* ï؟½ï؟½ï؟½ï؟½ï؟½ï؟½ï؟½ï؟½ï؟½ï؟½ï؟½ï؟½ï؟½ï؟½ï؟½ï؟½ ï؟½ï؟½ï؟½ï؟½ï؟½ï؟½ï؟½ï؟½ï؟½ï؟½ï؟½ï؟½ï؟½ï؟½ï؟½ï؟½ * | |||||
ï؟½ï؟½ï؟½ï؟½ ï؟½ï؟½ï؟½ï؟½ (ï؟½ï؟½ï؟½ï؟½) ï؟½ï؟½ï؟½ ï؟½ï؟½ï؟½ï؟½ï؟½ï؟½ï؟½ï؟½ï؟½ ï؟½ï؟½ï؟½ ï؟½ï؟½ï؟½ ï؟½ï؟½ï؟½ ï؟½ï؟½ï؟½ï؟½ï؟½ï؟½ ï؟½ï؟½ï؟½ï؟½ï؟½ï؟½ï؟½ ï؟½ï؟½ï؟½ï؟½ ï؟½ï؟½ ï؟½ï؟½ï؟½ï؟½ ï؟½ï؟½ï؟½ï؟½ ï؟½ï؟½ï؟½ï؟½ï؟½ï؟½ ï؟½ï؟½ï؟½ï؟½ï؟½ï؟½ | |||||
ï؟½ï؟½ï؟½ï؟½ï؟½ï؟½ | ï؟½ï؟½ï؟½ï؟½ï؟½ï؟½ï؟½ ï؟½ï؟½ | ï؟½ï؟½ï؟½ï؟½ï؟½ï؟½ | ï؟½ï؟½ï؟½ï؟½ ï؟½ï؟½ï؟½ï؟½ï؟½ï؟½ | ï؟½ï؟½ï؟½ï؟½ï؟½ï؟½ï؟½ ï؟½ï؟½ï؟½ ï؟½ï؟½ï؟½ï؟½ï؟½ï؟½ | ï؟½ï؟½ï؟½ï؟½ï؟½ | ï؟½ï؟½ï؟½ ï؟½ï؟½ï؟½ï؟½ | ï؟½ï؟½ï؟½ï؟½ ï؟½ï؟½ | ï؟½ï؟½ï؟½شگï؟½ï؟½ |
تاريخ: 24 فروردين 1388 | تعداد بازديد: 79164 | ||||
تصوير: دو مفتي کور وهابي | |||||
شيخ عبدالعزيز بن عبدالله آل الشيخ - مفتي اعظم عربستان سعودي
شيخ عبدالعزيز بن باز - مفتي اعظم سابق عربستان سعودي
| |||||
فهرست نظرات |
321 |
نام و نام خانوادگي: مصحاح الاحاديث -
تاريخ: 08 مرداد 89 - 21:07:36
با سلام برادر عزيز جناب مسعود ايا براي اين حرفهايتان سندي داريد . شك دارم بدلايل ذيل . 1 ) بخاري هاي اون موقع گازي نبودند . 2 ) پلي اشتيشن نبود تيله بازي بود . 3 ) مسجد هاي اونموقع در نداشتند بلكه يك يك پرده بر چهارچوبي نسب كرده بودند . 4 ) در بون نبوده قنفذ بود . 5 ) رتتي با كسره زير بمعني چه مركته و نه چكار داري . 6 ) در مورد ( با استاندارد iso 2001) بايد بگويم اشتباه كرديد استاندار ايشان خيلي بالاتره شايد ( با استاندارد iso 200001) باشه . 7) حديث شما تواضع جناب ابو حفص را درمقابل جناب ابي قحافه نشان ميدهد وگرنه ايشان خود قدرت كرامتهاي بيشتري داشت چناچه : ===================== ابن سعد در " الطبقات الکبري " ج 3 ص 286 به سند صحيح نقل مي کند که : قال اخبرنا المعلى بن أسد قال : أخبرنا وهيب بن خالد عن يحيى ابن سعيد عن سالم بن عبدالله أن عمر بن الحطاب كان يدخل يده في دبرة البعير و يقول : اني خائف أن أسال عما بك . ..." جناب عمر دست خود را درون مقعد شتر مي کرد . ( و در توجيه عمل خود) مي گفت : مي ترسم مواخذه شوم که چرا به مشکلات حيوانات رسيدگي نمي کردي !!!! ============================================================================= خواهشمندم در نقل حديث امانتداري كنيد . ======================================================================= |
322 |
نام و نام خانوادگي: هدي -
تاريخ: 09 مرداد 89 - 13:03:26
عبدالعزيز جاهل .هرچند ميدونم که خودت بهتر از هر کسي جواب سئوالاتت رو ميدوني وارزش صحبت نداري ولي جهت اطلاع خوانندگان امام زمان ما يعني ولي خدا بروي زمين هميشه هستند و درکنار ما زندگي ميکنند ولي از اونجا که ديوانگان چون عبدالعزيز در اين دنيا وجود دارند وهميشه بايد چيزهاي که ارزشمند رو از دست ديوانه ها دور نگه داشت چون حاليشون نيست ميزنند نابودش ميکنند بخاطر همين ولي خدا امام زمان ما حضرت مهدي عليه السلام به معجز خدا از نظر ديوانگاني چون عبدالعزيز پنهان هستند. در ضمن عبدالعزيز ديوانه تو در طول زندگيت هيچ وقت فرزند يا مادرت پدرت را نبوسيدي .اگر نبوسيدي که حسي از انسانيت نبردي اگر هم بوسيدي که پس بت پرستي کردي .هرچند اينها رو خودت بهتر ميدوني .ولي چون ديوانه هستي بايد به مردم بپري |
323 |
نام و نام خانوادگي: كميل -
تاريخ: 09 مرداد 89 - 18:46:20
هزار بار گفتم عمري هايي كه مثل عبدالعزيز ميخوان ..بزرگتر از دهنشون ميل كنن و در مورد چيزهايي كه عقلشون نميرسه نظر بدن اول لطف كنن يك خط راجع به اصل و نسب (( عمربن ???)) و اينكه ايشون از كجا بوجود اومده توضيح بدن بعد راجع به آخرين حجت خدا دهن گشادي كنن. هرچند تاحالا نديدم يك نفر عمري جرات كنه دراين مورد حرفي بزنه. |
324 |
نام و نام خانوادگي: مسعود پرسپوليسي -
تاريخ: 09 مرداد 89 - 19:51:50
باسلام . داداش عبدالعزيز چرا خودشو چرا ناراحت ميکني ؟ ءان شا الله مهدي کوچولوي شما تو اخر الزمان بدنيا بياد اون دنيا رو پر از عدل و داد کنه . البته خدا کنه باباش به زشتيه اين ياروها که عکسشون بالاست نباشه چون انصافا اگر اين شکلي بياد خيلي 5 . در مورد امام زاده ها داداش 20 تا نبوده 200 تا بوده ما ميريم شما نيا . گفتي " در جواب بحث هم جز فحش و ناسزا هيچ نداريد. " .....هان ؟.. چي؟ اخه کوچولو ما با تو چه بحثي داشته باشيم ...؟ در مورد شير خوردن يه مرد گردن کلفت از ؟؟؟؟؟ خانمهاي اهل سقيفه تا داييت بشن يا اينکه بابات کيه ؟ چون " مفتي وهابي : زنان ميتوانند چند همسر داشته باشند . " البته من در مورد فتواي بسيار مهم و انقلابي قتل "ميکيماوس" و "جري" موافقم . چون همه بچه هارو از درس خوندن انداختند . اگه ميشد براي اين بچه ها يه برنامه احکام ميذاشتند تا اين اقاهاي بالايي شبها ميومدند احکام درس ميدادند بچه هايي که دير ميخوابند ادب ميشدند خوب بود .هر چند من با اين موافقم که مرگ در اين راه شهادته و ان شالله عمل کننده به اون جزوء اصحاب سقيفه در اسفل السافلين در کنار شهداي سپاه جمل و نهروان و صفين خواهند بود . ======================================================================= برادر گرامي جناب مصحاح الاحاديث از راهنماييهاي شما سپاسگذارم . در روايات بعدي حتما اين مسائل رو لحاظ خواهم کرد . |
325 |
نام و نام خانوادگي: سرباز گمنام -
تاريخ: 10 مرداد 89 - 11:22:34
بسم الله هشداااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااار !!! عبد العزيز. مواظب ؟؟؟ هايي که داري ميخوري باش.! ببين.! کاري نکن که حرمت خودت و خلفايت و امهات المومنينت له شود. باعث خشم مومنين نشو............. براي بار آخر به شما اخطار ميکنيم. و ميگويم. اگر دوست داري و نميپسندي که به بزرگانت (اصنامت) توهني شود به ائمه ما توهين نکن و زبانت را به آن دهان نجست بگير.. براي يک بار فقط اخطار داديم وگرنه از اين به بعد مانند خودت رفتار کرده و سروپايت را قهوه اي ميکنيم و دلت را ريش ريش ميکنيم. آول دهان نجسنت را آب بکش بعد نام مولاي ما را بياورد ملحد......... يادت نرود چه گفتم باور کن که براي هر کس احترام بزرگانش دست خودش است. يک باااااااااااااااااار ديگر نام ائمه ي ما را بياوري از آن مادرت ( ام الفتنه ات) و پدران غاصبت چيزي باقي نميگذاريم و بدان اين کار تو نيز از نظر قانوني جمهوري اسلامي ايران جرمي بسي سنگين محسوب ميشود و هر گونه تحريکات بي اسا شما >>>>>>> پيگرد قانوني را به دنبال دارد يا صاحب الزمان |
326 |
نام و نام خانوادگي: سعيد حسيني(شاه اسماعيل صفوي) -
تاريخ: 10 مرداد 89 - 12:46:21
سلام دوستان عزيز شيعه مگر نميدانيد جواب ابلهان خاموشي است بخدا قسم اگر کسي مانند همين عبدالعزيز از فعل زنا متولد شده باشد بيش از اين نميتوان از او و امثالهم انتظار داشت. من اکنون به شما ثابت ميکنم او زنا زاده است در واقع زنا زادگان هميشه از مقابل حقيقت فرار ميکنند. هم اکنون من از او دعوت ميکنم که به من ايميل بزند من حتي آدرس منزل و شماره تلفن خود را در اختيار او قرار خواهم داد. اما خواهيد ديد که او حتي از ايميل زدن هم واهمه خواهد داشت!! اين خاصيت اهل عمر و زنازادگان است. قبلا هم مواردي از اين قبيل بوده است که همه فرار کرده اند. البته در آنان بواقع راه خلفاي خائن ، ترسو و بزدل خود عمر و ابوبکر را ميروند و اين چيز عجيبي نيست. جناب عبدالعزيز من مايلم با شما بصورت حضوري بحث کنم در هر جا که تو تعيين کني خواهم آمد بنابر اين يک ايميل به بنده بزن تا آدرس و تلفن خود را در اختيارت بگذارم بديهي است فرار از اين مسئله به منزله قبول زنازادگي و خرافات بودن مذهب و بي پايه و اساس بودن مکتب خرافي تو خواهد بود. ايميل من : hoseini142005@yahoo.com فراموش نشود اگر خواستيد فرار کنيد اشکالي ندارد اما زين پس هر وقت ما شما را در اين سايت ((البته بعد از فرار شما)) مشاهده کنيم با نام (( عبدالشيطان زنا زاده )) خطاب خواهيم کرد. هر کدام از طرفين فرار کند را با همين نام خطاب خواهد شد. پس هر چه سريعتر در صورت قابليت حلالزادگي خود را به اثبات رسانيد. منتظر ايميل شما هستم. يا علي |
327 |
نام و نام خانوادگي: WaHHabi -
تاريخ: 10 مرداد 89 - 21:36:17
عبد العزيز.... تو گفتي : از بس توي عزاداري تو سر خودتون زدين مغزتون پوك شده. جواب>>>>>>>>> زياد نگران نباش.! يه روزي چنان چوب الله بر سرتان خواهد خورد که تلياردها برابر سنگين تر از مشت هاي ما بر سر ما از عزاي مادرمان( فاطمه ي زهرا سلام الله ) خواهد بود. آن روز نزديک است. آن روزي که تمامي بدعتهايي که ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ آنان را نهادند برچيده شود . و خاک عربستان نزوليتان به توبره کشيده شود. يا مهدي .!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! عجل علي ظهورک.>>>>>> اين دست هاي ما روز شماري ميکنند براي انتقام سنگين از قاتلان مادرمان و ياري دهندگان مغيره و قنفذ صفتشان. راستي اين حرفايي که زدي يادت نره............ آخه آن روز(ظهور) انشاء الله تعالي يادت خواهد آمد که ................ يا اباصالح المهدي |
328 |
نام و نام خانوادگي: سعيد حسيني(شاه اسماعيل صفوي) -
تاريخ: 11 مرداد 89 - 10:17:53
سلام جناب سرباز گمنام برادر عزيز و گرامي ظاهرا شما در ايران زندگي نميکنيد!!!! برادر عزيز اين حرفي است که شما بر زبان مبارکتان جاري مي کنيد؟!!! آقا پيگرد قانوني ديگه چه صيغه اي هست؟؟!!!! اونم در کشور جمهوري اسلامي ايران!!! آقا لطفا يه سر تشريف بياريد ايران ببينيد چه خبره بعد فرمايشاتتون و مرقوم بفرمائيد توي اين سايت نوراني!! چه کسي با وهابيها در اين کشور کاري داره؟!! چه کسي دلش بحال شيعه سوخته؟!! آقا کدوم قانون؟!! شما چه توقعاتي داريد از اين مسئولين؟!!! برادر عزيز من غيرت شما قابل تحسين است و من از شما تشکر ميکنم اما مسئله فراتر از اين حرفهاست مشکل اينجاست که اگر دولت جمهوري اسلامي بخواهد براحتي ميتواند اين عناصر خائن ، کثيف و مزدور را سر جاي خود بنشاند. اما نميدانم چه دستهاي کثيفي در کار است که متاسفانه باعث شده با اين عناصر برخورد مناسبي نشود اکنون بستر براي سني ها بقدري مناسب شده است که هر کاري که دلشان بخواهد را انجام ميدهند و به مقدسات شيعه توهين ميکنند و هيچکس هم نيست که آنان را سر جاي خود نشاند. بله برادر اين مسائل پيگرد قانوني دارد اما نه براي وهابيت!! آنان براحتي حتي در تهران نماز جمعه برگزار ميکنند و در تمام شهرهاي ايران مشغول تبليغ براي فرقه ضاله ي خود هستند و آقايان مسئولين مثل هميشه در خواب غقلت و خرگوشي هستند و نداي وحدت سر ميدهند!!!!!! بله برادر عزيز اين مسائل پيگرد قانوني دارد اما در عالم بيداري بلکه در خواب!! البته اگر مشکل سياسي بود با تمام قوا پيگيري ميشد و در عرض 24 ساعت تمام عوامل مربوط دستگير و روانه زندان ميشدند اما متاسفانه مشکل سياسي نيست بلکه مشکل ديني است . و هميشه دين فداي سياست شده است. دولت ما سالهاست که به سني هاي فلسطين که ثابت کردند دشمن اهل بيت ع هستند کمک ميکند!! اما آنها در عوض جه کردند؟؟ نهايتا خالد مشعل حرامزاده گفت: ((( ما بر اسرائيل پيروز ميشويم همانگونه که يزيد بر حسين پيروز شد ))) اما اين مسائل باعث ميشود که خود شيعيان واقعي دست بکار شوند و کاري براي دين و مذهب برحق خود نمايند. قبلا گفتم باز هم ميگويم : روزي را مي بينم که شيعيان به علت بر عرضگي و عدم کفايت مسئولين خود اقدام خواهند کرد تا حق خود را از ظالمان بگيرند که آنروز روز مزگ و نابودي عقيده کثيف و لجن عمري خواهد بود. اللهم عجل لوليک الفرج يا علي |
329 |
نام و نام خانوادگي: ميلاد -
تاريخ: 11 مرداد 89 - 15:37:07
با سلام. برادران عزيز يه کتاب گير اوردم در مورد امام زمان (عج) که اگه نخوانيد حيفه. البته شماها همه استاد من هستيد ولي کتاب بدي نيست. عصر ظهور راستي از دوستان اگه کسي کتب جالبي ميشناسه خوشحال ميشم به من معرفي کنه.در زمينه سني ها.وهابي ها.بهاييت.و اين جور دينهاي قلابي.راستي به جه دليل اين شبه دينها تا اين حد موفق به جذب مخاطب بوده اند. اين جمله رو خالد مشعل گفته واقعا. |
330 |
نام و نام خانوادگي: بنده خدا -
تاريخ: 12 مرداد 89 - 07:34:25
بنام خدا با سلام وهابي جاهل ، عبد العزيز عمري ، عمر نفاق و وحشي گري تمام شده . کم کم به زمان آمدن آقا امام زمان نزديک ميشيم. اين چرندياتي که تو ميگي آخرين "صوت الحمار"يه که از تو و امثال تو بگوش ميرسه اينارو نگي چي بگي مگر از حمار چيزي بغير از صوت الحمار انتظار ميره. شيعه هر طور هم زندگي بکنه باز از زندگي شما شهوت پرستا بهتره . مگه نشنيدي مفتي هاي شما سر صبح فتوي ميدن که زنان بايد در خيابان به راننده تاکسي و بقال و بنا شير بدن بعد از ظهر خودشون ميرن تو تاکسي راني ثبت نام ميکنن بلکه يه شيري هم به اونا برسه. بهر حال کاريش نميشه کرد اسلام اسرائيلي پر از اينطور فتوي هاست. با اين وضعي که شماها دارين اسلامو خراب ميکنين لابد تا چند وقته ديگه يهو يه حديث در مورد لزوم انجام لواط براي طلاب به صفحات صحيح بخاري نازل ميشه. چون مفتي هاي شما به جنس مخالف بسنده نميکنن.ضمنا يادت باشه در پايان پاييز که هوا رو به سردي رفت و کمکم کار و بار وسايل سرمايشي تخته شد حتما يه مراسم "ختم کولر" بگيرين . اللهم عجل لوليک الفرج |
331 |
نام و نام خانوادگي: سعيد حسيني(شاه اسماعيل صفوي) -
تاريخ: 12 مرداد 89 - 12:34:31
عبدالعزيز ثابت كردي كه زنا زاده هستي! دوستان عزيز شيعه همانطور که در کامنت قبلي در همين صفحه گفتم قرار ما بر اين بود که عبدالعزيز با ايميل بنده تماس بگيرد و زمان و مکاني را براي بحث حضوري تعيين نمايد و در غير اينصورت زنازادگي خود را به اثبات رسانده است. ضمنا اين قرار همانطور که در کامنت قبلي گفته شد محدويت مکاني هم ندارد و ايشان ميتواند هر جائي را که خود بخواهد اختيار خود انتخاب کند. از طرفي هم بنده هم قرار شد که در صورتي که ايشان به من ايميل بزنند آدرس و تلفن خود را در اختيار او بگذارم. و طبق معمول فرار را بر قرار ترجيح داده اند. ولي من هنوز هم منتظرم. جناب (( عبدالشيطان زنا زاده )) هر چه سريعتر با ايميل من تماس بگير و اگر تماس نگرفتي اين نام زيبنده تو خواهد بود يا حق |
332 |
نام و نام خانوادگي: سيدحسن رضوي اراني -
تاريخ: 12 مرداد 89 - 20:09:16
لعنت خدا بر اين دو پست فطرت کور حرومي و همه کوردلاني که از اين حرومي ها و اون ؟؟؟؟ و دوستاش پيروي مي کنند |
333 |
نام و نام خانوادگي: ساره -
تاريخ: 13 مرداد 89 - 13:32:22
مرگ بر عبدالعزيز و سركردگانش. خاك بر سرت اي عبدالشيطان . |
334 |
نام و نام خانوادگي: ميلاد -
تاريخ: 13 مرداد 89 - 22:51:16
با سلام. اين پيشبيني پيامبر در مورد امتش است.ببينيد چقدر صحيح است. پيامبرگرامي اسلام(ص) ويژگيهاي انسانهاي اين دوران را اينگونه بر شمرده است: زماني بر مردم خواهد آمد که دينشان درهمهايشان خواهد بود و زنان، قبلههايشان، براي طلا و نقره، رکوع و سجود بهجا ميآورند. آنها همواره در حيرت و مستي خواهند بود. نه بر مذهب مسلمانياند و نه بر مسلک نصراني. رسول خدا(ص) فرمود: زماني بر امت من ميآيد که در آن زمان، درونهاي مردم پليد ميشود، ولي ظواهرشان به طمع مال دنيا آراسته ميگردد. به آنچه در پيشگاه خداوند است، دل نميبندند، کارشان ريا و تظاهر است، خوف از خدا به دلشان راه نيابد و خداوند آنها را به عذابي فراگير دچار سازد. آنها چون انساني در حال غرق شدن، خداوند را ميخوانند، ولي خداوند دعايشان را مستجاب نميکند اميرمؤمنان علي(ع) دربارة نجات يافتگان اين دوران ميفرمايد: و آن زماني است که از فتنهها نجات نمييابد، مگر مؤمني که بينام و نشان است. اگر در حضور باشند، شناخته نشوند و اگر غايب گردند، کسي سراغ آنها را نميگيرد. آنها براي سيرکنندگان در شب ظلماني جامعه ما، چراغهاي هدايت و نشانههايي روشنند. نه مفسدهجو هستند و نه فتنهانگيز، نه در پي اشاعة فحشايند و نه مردمي سفيه و لغوگو! اينانند که خداوند درهاي رحمتش را به رويشان باز ميکند و سختيها و مشکلات را از آنها برطرف ميسازد. براستي آيا ما از شيعه مظلوم تر هم داريم؟؟؟ يا مهدي چشمان ما برايت خون مي گريد.بيا اي پسر فاطمه.تا كي انتظار؟ |
335 |
نام و نام خانوادگي: سعيد حسيني(شاه اسماعيل صفوي) -
تاريخ: 14 مرداد 89 - 11:17:04
جناب عبدالشيطان کامنت شماره320 اثبات زنازادگي شما توسط برادران صاحبنظر شيعه و همت پدر مجهول و مادرتان و نير سعي و تلاش شخص حضرتعالي در بروز اين امر مهم را به خلفا و پيروان آنان تبريک عرض ميکنيم. براستي که شما در اين مسير شبيه ترين فرد به خليفه دوم هستيد!!!!! به نظر من نام شما نيز بايد در مثالب العرب ثبت شود. خصم حيدر را يقين در نطفه اش باشد خلل باورت گر نيست رو از مادرش تحقيق کن يا حق |
336 |
نام و نام خانوادگي: ميلاد -
تاريخ: 14 مرداد 89 - 12:26:51
دل را اگر از حسين بگيرم چه کنم بي عشق حسين اگر بميرم چه کنم فردا که کسي را به کسي کاري نيست دامان حسين اگر نگيرم چه کنم قيامت بي حسين غوغا ندارد شفاعت بي حسين معنا ندارد |
337 |
نام و نام خانوادگي: رضازاده -
تاريخ: 25 مرداد 89 - 06:38:37
بايد گفت : گاهي اوقات خداوند متعال خباثت افراد را در چهره شان نيز منعکس ميکند و بدين ترتيب نيز مردم ظاهر بين را راهنمايي ميکند و به طور قطع کساني که با آيات بزرگ الهي دشمني ميکنند جزو آن دسته از افراد به حساب مي آيند که هم خبث باطني و هم خبث ظاهري داشته و کينه و تنفر حتي به ظاهرشان نيز منعکس ميگردد وبا توجه به اين که اين دو مفتي با دانستن اين که راه شيعه بر حق است - که همان راه و روش حضرت رسول الله صلي الله عليه و آله و آل او يعني 12 امام و خليفه از نسل پيامبر بزرگوار اسلام و دختر بزرگوار ايشان که همه " ابن الرسول " هستند ميباشد -ولي عناد ورزيده و حقايق را پنهان کرده وعنادا ريختن خون شيعه را مباه شمردند قطعا خبث باطنيشان ثابت است و همان گونه که عمر و ابابکر وعثمان .... در باره خلافت بلا فصل حضرت علي عليه السلام که حق است (علي مع الحق والحق مع علي يدور حيث دار --علي با حق است وحق با علي است وحق دور سرش دور ميزند هر کجا که او باشد) را با توجه به اينکه تنها او بزرگ مولود کعبه است و تنها درب خانه او به مسجد خدا باز ماند و نه ديگري و تنها او لايق بر اجراي وصاياي رسول اکرم صلي الله عليه وآله بود وتنها او در جاي پيامبر در شب فتنه و شب هجرت پيامبر از دست کفار در خانه پيامبر خوابيد و تنها کسي که با پيامبر در کوه نور و غار حرا عبادت ميکرد و در دامان حضرتش تربيت شد او بود ...و...و...(به مجموعه کتاب 110 جلدي"الغدير"که کل اين کتاب در بيان فضائل حضرت علي عليه السلام از روايات اهل سنت گرد آوري شده است رجوع فرماييد ) اين با فضيلت ترين صحابه و مونس وغمخوار و يار راستين پيامبر (در باره او آيه ي "و من الناس من يشري نفسه ابتغاء مرضات الله "... نازل شد ) را در حالي که او و فاطمه دختر حضرت رسول اکرم و امام حسن و امام حسين عليهم السلام و بزرگترين افراد از اصحاب رسول اکرم مانند حضرت سلمان و اباذر و بلال اذان گوي پيامبر ومقداد و...و...و... در اجمتماع 30 يا 40 نفره سقيفه نبودند -- چرا که در حال غسل و کفن و دفن رسول خدا صلي الله عليه وآله وبعد از آن در حال جمع کردن قرآن مجيد بنا بر وصيت حضرت رسول (ص) قبل از هر کار مهم ديگري بودند -- در اين حال عمر تصميم بر غلط ترين کار ممکنه ميگيرد و حضرت علي عليه السلام را فراموش کرده !!!!!!!!! وبه جاي او ابابکري که نه تنها فضائل حضرت علي عليه السلام را ندارد بلکه حتي بر ردّ لياقتش آيه "لاتحزن ....نترس يا محزون نباش" را نازل فرموده (که در آيه اي ديگر ميفرمايد"آگاه باشيد اولياء خدا نه ترسي دارند و نه محزون ميشوند" پس معلوم است در همان زمان هم او از اولياء خدا نبوده و علي عليه السلام که در جاي پيامبر خوابيده و حاضر است جان خود را فداي حضرت رسول (ص) بنمايد وليّ خداست و جانشين رسول اکرم صلي الله عليه و آله در زمان هجرت او بوده است) را به عنوان خليفه نصب ميکند ومردم را گول ميزند وحقيقت بزرگي را پنهان ميسازد هم اکنون نيز اين مفتي هاي اهل سنت همان گونه حقايق را ميبينند ومنکر ميشوند واميدواريم خداي متعال جوابشان را بدهد. |
338 |
نام و نام خانوادگي: آرش -
تاريخ: 27 مرداد 89 - 10:45:18
لعنت الله وهابيت كثيف خدا نسلشون از زمين ريشه كن كنه ايناگفته خودشون رو قبول ندارن خاك بر سر شون توف به روي اين دو نفر توف به مقلدهاي اين دو نفر لعنت الله |
339 |
نام و نام خانوادگي: بهار -
تاريخ: 13 شهريور 89 - 15:21:42
شيعه، بدعتگزار در دين رسول الله نيست. بدعت در دين رسول الله توسط غاصبان خلافت مولايمان علي (ع) و قاتل پاره تن پيامبر، فاطمه (س) گذاشته شده است. وهابيت در واقع همان اسلام آمريكايي است. اسلام اسرائيلي است. شما وهابيون كه اينقدر خودتان را پاك ميدانيد و منتظريد پس از هلاكت به بهشت برويد، هر جا لازم بود، حرام خدا را حلال ميدانيد؟ (خوردن مشروب توسط سرانتان در جشن قتل عام برادران مسلمانتان) نان به نرخ روز ميخوريد؟ در ايران اگر برخي سنيها هم اعدام ميشوند، جرمشان پناه دادن به قاتلين مردم بيگناه بوده. ولي حجاج ما در مكه به چه جرمي كشته شدند؟ شيعيان به چه دليل خونشان در خانه خدا ريخته شد؟ چرا خود را صاحب مكاني ميدانيد كه متعلق به شما نيست؟ كجاي كتاب خدا گفته شده خدا فقط متعلق به عدهاي خاص است؟ كجاي كتاب خدا گفته شده تويي كه سر تا پايت عيب و ايراد هست، ميتواني در مورد ارتباط من شيعه با خدايم قضاوت كني؟ من شيعه با زبان خودم خدايم را صدا ميزنم؟ تو وهابي اين وسط چكارهاي؟ در كار خدا دخالت ميكني؟ همين شما اعراب بوديد خون به دل پيامبر كرديد تا اسلام را پذيرفتيد؟ شما اعراب ما ايرانيها را مسخره ميكنيد؟ شما كه وصف جاهليت و خرافهپرستيتان عالم را فرا گرفته بود؟ اگر پيامبر و اولاد پيامبر نبودند كه شما همچنان جاهل و خرافاتي باقي ميمانديد. شما همچنان به نوكري آمريكاييها و اسرائيليها ادامه بدهيد و در جا بزنيد. ولي ما شيعيان ما ايرانيان به پيروي از امامان معصوممان به كسب علم و دانش ميپردازيم و ادامه ميدهيم و به قول پيامبر اسلام: ما قوم پارس، به علم در ثريا دست مييابيم. تا كور شود دشمنان خاندان پيامبر و به اميد ظهور مهدي موعود (عج)تا اسلام ناب محمدي را بار ديگر بدون اين همه بدعت براي جهانيان به ارمغان آورد. |
340 |
نام و نام خانوادگي: غلام شياسي -
تاريخ: 15 شهريور 89 - 16:52:35
خداوند لعنت کند وهابيون را. |
341 |
نام و نام خانوادگي: محمود رضا كريمي -
تاريخ: 21 شهريور 89 - 15:41:49
در مدينه و مكه تاريكترين تاريكيها وجود منحوس وهابيون است. زالوهاي كثيفي كه همه معنويت اين مكانهاي مقدس را مكيده و دين و قرآن و پيامبر مكرم اسلام و ائمه بقيع را در غربت خاصي قرار دادهاند. وقتي به اعمال باطل آن جمع كثير از مسلمانان مينگري چقدر متاسف ميشوي. راستي چقدر نماز خواندن به امامت آنها دشوار است. منافقانه نماز ميخوانند فقط با صوت بازي نموده و از معنا هيچ خبري نيست. وقتي به چهرههاي آنها كه باصطلاح علماي ايشان هستند. نگاه ميكني آنها را كريه المنظر ميبيني چقدر مردم را گمراه كردهاند مردم در مسجد النبي گويي لال هستند. هيچ ذكري بگوش نميرسد. چرا كه اين مزدوران بيگانگان به آنها القا كردهاند صداي خود را فوق صداي نبي بلند نكنند! در صورتيكه توسل به ايشان را حرام ميدانند و ميگويند آن حضرت فاقد حيات است! اينها احمقهايي هستند كه دين مردم را به بازي گرفتهاند. اگر بگويم آخرين دشمنان دين - پيامبر - خدا - اهل بيت همينها هستند، كلام درستي است. اينها براي اينكه مسلمان اهل معنويت نشود و از عبادت هيچ بهرهاي نبرند، چه بدعتها كه نگذاشتهاند. خدا لعنت كند همه ايشان را كه مايه ننگ براي دنياي اسلام هستند. حجر الاسود را استثنا كرده، اگر به هر نقطه از خانه خدا دست بزني حرام ميدانند! اگر وجودش را داشتند مقام ابراهيم را از جا ميكندند! اينها به خوارج نهروان خيلي شبيه هستند. البته با اين فرق كه اينها روبهكان موذي و دغلكاري هستند كه بكار خود نيز هيچ اعتقادي ندارند. بلكه فقط دنبال اين هستند كه از اسلام يك چهره خشك و خشن بسازند و در حال حاضر با مآموريت اربابان كثيفشان در مكه و مدينه كه قلب جهان اسلام است لانه كردهاند و تا حدود زيادي خيال جنايتكارن وحشي غربي و اسرائيل فاسد را راحت نمودهاند....در كنار قبور ائمه بقيع رژه رفته و مرتبا سمپاشي نموده و يا آيات قرآن را تفسير به راي مينمايند. بيچارگان زبوني كه از يك زيارتنامه در دست شيعه وحشت داشته و خواندن آنرا حرام ميدانند. اما گستاخانه قرآن را به سليقه و نظر خود تفسير ميكنند و هيچ ابائي از خداوند ندارند. اساسا وهابيها براي قران وجهي قائل نيستند و فقط آن را در جاي يلند گذاشتن رعايت مقام است. چرا كه ميبيني كه خوابيده هم قرآن را ميخوانند يا پاهاي خود را دراز نموده در حاليكه قرآن را بين پاها گذاشته و ميخوانند درست مثل خروسي ميمانند كه بر حكم غريزه وقتي ميخواهد بخواند بايد بالاي بلندي بايستد. شما اگر خروس را بر روي يك برج 100 طبقه هم ببريد، موقع خواندن اگر يك سطل هم پيدا كند بالاي آن رفته و شروع به خواندن ميكند. درك اينها از مقام قرآن فقط همين اختلاف سطح است واقعاٌ وقتي دين از طريق اهل البيت گرفته نشود سر از كجا در مياورد. افراد را گمراه ميكنند و بعد هم در مغز آنها ميكنند كه نبايد راجع به كسانيكه اين روشها را به تو رساندهاند كوچكترين نظر انتقادي داشته باشي! ... خدايا با رساندن حضرت حجت شر تمام منافقان و ملحدان و كفار و مشركين را از جوامع بشري پاك فرما. آمين. |
342 |
نام و نام خانوادگي: علي مهدي زاده اميري -
تاريخ: 24 شهريور 89 - 10:29:44
لعنه الله علي القوم الظالمين. |
343 |
نام و نام خانوادگي: مرتضي -
تاريخ: 26 شهريور 89 - 05:02:32
مثل سگ ميمونن. |
344 |
نام و نام خانوادگي: حسام الدين -
تاريخ: 02 مهر 89 - 06:38:39
با سلام خدمت تمامي عزيزان من نزديک به سه ساعت تمامي مطالب را خواندم. بايد به برادران اهل سنت عرض کنم که واقعا داريد در جهالت گذشته اجدادتان سير ميکنيد. شما را به خدايي که از همان موقع رحلت پيامبر (ص) دستوراتش را زير پا گذاشتيد قسم! ببينيد حرفي منطقي براي گفتن داشتيد. همش از بوسيدن قبور و تفکر ما شيعيان در قرآن مجيد شکايت داشتيد در صورتي که خود قرآن ما را به تفکر در آياتش دعوت ميکند. اگر ما هم مثل شما قوم دشمن پيامبر (ص) فقط در ظاهر قرآن ميمانديم بايد يک فرقه قاتل و کذاب و ظالم مثل وهابيت را اختراع ميکرديم که البته دستوراتش بيشتر شبيه به دستورات صهيونيسم است. ما شيعيان به تمام اديان الهي احترام ميگذاريم، اما با تحريف مخالفيم همانکاري که شما منافقين در دين انجام داديد. ما مخالف پيامبر (ص) و دستوراتش بوديم يا شما که فرمايش ايشان را که فرمودند: من کنت مولا فهذا علي مولا را ناديده گرفتيد و عقل کوچک خود را برتر از شعور الهي پنداشتيد؟ ما کافريم يا شما که بر هر نجاستي سجده ميگذاريد و حتي به حالت جنب مقابل پروردگار عالميان ميايستيد؟ ما سنت رسول خدا(ص) را اجرا ميکنيم يا شما که همواره مانند سگان وحشي به خون کساني تشنهايد که ميگويند لا اله الا الله و محمد رسول الله و عليا ولي الله؟ واي بر شما پيروان شيطان و لعن خدا بر خليفههاي گردن کش 1 و 2 و 3. ابوبکر را يار غار پيامبر (ص) ميخوانيد من از شما ميپرسم دلاوري ابوبکر بيشتر بود يا امير المومنين علي که جان خود را در آن شب تقديم پيامبر کرد و در بستر آن بزرگوار خوابيدند؟ پيامبر شما پيروان قاتل دخترش را و تفرقهاندازان در دين را در روز قيامت شفاعت ميکند يا ما پيروان قرآن و عترتش را ؟ دومي همان کسي نبود که در جواب حديث ثقلين گفت همان قرآن براي ما کافي است؟ يعني چه؟ يعني اي پيامبر تو نميتواني تشخيص دهي که چه چيز براي امت لازم است اين کار من است که خودم هم نميدانم فرزند داييم هستم يا برادرم ؟ به ما ميگوييد رافض. ما رافضيم که غاصبان را تکذيب ميکنيم يا شما که سخن رسول الله (ص) را تکذيب ميکنيد؟ ما رافضيم که پيرو کسي هستيم که جبرئيل از جانب خدا فرمود« لا فتي الي علي و لا سيف الي ذوالفقار» يا شما که پيرو يک کند ذهن پدر نامعلوم مثل عمر هستيد ؟ کسي صلاحيت جانشيني پيامبر را دارد که يکتاپرست و يکتاپرستزاده باشد نه کساني مثل ابوبکر و عمر و عثمان که کافر و کافر زاده بودهاند . شما اهل سنت و وهابيون کساني هستيد که هر کس به ابوسفيان و معاويه و آن يزيد زاني و شرابخوار توهين کند، ميخواهيد شکم خود را پاره کنيد؟ خب معلوم است ديگر چه جور افرادي هستيد . در جواب آن ناداني که گفت ما ايرانيان مخالف اسلاميم بايد بگويم که خيلي کوتهنظري. ما چند جنگ با پيامبر کرديم شما اعراب جاهل چند جنگ ؟ ما با محارم خود ازدواج ميکرديم يا شما اعراب سگباز که وقتي ابوسفيان شنيد که اينکار حرام است، خواهر خود را که همبسترش بود را از شرم به يمن فرستاد و او را به يک عرب هوسباز ديگر فروخت؟ خاک بر سرتان ببينيد که مولايان شما چه کساني هستند اي کفار پر ادعاي بيعقل و بينصب . ما ايرانيان زير سايهي امام زمان (عج) و رهبري حضرت آيت الله خامنهاي (قدس سره) به همهجا کم و بيش رسيديم، ولي شما اعراب و طرفداران اعراب چه؟ که هنوز درب مغازه مينشينيد و به ما شيعيان ناسزا ميگوييد. خدا کند هيچگاه ذهن کورتان مانند شيخ آل شيخ و ابن باز روشن نشود و جاهل و جهنمي از دنيا برويد .شما اعراب غير از شعر براي زن و سگ و شراب هنري نداريد اگر داريد يا داشتيد 5 اختراع بزرگ اعراب جاهل و وهابي را بگوييد اي بيخردان و خالدين جهنم . اسلام علي سيدنا و نبينا ابا القاسم المحمد و ابو الائمه امير المومنين علي بن ابي طالب و ام الائمه بنت رسول الله صديقه الکبري فاطمه الزهرا و اله الطيبين و طاهرين . |
345 |
نام و نام خانوادگي: منتظر -
تاريخ: 02 مهر 89 - 12:02:50
سلام سنيها و وهابيها! شما خودتان را به خواب زدهايد. بيعت با علي عليه السلام در غدير خم در آن زمان معنياي جز پذيرفتن جانشين رسول الله را ندارد. و اگر آن خلاف وعده به دست آن شوراي ملعون سقيفه اتفاق نميافتاد، اتفاقات بعدي هم بوجود نميآمد. اين همه سند و دليل و مدرك شما چه ميگوييد؟ اگر شما منطق سرتان ميشد، فقط كتاب الغدير علامه اميني براي شما كافي بود. هر چند نميگذارن شما به اين كتابها دسترسي داشته باشيد. ولي يك بار بدون تعصب و با عقل انديشه كنيد. يا علي |
346 |
نام و نام خانوادگي: حسام الدين -
تاريخ: 04 مهر 89 - 12:24:30
سلام بر همهي عزيزان اهانت به قرآن کريم توسط کشيش ابله آمريکايي را به همهي پيروان محمد رسول الله (ص) و آل طيب و طاهرش تسليت ميگويم . ديديد بالآخره اين وهابيون کثيف چطور زهر خودشان را به اسلام ريختند ؟ ديديد که چطور با نشان دادن چهرهاي خشک و خشن از اسلام باعث اهانت به قرآن کريم شدند ؟ واي بر اين قوم ضالهي عرب واي بر آنها . بيآبرو بودند بيآبروتر شدند. همين سگان وحشي از نژاد صهيونيسم که دو قلاده از اين جانوران را در بالا مشاهده ميکنيد عاملان اصلي اين جنايت بزرگ هستند . آنهايي که سخن رسول الله (ص) را که فرمودند : حب علي ايمان و بغض کفر را ناديده گرفتند و از روي حسادت به امير المومنين علي در مشيت الهي دخالت جاهلانه کردند و خانهي همين علي را به آتش کشيدند بايد در جهنم ببينند که دست پروردههايشان حالا چطور موجبات اهانت به کلام الله را فراهم کردند. واي بر اين ياران دروغين رسول الله (ص). سنيها و وهابيها با شما هستم دست از اين جهالت بياساس برداريد . شما دليل و منطقي براي اثبات جانشيني آن غاصبان نداريد . از شما چند سوال دارم. چرا در اذان حي علي خير العمل را حذف کرديد؟ چرا روي شکمتان دست ميگذاريد و نماز ميخوانيد ؟ چرا پس از حمد آمين ميگوييد مگر سورهي حمد دعاست؟ چرا بر چيزهايي که غير از چيزهايي که رسول الله (ص) سجده ميگذاشت شما سجده ميگذاريد ؟ چرا دراز کش و با حالت بياحترامي هم قرآن ميخونين؟ چرا فکر ميکنيد ابوبکر خليفهي منتخب نبي است ؟ چرا در عين قبول داشتن حديث ثقلين از پيامبر به اهل بيت پيامبر بياحترامي ميکنند ؟ چرا خود را اصلاح نميکنيد ؟ چرا عثمان را به عنوان خليفه نبي قلمداد ميکنيد در حاليکه آن همه فساد کرد ؟ مگر کسي داماد پيامبر باشد بهشتي است ؟ علي داماد پيامبر بود اما پيامبر (ص) فرمود علي براي من به منزلهي هارون (ع) است براي موسي (ع) . چرا تامل در قرآن را حرام ميدانيد ؟ چرا پس از رحلت رسول الله (ص) اولي به همراه دخترش عايشه چندين حديث مکتوب از پيامبر (ص) در فضيلت علي را به آتش کشيد ؟ چرا پس از رحلت رسول الله (ص) نوشتن حديث ممنوع شد ؟ چرا اولي به زور ميخواست از علي بيعت بگيرد ؟ چرا عمر در واقعهي غدير طبق کتب اهل تسنن به پيش علي ميآيد و ميگويد : بخن بخن يا علي يعني مبارکت مبارکت يا علي ؟ اين چه چيز را ميرساند ؟ چرا ابن باز ملعون براي امام حسين طلب عفو مکند آن حسيني که پيامبر (ص) فرمود : انا الحسين (ع) مصباح الهدي و سفينه النجاه ؟ ابن باز ملعون براي چراغ هدايت و کشتي نجات طلب عفو ميکند ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ و چندين سوال ديگر. خدا از ايني که هستيد خوارترتان کند الهي آمين . .اسلام علي سيدنا و نبينا ابا القاسم المحمد و ابو الائمه امير المومنين علي بن ابي طالب و ام الائمه بنت رسول الله صديقه الکبري فاطمه الزهرا و اله الطيبين و طاهرين |
347 |
نام و نام خانوادگي: سعيد حسيني(شاه اسماعيل صفوي) -
تاريخ: 04 مهر 89 - 13:10:01
با سلام جناب حسام الدين برادر گرامي -------------------------------------- آيا شما فکر ميکنيد که اين دو ملعون فوق الذکر يا ديگر وهابيان ضاله ديني بجز دين عمر و ابوبکر را با خود يدک ميکشند؟! آيا شما فکر ميکنيد که مگر خلفاي راشدين احاديث پيامبر را به آتش نکشيدند؟! آيا مگر عثمان نبود که قرآنها را به آتش کشيد؟! مگر همين حيوانات وحشي نبودند که بر در خانه علي ع آتش بردند و آنجا به آتش کشيدند؟! مگر همين حيوانات وحشي نبودند که حضرت صديقه طاهره س و فرزندان او را يکي پس از ديگري به شهادت رساندند؟! -------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- براستي که خيانتها و جنايتهاي آنان بي شمار است و در وصف هم نميگنجد. مسئله اينجاست که در اهل سنت وهابي و غير وهابي وجود ندارد. تمامي آنان با هم متحد هستند در دشمني با اهل بيت ع يعني دشمني با خداوند. تمامي اهل بدعت اعمال و رفتار خلفاي راشدين را سر مشق قرار دادند و در واقع اينان کودکان نامشروع ابو هريره ها و کعب الاحبارها در ازدواج عقيدتي خود با خلفاي راشدين هستند و بس و اکنون هم راه آنان را ميروند. لطفا مشکل را ريشهايتر بررسي فرمائيد! ----------------------------------------------------- يا حق |
348 |
نام و نام خانوادگي: حسام الدين -
تاريخ: 04 مهر 89 - 16:29:53
با عرض سلام خدمت همه به برادر عزيزم سعيد حسيني (شاه اسماعيل صفوي) : برادرم يواش يواش ما ميايم جلو. بذارين ببينيم همين چند سوال رو جواب ميدن، بعد به جاهاي بهتر هم ميرسيم . من اول از برگ شروع کردم جلوتر به ريشه هم ميرسيم . من در جواب سوال اول بايد بگويم که آنها ديني جز دين اولي و دومي را يدک نميکشند . سوال دوم : تمامي آن سه تن براي حفظ آبروي از دست رفتهي خود احاديث رسول الله(ص) را به آتش کشيدند و فقط اولي نبود . سوال سوم : در اينباره اطلاعي ندارم . سوال چهارم : در بالا عرض کردم که همين شياطين درب خانهي حضرت امير (ع) را به آتش کشيدند . سوال پنجم : در جواب سوال شما بايد بگويم غير از حضرت علي (ع) بقيه ائمه را همين شياطين به شهادت رساندند . ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------ درست است که در اصل ماجرا وهابي و سني جدا از هم نيستند و در خيلي از احکام با هم متفاوت هستند . بررسي ريشهاي ان شاء الله جلوتر بذارين يکي از همين قوم ظالم جواب مارا بده به سوالهاي سخت هم ميرسيم . از خداي منان مسئلت شما و تمامي شيعيان آل فاطمه (س) را خواستارم . السلام علي سيدنا و نبينا ابا القاسم المحمد و ابو الائمه امير المومنين علي بن ابي طالب و ام الائمه بنت رسول الله صديقه الکبري فاطمه الزهرا و اله الطيبين و طاهرين |
349 |
نام و نام خانوادگي: حسام الدين -
تاريخ: 04 مهر 89 - 18:52:45
السلام علي سيدنا و نبينا ابا القاسم المحمد و ابو الائمه امير المومنين علي بن ابي طالب و ام الائمه بنت رسول الله صديقه الکبري فاطمه الزهرا و اله الطيبين و طاهرين |
350 |
نام و نام خانوادگي: حسام الدين -
تاريخ: 05 مهر 89 - 05:49:54
سلام بر همه : مطالبي راجع به عثمان خليفهي سوم و پسر عمهي ناخلف و داماد نمکنشناس پيامبر را ميخوام بگم. پس از آن ماجرا که عمر خليفه دوم مجلس تعيين خليفه بعد از خود را در منزل عايشه ام المومنين برگزار کرد و در آن جلسه عبدالرحمن بن عوف عثمان را به عنوان خليفه انخاب کرد عايشه اين زن تندخو و حسود پيامبر(ص) که حق تعالي در تنبيه او پس از ماجراي کج رفتاري شديدش با ماريه همسر رسول الله(ص) سورهي تحريم را نازل کرد همانند خلفاي شيخين دست به حمايت شديد از اين ملعون زد و مانند گذشته که در شان خلفاي شيخين احاديثي دروغين ساخته بود ( جاي اثبات کردن دوغهايش در اينجا نيست اگر کسي ميخواهد بگويد تا در همين صفحه توضيحات بيشتري بدهم) براي عثمان هم چنين کرد. همانطور که همهي عزيزان ميدانند عثمان فردي قبيلهگرا بود و جانش براي اقوامش در ميامد. به همين دليل برادر ناتني خود را به نام وليد بن عقبه را که فردي شرابخوار و زاني بود را به حکومت کوفه وا داشت و سعد بن وقاص را که در زمان دومي به حکومت کوفه نگاشته شده بود را عزل کرد . جالب است بدانيد که وليد بن عقبه شخصي بود که در جريان گرفتن زکات از قبيله بني المصطلق در زمان حيات رسول الله (ص) مورد نکوهش قرآن قرار گرفت و آيه ششم سوره حجرات خطاب به آن ملعون است. وليد به فرمانداري کوفه منصوب شد سر و کار ماليش با ابن مسعود(رح) که از صحابه نامي رسوال الله(ص) بود افتاد .((در شرح ابن مسعود اگر ميخواهيد بيشتر بگويم خواهش ميکنم امر بفرماييد فقط همين را بگويم که از اولين ايمان آورندگان به اسلام بود و در زماني که هيچ کس جرات نداشت در مکه با صداي بلند قرآن بخواند او اين کار را ميکرد و از نزديکترين ياران رسول الله(ص) بود .)) ابن مسعود(رح) در زمان فرمانداري سعد بن وقاص (رحمت الله عليه) خزانهدار بيت المال بود و پس از عزل سعد به سمت خود باقي ماند . در گذشته رسم چنين بود که هر يک از فرمانداران ميتوانستند در هنگام ماموريت خود با تعيين مدت از بيت المال وام بگيرند و در راس مدت آنرا باز گردانند. وليد هم در آن زمان از بيت المال وام گرفت و مقرر کرد که آنرا در زماني مشخص پس ميدهد ولي پس از گذشت مدت مقرر وقتي ابن مسعود(رح) وجه را از او مطالبه کرد وليدکه اين را گستاخي در شان خود ميديد به خليفه سوم نامه نوشت و با موجه نشان دادن وجهه خود سعي در تخريب وجهه ابن مسعود(رح) کرد . عثمان طي نامهاي به ابن مسعود چنين نوشت : (سمت تو در آنجا تنها خزانهداري ماست و حق دخالت و بازخواست در هر مبلغي که وليد از بيت المال برميدارد را نداري ). ابن مسعود هم از سمت خود استعفا کرد و پس از ماجراي او در مسجد کوفه توسط عثمان به مدينه احضار شد و عثمان آنرا در مسجد مدينه به شدت کتک زد. بقيه مطالب را ان شاءالله در کامنت بعدي مينويسم . اميدوارم که چهره ي اين ملعونها هر روز براي مسلمانان بيشتر روشن شود و به شخصيتهاي پليد آن 3 تن بيشتر پي ببرند . منابع :طبقات ابن سعد 1/186 ط مصر ---- تفسير طبري ---- تاريخ يعقوبي ------ انساب الاشراف بلاذري . السلام علي سيدنا و نبينا ابا القاسم المحمد و ابو الائمه امير المومنين علي بن ابي طالب و ام الائمه بنت رسول الله صديقه الکبري فاطمه الزهرا و اله الطيبين و طاهرين |
351 |
نام و نام خانوادگي: momen abdullah -
تاريخ: 05 مهر 89 - 11:41:29
برادر عزيز جناب حسام الدين! خيلي ممنون واقعا استفاده کرديم. حال يک سوال از خدمت شما داشتم: براي ما روشن است که سوره عبس در مورد حضرت محمد مصطفي (صلي الله عليه و آله) نازل نشده است. دليل ما هم تاکيد خداوند بر «خلق عظيم» ايشان است. حال در رابطه با آيه شماره 6 سوره حجرات بنده دو سوال از خدمت شما دارم: ****** 1)) هر عاقلي ميداند که بايد از فاسق تحقيق کرد. خطاب اين آيه به کيست؟ حضرت محمد مصطفي (صلي الله عليه و آله)؟ چرا ايشان به صرف گفته وليد بن عقبه لشکري براي آن قوم فرستادند؟ اگر يک عمري بگويد که به همين طريق که ايشان اينجا (نعوذبالله) خطايي مرتکب شدند در باب سوره عبس هم خطا کردند(نعوذبالله) شما چه جوابي ميدهيد؟ ****** 2)) اگر يک عمري اين داستان را دليل بر قتال با کساني که ذکات نپرداختهاند بيان کند شما چه جوابي ميدهيد؟ يا علي |
352 |
نام و نام خانوادگي: حسام الدين -
تاريخ: 05 مهر 89 - 12:55:37
با سلام خدمت همه به برادر گراميم : momen abdullah ! بگذاريد جريان وليد و گزارش دروغش را به طور مفصل بيان کنم. پيامبر (ص) پس از فتح مکه وليد بن عقبه را ماموريت داد که از قبيله بني المصطلق زکاتشان را جمع آوري کند. وليد پس از مدت کوتاهي نزد پيامبر (ص) برگشت و گفت که افراد قبيلهي مذکور مرتد شده و نميخواهند زکات بدهند. علت اين گزارش دروغ اين بود که وقتي مردم قبيلهي مذکور از شنيدن اينکه فرستادهي رسول الله (ص) در نزديکي آن قبيله است تجمع کردند و مراسم استقبال از آن ملعون را فراهم کردند. وليد هم موقعي که تجمع آنان را ديد پنداشت که آنان قصد او را کردهاند. ترسيد و برگشت و آن گزارش دروغ را به رسول الله (ص) عرضه داشت. پيامبر به آنجا لشکر کشي نکرد، بلکه فقط خالد بن وليد را ماموريت داد تا حقيقت را با رفتن به آن قبيله جستجو کند و بين پيامبر و آن قبيله قتالي صورت نگرفت. خالد در گزارش خود چنين نوشت که قبيلهي مزبور به اسلام متمسک هستند و اصلا مرتد نشدهاند . اين شد که آيهي زير درباره وليد و ماجراي او نازل شد و او را فاسق معرفي کرد :((اي کساني که ايمان آوردهايد! اگر فاسقي خبري به شما داد آنرا بررسي کنيد تا مبادا به ناداني گروهي را آسيب رسانيد و سپس بر آنچه که کردهايد پشيمان شويد )) همانطور که از مفهوم آيه که ميفرمايد يا ايها الذين امنو خطاب به همهي ايمان آورندگان است نه فقط شخص شخيص رسول الله (ص) ------------------------------------------------------------- اگر آن عمري اين سوال را از من کند ميگويم قتالي صورت نگرفته، بلکه تحقيق صورت گرفته. راجع به سوره عبس بايد بگويم که هر آنچه قرآن فرموده همان است چرا که پيامبر (ص) سهوا به آن مرد نابينا اعتنايي نکرد و چون رسول الله (ص) رحمة للعالمين است بايد سريع از آن مرد دلجويي ميکرد به همين دليل اين سوره سريعا نازل شد. حرف حرف قرآن و ملاک همان قرآن است. در پايان سلامتي و سعادت شما و همهي شيعيان آل فاطمه (س) را از درگاه حق تعالي مسئلت دارم. السلام علي سيدنا و نبينا ابا القاسم المحمد و ابو الائمه امير المومنين علي بن ابي طالب و ام الائمه بنت رسول الله صديقه الکبري فاطمه الزهرا و اله الطيبين و طاهرين |
353 |
نام و نام خانوادگي: momen abdullah -
تاريخ: 05 مهر 89 - 16:49:45
احسنت جناب استاد حسام الدين خداوند شما را جزاي خير دهاد. ما نه تنها بايد تحت عنايات حضرت ولي عصر (عليه السلام) پاسخ شبهات شياطين انس را دهيم بلکه بايد پاسخ شبهات شياطين جن را نيز دهيم. از امام صادق (عليه السلام) روايت است که اگر شيطان رجيم چيزي به شما القا کرد پاسخش را دهيد.(نقل به مضمون). اگر ما به همين يک دستور امام صادق (عليه السلام) عمل کنيم احدي روي کره زمين نميماند (انشاء الله) که منکوب اسلام شود. ******* بنده هم با شما موافق هستم که اتفاقا اين آيه نوراني تاييدي بود بر عمل سرور ما آقا محمد مصطفي (صلي الله عليه و آله). و در مورد زکات نيز اين داستان دقيقا ردي است بر باجگيري ابوبکر. چرا که اولا پيامبر اکرم (صلي الله عليه و آله) با سخن خود ايشان را مجاب به پرداخت زکات کرده بود (نه شمشير) دوما دليل فرستادن لشکر گزارش اين مردک فاسق بر تلاش به قتل او بوده است. سوما نکته بسيار اساسي و مهم اين است: اين قوم خود زکات خود را اندازه گيري کرده بودند!!! نه آنکه جناب خراج گير بر سر آنها بيايد و به آنها امر کند که بايد حتما فلان مقدار زکات را تحويل دهيد. ابوبکر «اندازه» زکاتي را که آنها بايد دهند را تعيين کرد و گفت بايد به همان ميزان «زکات»(در واقع جزيه و يا خراج) دهند. ******* جناب حسام الدين زکات = ملت خود صورتحساب را تعيين ميکنند = اعتماد حکومت به مردم باج = جزيه = دولت ميگويد فلان مقدار شما به بنده بدهکار هستيد = عدم اعتماد حکومت به مردم زکات = عبادتي از روي شوق و با اختيار باج = جزيه = شمشيري بر گردن ملت ******** فقط اين را به فرمايشات شما اضافه کنم: شايد فاسق بودن وليد بن عقبه براي تمام مردم نيز آشکار نشده بود. حضرت پيامبر اکرم (صلي الله عليه و آله) شايد به علم غيب الهي خبر داشتند ولي علم غيب عمل غيب هم لازم دارد و لزوما بر اساس علم غيب عمل علني انجام نميشود. يا علي |
354 |
نام و نام خانوادگي: حسام الدين -
تاريخ: 06 مهر 89 - 06:17:05
با سلام خدمت همه به برادر عزيزم جناب : momen abdullah برادرم فکر نميکنم لقب استاد شايسته من باشد . ما بايد هر چه ميتوانيم خود را به سلاح علم و آگاهي مجهز کنيم تا اصلا محکوم اين ملعون ها نشويم . به هر حال از حسن خطاب شما ممنونم . ------------------------------------------------- ------------------------------------------------- ادامه ماجراي عثمان ؟؟؟ که در کامنت شماره 350 قسمتي از بحث را عرض کردم : به آنجا رسيديم که عثمان ابن مسعود را در مسجد النبي مدينه کتک زد . ((نحوه کتک زدن ابن مسعود (رح) :زماني که ابن مسعود بر نمازگزاران مسجد مدينه وارد شد عثمان گفت اينک چارپاي بي ارزشي بر شما وارد ميشود . کسي که چون به نانش دست دراز کند بايد هر چه را خورده بالا آورد . ابن مسعود گفت : عثمان من چنين کسي نيستم بلکه يار و همدم رسول الله(ص) هستم . عثمان دستور داد که ابن مسعود را از مسجد پيامبر بيرون کنند و آنها هم به طوري زننده ابن مسعود (رح) را از مسجد بيرون انداختند . عبدالله زمعه او را زمين زد و يحموم غلام عثمان او را بلند کرد و چنان به زمين زد که دنده ابن مسعود(رح) شکست . )) امير المومنين علي(ع) آن يار هميشگي مظلومان که شاهد ماجرا بود مردم را از اطراف ابن مسعود (رح) پراکنده ساخت و ابن مسعود را به خانه خود برد و براي مداواي او اقدام کرد . ابن مسعود از آن به بعد نفي بلاد شد و در همانجا ماند . وليد که فردي شرابخوار بود مردم و بزرگان کوفه به اين امر واقف شدند . به پيش عثمان ملعون آمدند و شکايتي را عرضه داشتند عثمان نه تنها به آنها توجهي نکرد بلکه به آنها نيز تهمت زد که تهمت ميزنند . بعد از آن ماجرا قضات مدينه وليد را احضار و او را حد دادند . هيچ کس از مردم مدينه از ترس آن عثمان ؟؟؟ جرات اجراي حد در مورد وليد را نداشتند چون ميدانستند توسط عثمان دچار دردسر ميشوند . در اين هنگام شير خدا حضرت عشق الله علي بن ابيطالب(ع) وارد عرصه شد و در انظار همگان بر تن کثيف آن ملعون چهل ضربه شلاق زد .(( از گفتن جزئيات بيشتر صرفنظر کردم )) . همين فسق و فجور عثمان لعنه الله باعث انقلاب در اقسا نقاط بلاد اسلامي شد البته داستان بالا يکي از ميان چندين کثافتکاريهاي عثمان لعنه الله است. پايان کار آن ملعون کذاب : علي بن ابطالب آن خيرخواه هميشگي اسلام و مسلمانان و بلاد اسلام در آخرين روزهاي عمر عثمان ؟؟؟ به فرزندان دليرش حسن(ع) و حسين(ع) دستور داد تا شمشيرهايشان را بردارند و درب خانه خليفه بايستند و نگذارند کسي به آن ملعون دسترسي پيدا کند . درب خانه عثمان ولوله اي به پا بود . جزئيات را انشاءالله در کامنت بعد ميگويم . فقط همين را عرض کنم که محمد بن ابوبکر و دو تن ديگر عثمان را در خانه خودش به هلاکت رساندند و پس از سه روز که جنازه آن ؟؟؟ بر زمين ماند او را در حش کوکب قبرستان يهوديها به خاک سپردند . السلام علي سيدنا و نبينا ابا القاسم المحمد و ابو الائمه امير المومنين علي بن ابي طالب و ام الائمه بنت رسول الله صديقه الکبري فاطمه الزهرا و اله الطيبين و طاهرين - |
355 |
نام و نام خانوادگي: حسام الدين -
تاريخ: 06 مهر 89 - 11:09:45
با سلام خدمت برادران پاسخگويي به شبهات . عزيزان با تقديم ادب و احترام و عرض خسته نباشيد خدمت شما عزيزان خواستم بپرسم ديگه نظر مخالفي وجود نداره يا اين که روي سايت گذاشته نميشود ؟؟؟؟؟؟؟ خواهشمندم نظرات مخالف هم به نمايش بذارين . سعادت شما عزيزان را از خداوند متعال مسئلت دارم و انشاءالله که اجرتان را خود آقا امام زمان (عج) بدهد ياعلي السلام علي سيدنا و نبينا ابا القاسم المحمد و ابو الائمه امير المومنين علي بن ابي طالب و ام الائمه بنت رسول الله صديقه الکبري فاطمه الزهرا و اله الطيبين و طاهرين |
356 |
نام و نام خانوادگي: momen abdullah -
تاريخ: 06 مهر 89 - 14:37:50
برادر عزيز جناب حسام الدين لطفا در اين صفحه http://www.valiasr-aj.com/fa/page.php?bank=question&id=1323 پاسخ به شماره 26 بند 7 را بخوانيد. دفاع امامان هدي حسنين (عليهما السلام) از عثمان از جعليات بنياميه است. ******* در ضمن اين گروه نيست که نظرات مخالفين را علني نميکند. بلکه مخالفين (از جمله همين آقاي محمد قشمي) بعد از مدتها پاسخ کوبنده گرفتن فرار کرده و وب سايت اسلام تکس و ... راه انداخته اند. دقيقا به همين دليل است که بنده خدمت آنها رسيده و مطالب آنها را کپي کرده تا اينجا مورد نقد قرار گيرد!! يا علي |
357 |
نام و نام خانوادگي: حسام الدين -
تاريخ: 06 مهر 89 - 20:30:09
با سلام خدمت همه عزيزان . به برادر عزيزم : momen abdullah جناب مومن عبدالله عزيز از اينکه به من گوشزد کرديد کمال تشکر را دارم اما بايد خدمت حضرتعالي عرض کنم آنچه را که در بالا عرض کردم از منابع اهل سنت و از نقل افرادي چون طبري و بخاري و .... است . من قصد ندارم که از کتب خود اهل تشيع (رحمت الله عليهم اجمعين ) چيزي را عرض کنم چون آن موقع زبان درمياورند و ميگويند اينها دروغ است ولي اگر از کتب و اسناد خودشان باشد ديگر جرات ندارند چنين بگويند چون آنگاه به راحتي ميتوانند محکوم شوند که ديگر احاديث از پيامبر(ص) در شان 3 خليفه دروغ است . من تمام تلاشم بر اين است که جنبه سياست در کلام را رعايت کنم و جاي هيچ حرف و حديثي را باقي نگذارم مگرنه ميتوانستم از منبعي همچون اسرار آل محمد بياورم که در آنجا گفته شده که اولين کسي که با ابوبکر بيعت کرد شيطان بود که خود را به صورت پيرمرد نابينايي مجسم کرده بود و هزاران روايت ديگر ولي چه فايده چون آنها به همين راحتي زير بار اين احاديث نميروند . ما بايد با سياست جلو بياييم . هدف من از تعريف داستان عثمان رسيدن به خلفاي شيخين است و اثبات منطقي و اصولي غاصب بودن آنان و همچنين اثبات دروغ بودن خيلي از احاديثي که پس از رحلت رسول الله(ص) از جانب عايشه در مقام پدرش و عمر و عثمان اختراع شد . البته اين را عرض کنم که دفاع حسنين (عليهما سلام) از عثمان در روز حادثه در کتب شيعه نيز وجود دارد . اين يک جنبه سياسي داشته اگر علي(ع) آن کار را نميکرد طلحه که هيچ کس مانند او به خون عثمان تشنه نبود قتل خليفه را به گردن علي(ع) و بني هاشم ميانداخت . چون در آن زمان طلحه از پشتيباني شديد عايشه بهره مند بود در بين قبايل تير نفوذ فوق العاده اي داشت به همين دليل ميتوانست اين قبايل را بر ضد بني هاشم بشوراند .(عايشه سعي داشت که پس از عثمان لباس خليفگي را بر تن طلحه که هم قبيليش بود بپوشاند . ميدانيم که طلحه هم مانند ابوبکر و عايشه از قبيله تير بوده اند ). البته پس از مرگ عثمان علي (ع) به طلحه برافروخت و در جواب طلحه که گفت خدا را شکر که عثمان کشته شد گفت اين يک فتنه بزرگ است . من در کامنت قبلي علي(ع) را خيرخواه اسلام قلمداد کردم چرا که در آن زمان هر گونه شورش و توطئه ميتوانست اسلام را به کلي نابود سازد . پس منظور عمل مهم بوده نه عين عمل . دفاع حسنين (ع) از خليفه به دستور حضرت امير(ع) دليلي بر قبول داشتن اعمال عثمان نبوده بلکه جلوگيري از يک فتنه بزرگ بوده است . ان شاءالله که توانسته باشم شما برادر عزيز و گلم را قانع کرده باشم . سايه حضرت ولي عصر (عج) بر سرتان . السلام علي سيدنا و نبينا ابا القاسم المحمد و ابو الائمه امير المومنين علي بن ابي طالب و ام الائمه بنت رسول الله صديقه الکبري فاطمه الزهرا و اله الطيبين و طاهرين |
358 |
نام و نام خانوادگي: الغدير110 -
تاريخ: 15 مهر 89 - 22:09:02
با سلام ودرود فراوان محضر حضرت صاحب الامر<عج> لطفا خودتون مقايسه کنيد چهره جذاب يک طلبه شيعه رو با چهره مخوف و ترسناک اين دوتا مثلا مفتي ؟؟؟ سعودي ....... اه اه اه واقعا ديدن قيافشون کفاره داره و در اينجا شاعر ميفرمايد: <از کوزه همان برون تراود که در اوست> |
359 |
نام و نام خانوادگي: ميلاد -
تاريخ: 19 مهر 89 - 10:20:31
سلام دوستان. در روستاي مادري من به اين مدل کلاغ سياه و سفيد بزرگا که تو تهران تو جوب آب همه جا هستند بهشون ميگن کلاغ ?????.جالبه که تمام روستا اينو ميگن. و خوب منم اين سنت پسنديده رو به تهران منتقل کردم. ل ع ن ت خدا به قاتلين اهل بيت. |
360 |
نام و نام خانوادگي: غلام علي فدايي رهبر -
تاريخ: 23 آبان 89 - 09:27:09
لعنت خدا و انبياء و اوصياء از آدم تا خاتم بر شيخ عبدالعزيز بن عبدالله آل الشيخ . اون همون کسي هست که بيعت يزيد ميمون باز را مشروع و قيام امام حسين (ع) را محکوم کرده . بيخود نيست که خدا چهره کريه او را اينقدر منفور و متعفن قرار داده. از کوزه همان برون تراود که در اوست. |
صفحه بعد | [1] [2] [3] [4] [5] [6] [7] [8] [9] [10] [11] [12] [13] [14] | صفحه قبل |