* ï؟½ï؟½ï؟½ï؟½ï؟½ï؟½ï؟½ï؟½ï؟½ï؟½ï؟½ï؟½ï؟½ï؟½ï؟½ï؟½ ï؟½ï؟½ï؟½ï؟½ï؟½ï؟½ï؟½ï؟½ï؟½ï؟½ï؟½ï؟½ï؟½ï؟½ï؟½ï؟½ * | ||
ï؟½ï؟½ï؟½ï؟½ ï؟½ï؟½ï؟½ï؟½ (ï؟½ï؟½ï؟½ï؟½) ï؟½ï؟½ï؟½ ï؟½ï؟½ï؟½ï؟½ï؟½ï؟½ï؟½ï؟½ï؟½ ï؟½ï؟½ï؟½ ï؟½ï؟½ï؟½ ï؟½ï؟½ï؟½ ï؟½ï؟½ï؟½ï؟½ï؟½ï؟½ ï؟½ï؟½ï؟½ï؟½ï؟½ï؟½ï؟½ ï؟½ï؟½ï؟½ï؟½ ï؟½ï؟½ ï؟½ï؟½ï؟½ï؟½ ï؟½ï؟½ï؟½ï؟½ ï؟½ï؟½ï؟½ï؟½ï؟½ï؟½ ï؟½ï؟½ï؟½ï؟½ï؟½ï؟½ | ||
ï؟½ï؟½ï؟½ï؟½ï؟½ï؟½ | ï؟½ï؟½ï؟½ï؟½ï؟½ï؟½ï؟½ ï؟½ï؟½ | ï؟½ï؟½ï؟½ï؟½ï؟½ï؟½ | ï؟½ï؟½ï؟½ï؟½ ï؟½ï؟½ï؟½ï؟½ï؟½ï؟½ | ï؟½ï؟½ï؟½ï؟½ï؟½ï؟½ï؟½ ï؟½ï؟½ï؟½ ï؟½ï؟½ï؟½ï؟½ï؟½ï؟½ | ï؟½ï؟½ï؟½ï؟½ï؟½ | ï؟½ï؟½ï؟½ ï؟½ï؟½ï؟½ï؟½ | ï؟½ï؟½ï؟½ï؟½ ï؟½ï؟½ | ï؟½ï؟½ï؟½شگï؟½ï؟½ |
فهرست نظرات |
1 |
نام و نام خانوادگي: احمدرضاباوقار -
تاريخ: 14 اسفند 86 - 00:00:00
بنام خدا مطالب بسيارخوب ومفيداست باتوجه به اينكه ما در محاصره وهابيت به ظاهرسني هستيم درصورت امكان شبهات جديدارسال گردد باتشكر_ازبندرعباس |
2 |
نام و نام خانوادگي: مهرابي -
تاريخ: 15 فروردين 87 - 00:00:00
برادران اينقدر مقام آقا و پيشوايمان را پايين نياوريد همين حرفهاست كه مردم را از دين دور ميكند. |
3 |
نام و نام خانوادگي: صادق راستگو -
تاريخ: 24 فروردين 87 - 00:00:00
باسلام و تحيت و آرزوي توفيق الهي در خدمت باسلام و مسلمين . ميخواستم از اين آقا يا خانم مهرابي بپرسم كجاي اين مطالب پائين آوردن مقام آقا و پيشوايمان حسين بن علي عليه السلام است ؟ اگر ايشان از اسلام ناب محمدي آگاهي داشتند و شيعه اثني عشري واقعي بودند ميفهميدند كه اين اقوال و گفته را دشمنان حسين بن علي ع گفته اند . كساني كه اورا كشتند . پس هيچكس با مطالعه آنها نه تنها از دين دور نميشود بلكه به حقانيتاميرالمومنين علي بن ابيطالب صلوات الله و سلامه عليه و يازده فرزندش علي الخصوص حسين بن علي ع پي خواهد برد تا انشااله آقا امام رمان عج ظهور نمايند و جواب امثالهم را بدهند . انشاالله تعالي |
4 |
نام و نام خانوادگي: حسين اسيري -
تاريخ: 27 فروردين 87 - 00:00:00
سلام عليكم .. برادر عزيز (مهرابي) من جيزي جز اين نميكويم كه همين كه اين مطالب در اين همه كتب اهل تسنن موجود است همين كافي است كه ما اين ها را تصديق كنيم .. جون كه مخالفين اعتراف ميكنند وبه قول شعر ومثل عربي مشهور : والفضل ما شهدت به الاعداء (فضل وافتخار آن است كه دشمنان اعتراف كنند) |
5 |
نام و نام خانوادگي: مصطفي حاجتمند -
تاريخ: 06 ارديبهشت 87 - 00:00:00
آقايان عزيز ، واقعاً عالي است عالي . |
6 |
نام و نام خانوادگي: سيد هادي محسني -
تاريخ: 13 مهر 87 - 00:00:00
آقا يا خانم مهرابي آيا ميتواني منظورت را بصراحت بيان كني ؟ چرا ميگويي : برادران ايتقدر مقام آقا و پيشوايمان را پائين نياوريد همين حرفهاست كه مردم را از دين دور ميكند . يعني چه ؟ آيا بازخواني تاريخ و نوشته هاي ديگران پائين آوردن مقام امام شهيد است ؟ واقعا" متاسفم . شايد منظور ديگري داشتي و نتوانستي بيان كني ؟ |
7 |
نام و نام خانوادگي: ميرناصر بوذري - بدون مرز -
تاريخ: 28 مهر 87 - 00:00:00
سلام - خدا قوت - خداوند خير كثيرتان دهد درست گفتيد من هم به اين روش تبليغ موافقم و موثر و مثبت مي دانم و به همه دوستان اشاره مي كنم كه به كتاب منتهي الآمال شيخ عباش قمي مراجعه كنند كه در بخش پس از شهادت امام حسن عليه السلام مي نويسد كساني از دشمن كه پس از خيانت هاي قبلي داشتند سر امام را مي بردند در شب در جائي اقامت كردند و از محلي مثل چايخانه آذوقه اي گرفتند تا در بيرون محل بخورند در حالي كه لقمه به كام مي بردند ديدند كه دست خونيني روي ديوار با خون مي نويسد ....- چه مي نويسد را به خاطر ندارم شما ازم نبع آن بخوانيد. اين نقل ها بخشي از مقامات آسماني ائمه را نشان مي دهد ما حديث رد الشمس را داريم كه مي گويد پيامبر خ اتم (ص) براي حضرت علي خورشيد را در آسمان برگرداندند و حديث بساط را داريم كه از سفرهاي آسماني حضرت علي است كه در كتاب حديقه الشيعه آمده است و من خود در كتاب از محضر رضا تاليف خودم به طور كامل آورده ام و در وبلاگ خود به نام انتظار سبز و با نام ميرناصر بوذري از مديريت بلاگفا و با نام كاربري امام الخلق در پيوند ها به نام پروازهاي آسماني علي آورده ام - با تشكر از شما موفق باشيد.http://www.imamalkhalgh.blogfa.com |
8 |
نام و نام خانوادگي: سيروس جمالي -
تاريخ: 26 آبان 87 - 00:00:00
با عرض سلام وخسته نباشيد وخدا قوت گفتن به شما دوست عزيز -فقط مي خواستم بگم كه لطفا در صحت اين گفتار واقف باشيد كه بر عليه ما استفاده نشود. |
9 |
نام و نام خانوادگي: شاهد -
تاريخ: 03 آذر 87 - 00:00:00
بسيار عالي بود. اجرتان با آقا امام حسين(ع) |
10 |
نام و نام خانوادگي: خادم اهل بيت -
تاريخ: 26 آذر 87 - 00:00:00
با سلام عيد بزرگ غدير مبارك.لطفا به دعاي حضرت نوح(ع) نخستين پيامبر اولوالعزم كه خداوند رابه عظمت پنج تن آل عبا قسم مي دهد كه اين طوفان (طوفان نوح) فروكش كند توجه كنيد.در اتنترنت با عنوان توسل حضرت نوح به اهل بيت عليهما السلام |
11 |
نام و نام خانوادگي: حسن -
تاريخ: 30 آذر 87 - 00:00:00
عيد غدير مبارک.لطفا دين را از تعقل دور نکنيد.ارزش اهل بيت را هم پايين نياوريد.از بابت بعضي مقالات تحقيقي تاريخي هم ممنون |
12 |
نام و نام خانوادگي: ياسر اصلاني -
تاريخ: 12 بهمن 87 - 00:00:00
بنام خالق محبتها سلام بر علي(ع) وخاندان پاكش محبت ائمه (ع) زماني در دل مومن مي افتد كه عاشق واقعي ائمه باشد ودين واقعي راكسي بدست ميآورد كه ذكر ائمه گويد وبه آنان ايمان قلبي داشته باشد وهركس كه دراين راه تلاش كند به مراد خود ميرسد و خداوند يكتا مقام والايي رابه او دهد وجسم وروح وي او راپاك مي گرداند بس با اين وجود نتيجه ميگيريم كه هركس ادامه دهنده راه اعمه باشد نور معنويت رادر دل مي پروراندو بنده خالص خدا ميشود وبهشت را ميخرد |
13 |
نام و نام خانوادگي: آزاد -
تاريخ: 22 فروردين 88 - 00:00:00
بسم رب الحسين(ع) من دينم را خيلي قبول دارم ولي اين جور حرفا خيلي به دل من هم نميچسبد. اين جور روايات بيشتر در كتب سني انهم سني هاي متعصب امده و جالبه كه در مقتل ابو مخنف كه جزو اولين منابع عاشوراست نيامده اند. راستي چقدر لازم بوده كه خداوند خشم خود را از اين فاجعه نشان دهد؟ ايا اگر از ديوارهاي دارلاماره خون جاري شد چطور شخصي مثل يزيد تحت تاثير قرار نگرفت. او انقدر شخصيت شجاع يا بعبارت بهتر گستاخ در برابر خداوند نداشت كه بخواهد باز هم با ديدن اين اتفاقات نترسد. خودمان بياييد تصور كنيم چنين اتفاقي بيفتد چقدر وحشت اور است؟ البته بايد به خاطر اوريم كه شخصيت امام حسين(ع) اينطوري كه براي ما شناخته شده براي ان عصر نبود. خيلي ها خودشان را از ايشان كمتر نميديدند. و اصلا نوع تفكر فرق داشت. جواب نظر: با سلام دوست گرامي كفار و منافقين معجزات بزرگ تر از اين ديده و تحت تاثير قرار نگرفتند ؛ آيا از شق القمر معجزه اي عجيبتر ممكن است ؟ آيا كفار و منافقين اين معجزه را نديدند ؟ همين معجزات بود كه به سرعت سبب گسترش خبر شهادت سرور جوانان اهل بهشت شد . اما در مورد مقتل ابي مخنف ، اصل اين مقتل به دست ما نرسيده است و كتاب موجود اعتبار چنداني ندارد . موفق باشيد گروه پاسخ به شبهات |
14 |
نام و نام خانوادگي: فرامرز سروشان -
تاريخ: 29 آذر 88 - 00:00:00
با سلام بلي شهادت امام حسين(ع)يك فاجعه بزرگ است و تمام مطالبي كه استاد ذكر كرده اند واقعيت دارد. |
15 |
نام و نام خانوادگي: علي رضا -
تاريخ: 30 آذر 88 - 00:00:00
با عرض سلام وخسته نباشيد مطالب بسيا ر عالي وموثر است اجرتان با اباعبدالله الحسين عليه السلام خيلي خيلي ممنون من تازه با اين سايت اشنا وخيلي به ان علاقه مند با تشكر |
16 |
نام و نام خانوادگي: محمدنجات شكوهي -
تاريخ: 03 دي 88 - 00:00:00
سلام برحسين وخاندانش...خداونددرقران كريم مي گويدوقتي كه اسمان درروزقيامت شكافته مي شودوان گاه كه ستارگان پراكنده مي شودوان گاه كه درياهابه هم پيوسته شوندوان گاه كه قبرهازيروروشونددران زمان هركسي انچه راخودش دردنياانجام داده ونتيجه كارهايش رامي داند. |
17 |
نام و نام خانوادگي: کريم خدابخشي -
تاريخ: 06 دي 88 - 00:00:00
خدايا تو را سپاس که حسين را بر دل اين مردم جا دادي که عظمتي را در دل خود جاي داده ايم و اگر حسين نبود خون عزت نداشت و شرافت وام دار حسين است همچنان که عدالت از علي جدا نيست خدايا سپاس ، حسين زنجير پاي حريت را گشودي تا حر آزاد پرواز کند |
18 |
نام و نام خانوادگي: حميد آسترکي -
تاريخ: 13 دي 88 - 00:00:00
به نام خداي حسين و با سلام و صلوات بر محمد و خاندان پاکش و خسته نباشيد خدمت دوست عزيزمان. مطالب خوب و جالبي در اين وبلاگ وجود دارد البته اميدوارم که در صحت اين مطالب اکتفا به يکي دو منبع نکنيد وبيشتر تلاش کنيد. ولي به قول دوستمان که اگر بعضي از افراد در همين عصر شق القمر هم ببينند باز هم ميگويند که ارزش مولا پايين ميآيد. مگر نه اينکه بعد از 1400 سال هنوز عشق امام حسين عليه السلام در دلمان موج ميزند وهرروز براين عشق و ارادت اضافه ميشودو مگر نه اينکه ارامنه و خيلي از اين اقليت هاي مذهبي از اربابمان حاجت ميگيرند اينها معجزه نيستند؟ |
19 |
نام و نام خانوادگي: سعيد حسيني (شاه اسماعيل صفوي) -
تاريخ: 21 دي 88 - 00:00:00
سلام عليکم برادران و بزرگوران گروه محترم پاسخ به شبهات با عرض خسته نباشيد اگر ممکن است به روايات شيعه هم در همين رابطه اشاره گردد با تشکر اجرکم عندالله |
20 |
نام و نام خانوادگي: مؤيد جزايري -
تاريخ: 26 دي 88 - 00:00:00
با سلام خدا قوت و اجركم علي ابا عبد الله الحسين اسأل الله ان يشملكم بلطفه و شفاعته و شفاعه جده يوم لا ينفع مال و لا بنون الا من اتي الله بقلب سليم امين رب العالمين در سايتي يك وهابي اشكال زير را مطرح كرد البته سايت عربي است و مطالب مذكور در اين موضوع را منتقل كردم و گله اي هم حقير از شما دارم و اينكه چرا سايت لغت عربي ندارد ؟ مطالب مفيد و گرانبهايي موجود است و دلايل متين و سايتهاي عربي بسيارند و اگر سايت عربي داشت ميشد از مطالب آن براي رد شبهات استفاده كرد به اصل موضوع برمي گرديم اين وهابي تعارض مطالب با كتب شيعه مستند به اين روايات مطرح ميكند و لطفا پاسخ بفرماييد الكافي - الشيخ الكليني - ج 3 - ص 208 - علي بن إبراهيم ، عن أبيه ، عن عمرو بن سعيد ، عن علي بن عبد الله قال : سمعت أبا الحسن موسى ( عليه السلام ) يقول : إنه لما قبض إبراهيم ابن رسول الله ( صلى الله عليه وآله ) جرت فيه ثلاث سنن أما واحدة فإنه لما مات انكسفت الشمس فقال الناس : انكسفت الشمس لفقد ابن رسول الله فصعد رسول الله ( صلى الله عليه وآله ) المنبر فحمد الله وأثنى عليه ثم قال : يا أيها الناس إن الشمس والقمر آيتان من آيات الله يجريان بأمره مطيعان [ له ] لا ينكسفان لموت أحد ولا لحياته فإن انكسفتا أو واحدة منهما فصلوا ثم نزل عن المنبر فصلى بالناس صلاة الكسوف فلما سلم قال : يا علي قم فجهز ابني فقام علي ( عليه السلام ) فغسل إبراهيم وحنطه وكفنه من لا يحضره الفقيه - الشيخ الصدوق - ج 1 - ص 540 - وقد قال النبي صلى الله عليه وآله : " إن الشمس والقمر آيتان من آيات الله يجريان بتقديره وينتهيان إلى أمره ولا ينكسفان لموت أحد ولا لحياة أحد فإذا انكسف أحدهما فبادروا إلى مساجدكم " . تهذيب الأحكام - الشيخ الطوسي - ج 3 - ص 154 محمد بن يعقوب عن علي بن إبراهيم عن أبيه عن عمرو ابن عثمان عن علي بن أبي عبد الله قال : سمعت أبا الحسن موسى عليه السلام يقول : انه لما قبض إبراهيم بن رسول الله صلى الله عليه وآله جرت ثلاث سنن أما واحدة فإنه لما مات انكسفت الشمس ، فقال الناس : انكسفت الشمس لفقد ابن رسول الله صلى الله عليه وآله ، فصعد رسول الله صلى الله عليه وآله المنبر فحمد الله وأثنى عليه ثم قال : أيها الناس ان الشمس والقمر آيتان من آيات الله يجريان بأمره مطيعان له لا ينكسفان لموت أحد ولا لحياته فإذا انكسفتا أو واحده منهما فصلوا ثم نزل فصلى بالناس صلاة الكسوف .....انتهى جواب نظر: با سلام دوست گرامي مقصود از تعارض چيست ؟! ظاهرا اين مستشكل وهابي هنوز معني تعارض را نميداند ! اگر مقصود او اختلاف در تعبير است ! حتي در صحيح بخاري و مسلم ، يك روايت با چند مضمون مختلف نقل شده است ! اين بدان علت است كه بسياري از روات نقل به معني ميكردهاند ! يا اينكه بسياري از خطبههاي رسول خدا طولاني بوده و هر كدام از روات چند جمله از آن را نقل كردهاند ! تعارض واقعي در كتب اهل سنت است كه مثلا روايت مشاجره اميرمومنان علي عليهالسلام و عباس را يكبار مسلم به صورت «فرايتماني كاذبا آثما غادرا خائنا» نقل ميكند ! يكبار با مضمون «وقولكما واحد» يكبار «كذا وكذا» و ... ! يعني براي پوشاندن رذائل خلفا دست به تحريف مي زدند . موفق باشيد گروه پاسخ به شبهات |
21 |
نام و نام خانوادگي: شهره -
تاريخ: 01 بهمن 88 - 00:00:00
سلام تقديم ميكنم به خواهران برادران مومن و مخلصم در ايران امسال بر خلاف پارسال بدليل كسالت شديد موفق نشدم در خارج از كشور به مسجد روم تا در عزاي امام حسين عزيز سالار شهيدان خون گريه كنم. وليكن بهر حال از طريق رسانه با همه عزاداران هم درد بودم ونيز پس از مطالعه مطالب بالا در خصوص اتفاقات بعد از شهادت امام خيلي اشك ريختم و دعا كردم حتي باور كنيد در اتاق بيمارستان بودم البته بعنوان همراه مادرم كه موفق شدم اين مطالب را مطالعه كنم انشاالله كه خداوند از من بنده خيلي حقير گناهكارش قبول كند . اگر هيچ توشه اي ندارم عاشق و گريه كن مصائب امام حسين و ياران و اصحاب و اولادش كه هستم. جانم بفداي خانم زينب كبري امام و اولاد امام و قلب محزون و شكسته ام در مصائب محرم تقديم به وجود ياس گونه مادرشان حضرت زهرا سلام الله عليه اميد كه بپذيرد و گرنه كه خدا ميداند ................................... |
22 |
نام و نام خانوادگي: ابوالفضل عمويي -
تاريخ: 17 فروردين 89 - 00:00:00
با عرض خسته نباشيد لطفا در مورد تلاوت قرآن توسط سر امام حسين روي نيزه نيز مطالبي را بيان کنيد ممنون. جواب نظر: با سلام دوست گرامي در آدرس ذيل به اين سوال پاسخ داده شده است : http://www.valiasr-aj.com/fa/page.php?bank=question&id=1321 موفق باشيد گروه پاسخ به شبهات |
23 |
نام و نام خانوادگي: ايمان -
تاريخ: 25 مرداد 89 - 00:12:52
سلام شمر اگه بود ادولف هيتلر هم بود خنجر اکه بود رولور هم بود چرا سوزنتون يکجا گير کرده در ضمن صفويان نصف ايراني را گشتند به جرم سني بودن مگه اونها هم عبد الله نبودند ممنون ميشم اين پيامو بگذاريد در ضمن از ازادي بيانتون ممنون کاش صدا وسيما هم اينتوري بود |
24 |
نام و نام خانوادگي: سعيد حسيني(شاه اسماعيل صفوي) -
تاريخ: 25 مرداد 89 - 17:21:45
جناب بي ايمان بهتر است بدانيد که هيتلر مجسمه کوچکي از عمر را ساخته بود و هر روز آنرا مي پرستيد. برو تحقيق کن تا صحت و سقم اين جمله را پيدا کني يا حق |
25 |
نام و نام خانوادگي: ايمان -
تاريخ: 27 مرداد 89 - 01:44:16
من به الله رسول فرشتگان وروز قيامت وقضا وقدر که صريحا در قران امده ايمان دارم اگر در حضور علي عليه السلم به من مي گفتي بي ايمان بدون ترديد حد افترا را بر شما اجرا ميکرد.در ضمن کسي که 2 قدرت بزرگ ايران وروم را تحت لواي او به زانو دراورد جاي احترام دارد وهيتلر هم اگر عقايد درست اسلامي را داشت به جاي پرستش بت او او را به عنوان دوست رسول الله پدر زن ومرد قابل احترامي مي پنداشت البته اين موضوع دروغ است جالب است بدانيد اگر شما اينجا متولد مي شدديد الان عمر را دوست داشتي چون کسي نبود که کينه ديرينه يهود و فارس و روميان شکست خورده را درباره عمر قرنها بعد از صفويه بگويد |
26 |
نام و نام خانوادگي: momen abdullah -
تاريخ: 27 مرداد 89 - 15:26:24
جناب بيايمان ؟؟؟؟؟ ما را از چه ميترساني؟؟؟ اين ايميل بنده است: abulolo_jihad@yahoo.com لطفا هر چه سريعتر به بنده ايميل فرما تا جواب تهديدهايت را بدهم. انشاء الله به ولايت حضرت اميرالمومنين علي ابن ابيطالب (عليهما السلام). ********** و اما جوابي بر چرنديات عمري تو: «کسي که 2 قدرت بزرگ ايران وروم را تحت لواي او به زانو دراورد» 1)) اگر عمر ؟؟؟ عرضه به زانو در آوردن قدرتي را داشت پس چرا از به زانو درآوردن ميلش براي الکل و ويسکي عاجز بود؟؟؟ 2)) «تحت لوا»؟؟؟ «تحت پرچم عمر»؟؟؟ اي مشرک کافر!!! پس تو هم قبول داري که عمر ؟؟؟ «پرچم لا اله الا الله» را با «پرچم عمر ؟؟؟ » تعويض کرد!! ***** «دوست رسول الله پدر زن ومرد» 1))) اين دوست کجا بود آنهنگام که آقا رسول الله (صلي الله عليه و آله) را به خاک ميسپردند؟؟ مشغول کودتا؟؟ 2))) پدر زن؟؟ همان زني که خون به دل آقا رسول الله (صلي الله عليه و آله) کرد؟؟ 3))) مرد؟؟ اين رسم مردانگي است که به زنان بيدفاع حمله کني؟؟ ********* «کينه ديرينه يهود و فارس و روميان شکست خورده را درباره عمر» يعني شما ميگوييد کعب الحبار از عمر کينه داشت؟؟ عجب!! اين را حتي بنده هم نشنيده بودم؟؟؟ آخر براي چه؟؟ چرا کعب الحبار از عمر کينه داشت؟؟؟ مگر يک بطر الکل چه ارزشي دارد؟؟؟ يا علي |
27 |
نام و نام خانوادگي: مصطفي اکبري -
تاريخ: 18 آبان 89 - 20:20:50
دمت گم |
28 |
نام و نام خانوادگي: كلب الحيدر -
تاريخ: 04 آذر 89 - 17:01:26
سلام عليكم . تمام اين ها واقعيت دارد . اين ها را دشمنان و قاتلان امام حسين نقل كرده اند . بر منكر علي لعنت امروز روز عيد غدير سالروز به درك واصل شدن سومي بر تمام محبين اميرالمومنين علي بن ابي طالب عليه السلام مبارك |
29 |
نام و نام خانوادگي: يا حسين -
تاريخ: 18 آذر 89 - 10:17:25
شيعه يعني اين. ايول. به دليل شهيد شدن امام حسين دنيا خون گريه ميکنه. يه سنگ هم با شنيدن اين همه ظلم اب ميشه ميره تو زمين. |
30 |
نام و نام خانوادگي: اکبر نيازي -
تاريخ: 26 آذر 89 - 00:24:45
خوب بود حسين (ع) براي ما عزيزترين است هرکس نظرش براي خودش محترم است |
31 |
نام و نام خانوادگي: سعيد حبيبي -
تاريخ: 04 دي 89 - 22:11:55
امام حسين (ع) وخاندان مطهرش تنها دليل افرينش اسمان وزمين چرا که بهاي شرافت انسان را باهرانچه در کف داشت از کودک شش ماهه تا خون خود در امتحان الهي تقديم نمود . |
32 |
نام و نام خانوادگي: رسول گوگل -
تاريخ: 05 دي 89 - 11:33:55
بعد ازكشتار مردم تبريز اصفهان يزد قزوين ومشهدچه اتفاقي در ايران افتاد؟ايران سني به زوروتهديد وکشتار شيعه صفوي و نه علوي شد واين حقيقت محض است متاسفم براتون |
33 |
نام و نام خانوادگي: سيد پرويز داوودي -
تاريخ: 05 دي 89 - 12:09:55
ما به شيعه بودن خود افتخار ميكنيم خدا را شكر ميكنم كه شيعه هستم كه امام بزرگواري مثل سيدالشهدا حضرت امام حسين عليه السلام را داريم شعيه هاي امام علي هركجاي دنيا كه هستيد موفق و شاد و پيروز باشيد. |
34 |
نام و نام خانوادگي: بهمن پيران -
تاريخ: 07 دي 89 - 15:52:52
سلام به همگي محبت امام حسين در دل همه هست .امام حسين امروز ما حجت بن الحسن العسکري است براي ياري او چه کردهايم |
35 |
نام و نام خانوادگي: ahmadhoseini -
تاريخ: 26 دي 89 - 11:43:34
يک مطلب خيلي مهم و البته جالب درباره بارش خون از اسمان در انگليس از يک منبع کاملا بي طرف ((روزي که اسمان بريتانيا براي امام حسين خون گريه کرد)) http://ahmad-shia.blogfa.com/ |
36 |
نام و نام خانوادگي: حميدرضا معظمي -
تاريخ: 20 اسفند 89 - 00:47:29
سلام بر دوستان از پژوهشي که انجام داديد متشکرم در کتاب تاريخ آنگلوساکسون که در قرون وسطي نوشته شده آمده است که: در سال 685 ميلادي در انگلستان باران خون باريد و شير و لبنيات خوني شد اما نويسنده کتاب در آن زمان هيچ وقت نفهميد که اين سال همان سال شهادت امام حسين(ع) و ياران باوفايش هست! |
37 |
نام و نام خانوادگي: باران با طراوت -
تاريخ: 09 خرداد 90 - 10:10:51
سلام من واقعا به شيعه بودن خودم و ايراني بودنم افتخار مي كنم ولي حقيقت اينه كه كافي نيست قشر جوان اطلاعاتشون راجع به تشيع خيلي زياد نيست اين جور سايتها كمك خوبي براي ما محسوب مي شه از همتون ممنون و اجرتون با امام حسين |
38 |
نام و نام خانوادگي: هاجر مگاطيف -
تاريخ: 18 خرداد 90 - 16:41:34
با سلام ميخواستم يه نکته اي رو به همه کساني که شک مي کنند بگم و اون هم اينه که حضرت زينب در خطبه غراء خود در کوفه مي گويند که : افعجبتم ان مطرت السماء دما آيا تعجب کرديد که آسمان خون باريد. |
39 |
نام و نام خانوادگي: مهدي55 -
تاريخ: 12 شهريور 90 - 02:20:25
از مهمترين اتهاماتي که به ايران وايراني زده ميشود همين بحث صفويه است. اهل سنت متهم ميکنند که سلسله صفويه مردم ايران را که سني بودند با ضرب شمشير شيعه کرد.......... سوال؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ اگر مردم ايران سني بودند چرا با يک اقليت کوچک همکاري کردند تا حکومتي تشکيل دهد که مخالفشان است؟ اهل سنت مرض داشتند بروند از اقليتي طرفداري کنند و سپاه وامکانات برايش بياورند که خودشان را بکشد؟ اگر ايرانيان سني بودند چرا پس خمس وزکاتشان را فقط به امامان شيعه ميدادند؟ خير برادرم که چنين از روي هوا حرف ميزني........... ايران هميشه اکثريتش شيعه بوده بدون شک وشبهه........... منتهي وقتي حکومت شيعي تشکيل ميشود طبيعي است که عقايد شيعه را پيدا ميکند نه عقايد مخالفينش را...........همين کردستان رو ملاحظه بفرماييد......... سني بودند در طول تاريخ؟؟؟؟؟؟؟؟ خير شيعه بودند بلکه از وقتي دولت عثماني بر انها سلطه پيدا کرد آنهارا به ضرب شمشير سني کرد....(کردستان بين حکومت ايران وعثماني دست به دست ميگشت) مي داني چرا {{{{{ مردمان کرد ايران زمين از اول هم شيعه بودند}}}}}}}}}؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ چون عمر به فرماندهي خالدبن وليد دهه هزار نفر از کردها را کشت وقتل وعام کرد ( عجب گسترش اسلامي؟؟؟؟؟؟) به همين خاطر آن روزگار مردم کرد مخالف عمر بودند وبر طريق مولا بودند تا اينکه دولت عثماني به زور شمشير انها را سني کرد...... مطلعه تاريخ فراموش نشود |
40 |
نام و نام خانوادگي: محسن -
تاريخ: 17 شهريور 90 - 14:09:15
در اينكه ايرانيان از قرنهاي اوليه شيعه بودند هيچ شكي نيست. چون سلسله هاي آل بويه-آل زيار- اسماعيليان- علويان و.....همه شيعه مذهب بودند. علاوه بر اين اكثريت قاطع علما وشعرايي كه در كشور ايران كنوني زندگي ميكردند نيز شيعه بودند مثل: حافظ-فردوسي-فارابي-ملاصدرا-ابوعلي سينا-محتشم كاشاني-جابربن حيان-سهروردي-خواجه نصيرالدين طوسي-و............................ كشتار شاه اسماعيل صفوي از اهل سنت فقط در چند شهر ايران اتفاق افتاده و قتل عام نيمي از مردم ايران به دست او فقط يك نوع هولوكاست براي بهانه تراشي وكينه توزي عليه شيعه است. به فرض اينكه شاه اسماعيل نيمي از مردم ايران را قتل عام كرده باشدآيا با قرنها قتل عام شيعيان وعلويان كه در ايران توسط غزنويان وسلجوقيان و.....ويا قتل عام فاطميها بدست صلاح الدين ايوبي وقتل عام شيعيان عراق در زمان به قدرت رسيدن آل سعود برابري ميكند؟ |
صفحه بعد | [1] [2] [3] [4] |