركسي دوست داره براي خودش يه چيزي داشته باشه همانطور كه ما اهلسنت دوست داريم در تهران مسجد داشته باشيم. اگر اين انصاف بود تو عربستان براي شيعه ها مسجد نمي ساختن ولي عربستان براي شيعه ها هم مسجد ميسازه همه حسينيه هاي اعزا داري ميسازه انوقت ما كه بچه همين خاك هستيم انوقت حق نداريم براي خودمون مسجد داشته باشيم ودر اونجا هم به فعاليت تبليغ از اسلام ومذهبمون انجام بديم . واما درمورد خطبه هاي نهج البلاغه واقعا من درتعجبم كه خطبه وكلمه به اين اساني يعني اينقدر درك وفهمش براتون مشكل است همانطور كه بعضي از ايات قران درك وفهمشون براي شما مشكل است وانا را انكار ميكيند وبه صورت ديگه معني ميكنيد .مگه بعد بعداز پيامبر ابوبكر جانشين نشد وخلافت را دريافت نكرد وبعداز ابوبكرهم عمر جانشين نشد وخلافت را دريافت نكرد من نميدونم ديگه حضرت علي منظورش كي بودند كه بعداز ابوبكر جانشين شدن وبه خلافت رسيدند مگه كسي ديگه اي هم بعداز ابوبكر جانشين شده است وبه خلافت رسيده ان تصور شما كاملا اشتباه است وسخت دراشتباه هستيد خطبه به اين واضح اي به اين روشني كه قابل درك وفهم است شماها باز هم را جاهليت را انتخاب كردين ونميخواين حرف حقيقت را بپذيريد . اخه كي بعد از ابوبكر فرمانرواي مسلمين شد به خدا شما يه چيزاي بي معني ميگيد اصلا هيچ ربطي ندارند همانطور كه گفتم شيعيان رافضي جاهل هستند ومعني رافضي هم جاهليت ميشه هنوزم شماها راه جاهليت را دنبال ميكينيد.خدا شمارا هدايت كند. امين.... .سلام....
جواب نظر:
با سلام
دوست گرامي
1- واقعا خود شما از خواندن اين پاسخ ، از كساني كه ادعا مي كنند به ما مدرك داده شده است كه در تهران مسجد بسازيم ، احساس خجالت نمي كنيد ؟ يعني حتي يك مدرك براي ادعاي خود نداريد ؟
2- آيا اهل سنت در ايران مسجد و مدرسه ندارند ؟ كه شما اينگونه سخن مي گوييد ؟
3- در مورد خطبه امير مومنان نيز قبلا به شما پاسخ داده ايم و از شما در خواست كرديم كه لا اقل يكبار هم كه شده خود ، به نهج البلاغه نگاه كنيد و ببنيد آيا آنچه مولويان به شما گفته اند در نهج البلاغه موجود است يا خير .
موفق باشيد
گروه پاسخ به شبهات
16   نام و نام خانوادگي:  فرزاد     -   تاريخ:  04 ارديبهشت 88 - 00:00:00
بسم الله الرحمن الرحيم با سلام جناب من نگفتم كه در ايران ما اهلسنت مسجدو حوضه علميه نداريم مثل اين كه شما نسبت به جوابهاي من بي توجه بودين من گفتم كه در تهران ما يه دونه مسجد نداريم در پايتخت ايران در تهران همه كافرها عبادتگاه دارند جز اهلسنت درضمن ما نامه ومدراك را پيش خودمون كه نگه نميداريم خب اين نامه رو ما به مسئولين كشور تحويل داديم درضمن ما كه علم غيب نداشتيم خميني وفات ميكنه خميني خودش اين قول رو داده كه گفته براي اهلسنت در تهران يه مسجد مي سازم امام خميني كه نميتونه زير حرفش بزنه وماهم مطمئن بوديم كه براي ما يه مسجد درست ميكنه ما كه نميدونستيم امام خميني وفات ميكنه ومسئولين كشور همه به حرف خميني گوش نميكنند ما مطمئن بوديم كه مسئولين بعداز امام خميني هم براي ما مسجد ميسازند چون اونها خيلي از امام خميني حساب مي بردند وهمه حرفاش رو گوش ميدادند ما كه نميدونستيم اينها زيرقولشون بزنند وحرف امام خميني رو گوش ندن زميني هم كه قرار بود مسجد اهلسنت اونجا ساخته بشه همه كاراش انجام شده زمين هم سند شد ولي فقط به خاطر مجوز ساخت چندين سال است كه پرونده ساخت مسجد در شهرداري تهران داره خاك ميخوره . درسته شماها ميگيد ميتوانيد در مساجد ما شيعه ها نماز بخونيم ولي مساجد شما يه اشكالاتي داره كه ما اهلسنت نميتوانيم اونجا نماز بخونيم ما نميتونيم خودمون را گناه كار كنيم. اميدوارم منظور منو بفهمي كه چرا ميگم مساجد شما ايراد داره وسلام
جواب نظر:
!!!
1- اگر مساجد شيعه ،‌مسجد است ،‌نماز خواندن در آن اشكالي ندارد .
2- ساير جواب هاي شما نيز قبلا پاسخ داده شده و تنها و تنها از خوانندگان مي خواهيم اين جواب ها را با نظرات قبلي قياس كنند ؛ خالي از لطف نيست .
گروه پاسخ به شبهات
17   نام و نام خانوادگي:  فرزاد     -   تاريخ:  06 ارديبهشت 88 - 00:00:00
بسم الله الرحمن الرحيم:باسلام دوست عزيزبحث من سرچي بود خب من ميگم كه درمساجد شما نماز ما قبول نميشه حتا نماز خودتون هم قبول نميشه ميدوني چرا چون جلوي قبله كه ميخوان نماز بخونند عكس زده است اخه مگه ميشه جلوي ادم عكس باشه نماز خوند عكس عكس داخل خونه جايزنيست باشه حالا چه برسه به مسجد براي گفته هاي شما همين عكس كافي است بقيه بدعت هاي كه تو مسجد انجام ميدين جدا همه چيزتون تو مسجد است اعزاتون شادي هاتون دست زدن تون هرچي كه باشه تو مسجد است. قبلا هم هيچ پاسخ قانع كننده اي ازشما نشنيديم همين چرت وپرت هارو شنيدم شماها به اينا ميگين پاسخ وسلام
جواب نظر:
با سلام
دوست گرامي
1- هيچ كس ادعا نكرده است كه اگر در جلوي نماز گزار عكس باشد نماز او باطل مي شود ؛ همگان مي گويند مكروه است .
2- شما خبر نداريد كه شيعيان در محراب و در جلوي نمازگزان در مسجد عكس نمي گذارند !!! (ظاهرا تا به حال به مساجد شيعه نرفته ايد)
و اگر عكسي هم باشد بر روي آن پارچه مي اندازند .
3- در مورد دست زدن در مسجد مراجع نيز با اين كار مخالفت كرده اند و در مسجد انجام نمي شود . بهتر است شما به شيعه اشكال نگيريد .
4- ظاهرا گمان مي كنيد كه پاسخ هاي شما قانع كننده شيعه است !!!
5- بهتر بود علت قانع كننده نبودن پاسخ هاي ما را نيز مي نوشتيد .
موفق باشيد
گروه پاسخ به شبهات
18   نام و نام خانوادگي:  حسن جابري     -   تاريخ:  14 ارديبهشت 88 - 00:00:00
با سلام
همين جا (عسلويه) تو مسجد موقع نماز که ميشه عکس ها رو بر ميدارن و يا روي عکس را برميگردانند و بعد نماز اونها رو دوباره سرجاشون ميذارن
ظاهرا اين دوستمون فقط يه چيزي شنيدن که....
19   نام و نام خانوادگي:  momen abdullah     -   تاريخ:  14 ارديبهشت 88 - 00:00:00
اقا فرزاد از بورسيه بخاري چه خبر؟ مثل اينکه خارج کشور خوش مي‌گذردها؟
کي مدرک DBA رو مي‌گيري؟ ۶ ماه فحاشيات به شيعه ها تحمل کردم.
20   نام و نام خانوادگي:  دلگسا     -   تاريخ:  21 شهريور 89 - 19:10:07
چرا ما قرآن را با تجويد حضرت محًمد (ص) نمي‌خوانيم؟ ولي البته اين را ‌مي‌دانم كه بعضي از ما قرآن را با تجويد اصل در بعضي جاها مي‌خوانيم. مثل مسابقات قراني قاريان بزرگک چرا اجازه مي‌دهيد كساني كه تجويد را نمي‌دانند، بيايند معلم شوند و يا در تلويزيون قرآن آموزش دهند. حتي بزرگان ما تجويد را نمي‌دانند. مگر نمي‌دانيم كه غلط خواندن قرآن گناه دارد؟!
21   نام و نام خانوادگي:  عبدالغفور براهويي     -   تاريخ:  22 شهريور 89 - 18:20:57
عبد الحميد، نامردترين و خيانت‌کارترين فرد ما اهل سنت هست. اون ابروي ما اهل سنت رو برده، آزادي و وحدتي که ما در زابل داريم، مي‌خواد با فرستادن مولوي‌هاي دست‌نشانده خودش خراب کنه. اما بداند سخت در اشتباه هست. خدا اونو لعنت کنه.
22   نام و نام خانوادگي:  سمير     -   تاريخ:  06 فروردين 90 - 13:13:00
با سلام به خدمت کساني که وارد اين سايت شده و نظر ميدهند.وقتي يک نفر از بيرون به حرفهاي شماها توجه ميکنه واقعا از وارد شدن به اين سايت ناراحت و پشيمان ميشه زيرا که اسلام دين کامل و رهبر اين دين(حضرت محمد ص) آن را بطور کامل به بشريت رسانده و شماهايي که هم سني وهم شيعه هستيد يا به نظر خودم شماها از هردو گروه خارج هستيد با توجه به حرفها و توهين هايي که به اين دو مذهب ميکنيد من خودم اهل سنت هستم و نمي خواهم از هيچ کدوم حمايت کنم ولي با توجه به اينکه ما دين و پيامبر وقبله و مهم تر از همه قران مشترک هستيم چرا دنبال اختلافات و توهين ميگرديد .از جمله توهيناتي که به رهبر مذهبي اهل سنت جناب مولانا عبدالحميد کرديد که براي منافع خودشون کار ميکنند خيلي اشتباه است يا تو کسي هستي که مولانا را از نزديک ملاقات نکردي زيرا که انسان با نگاه کردن به سيماي صورت او احساس آرامش ميکند و قبل از مولانا اگر در مورد تاريخ زاهدان نگاه کني همه آتش پرست بودند واين مولانا و استاد ايشان مولانا عبدالعزيز بودند که اين مردم را از تاريکي و جهالي نجات دادند و تويي که بدون اينکه او را بشناسي به او توهين ميکني واقعا داري به زخمات اون در مورد اسلام و مسلمانان توهين کردي و ازت خواهش ميکنم که با احساسات مردم بازي نکنم که جريحه دار کردن احساسات نه به نفع شيعه هست و نه به نفه سني وازت مي خواهم به خاطر حرفات از مولوي عبدالحميد عذر خواهي بکني. خدايا پرچم اسلام را پيروز بگردان.
جواب نظر:

با سلام

دوست گرامي

بهتر است يكبار به كتاب‌هاي مولاناهاي قبل از جناب مولوي عبد الحميد مراجعه كنيد و اختلاف فاحش در سمت و سوي فتاوا و نظريات را بين آنها ببينيد ، كه يكي عقيده وهابي پيدا كرده است و ديگران عقيده اي مايل به صوفيه !

گروه پاسخ به شبهات

23   نام و نام خانوادگي:  بسه اين همه دروغ تاكي!!!!!     -   تاريخ:  17 بهمن 90 - 23:36:16
با عرض سلام : عزيزان اگر يه كم خودتون رو زحمت بدين و درمورد اين مطلب تحقيق كنيد متوجه خواهيد شد كه اين مطلب دروغي بيش نيست يا خوده سايت ساختن يا اقاي معاون{{{سياسي}}} اين دروغ هارو سرهم كردن پس لطف كنيد تحقيق رو فراموش نكنيد چون قران امر بر همين كرده بايد بگم خيلي از اين اقاياني كه نظر دادن تنها به تعصب مراجع كردند بس خواهش مي كنم به همين روستا و مردم اين مراجع كنيد ممنون ميشم.
24   نام و نام خانوادگي:  علي     -   تاريخ:  20 آبان 92 - 18:36:36
آقا يا خانم حقيقت جو!!
شما چرا دلبسته اين مدرسه شده ايد؟؟؟؟
نکند در اين مدرسه روش هاي "يارسفر" بودن را تعليم مي ديديد و الان از آن محروم شده ايد؟!
;
;
عزيزان شيعه لازم نيست دنبال اين باشيد که يار سفر بودن يعني چه ؟
طالبهاي حوزه فساد سني ها فهميدند چي ميگم!!




   

آموزش رجال | مناظرات | فتنه وهابيت | آرشيو اخبار | آرشيو يادداشت | پايگاه هاي برتر | گالري تصاوير | خارج فقه مقارن | درباره ما | شبکه سلام |  ارتباط با ما