نسخه موبایل
www.valiasr-aj .com
تخريب حوزه علميه لوتك و رد پاي شيطان
کد مطلب: 4573 تاریخ انتشار: 02 مهر 1387 تعداد بازدید: 4656
اخبار » عمومي
تخريب حوزه علميه لوتك و رد پاي شيطان



بسم الله الرحمن الرحيم






مدتي است كه استان سيستان و بلوچستان دچار حوادثي شده است كه نشات گرفته از جريانهاي گوناگون است، در اين نوشته سعي ما بر اين است كه بدون تعصب و بر اساس واقعيتهاي موجود در منطقه، براي روشن شدن افكار عمومي، و خصوصا مردم منطقه، اعم از شيعه و سني، مطالبي را بيان كنيم، اميد است خدمتي باشد در راستاي وحدت و برادري كه آرزوي ديرينه همگاني بوده و است .


با توجه به اين كه در نوشته مجال بررسي تمام جوانب حوادثي كه در منطقه افتاده و علت بوجود آمدن آنها نيست ، اما آخرين حادثه اي كه اتفاق افتاد جرياني است كه در تاريخ 6/6/1387 در روستاي عظيم آباد( لوتك ) شهرستان زابل مي باشد. كه در نماز جمعه ها ، سايتهاي اينترنتي برادران اهل سنت، و بعضا رسانه هاي بيگانه، از آن به عنوان تخريب مسجد وبزرگترين و باسابقه ترين حوزه علميه در سيستان وهتك حرمت به قرآن مجيد و تضييع حقوق اهل سنت ، نام برده شده است .


با برسي و ديدن مكان مورد نظر وسئوال از مردم منطقه و ساكنين آن جا به اين نتيجه مي رسيم كه اصلا در آن مكان حوزه و مسجدي وجود نداشته و بلكه مدرسه و مسجد در فاصله حدود 300متر پايين تر در روستاي اسلام آباد به نام مدرسه محمديه وجود دارد كه يك آجر آن هم جابجا نشده است .


اما چرا اين توهم بوجود آمده و چه دستهايي در كار است كه به اين جريانات دامن مي زنند ، بايد گفت: كه اين مسائل برگرفته شده از جريان چندين ساله اختلاف مدرسه اسلام آباد و مدرسه دارالعلوم (مسجد مكي) زاهدان مي باشد كه بعد از فوت مولوي محمد گل موسس حوزه اسلام آباد لوتك ، مدرسيني كه با تفكرات وهابيت با مديرت مولوي عبدالحميد قصد تسلط كامل بر مدرسه فوق الذكر را داشتند ، در سال گذشته بر اثر مقاومت مولوي عبدالله فرزند مرحوم محمد گل و ديگر مولوي هاي بومي و مردم منطقه علي رقم فشارهاي زياد اهالي مسجد مكي اين حوزه زير بار دارودسته مولوي عبدالحميد نرفت و استقلال خويش را حفظ كرد .


مسئولين دار العلوم مسجد مكي براي جبران اين آبروريزي بر آن شدند تا افراد خارجي و مهاجر بدون مجوز را از ديگر شهرهاي استان را به روستاي هم جوار كه اكثر ساكنانش افاغنه غير مجاز بودند انتقال دهند.


تا اولا: يك وجهه ملي به خود بدهند .


ثانيا : از ناحيه اين ها امتيازاتي از دولت بگيرند.


ثالثا : تفكر ضد شيعي و اسلامي وهابيت را در دارالولايه سيستان رواج بدهند .و مجري برنامه هاي استكبار در منطقه باشند .


رابعا : با آمدن مولوي هاي وارداتي وهابي بهتر و راحت تر بتوانند با مولويهاي بومي موافق با نظام بر خورد كنند و آن ها را از صحنه خارج كرده و در نتيجه حكم به كفر ديگر مسلمانان خصوصا شيعيان بدهند .


نتيجه اين كشمكشها و زياده خواهيهاي اهالي مسجد مكي اين شد كه مسئولين منطقه به آنها هشدار دادند كه اگر شما دنبال تحصيل علم هستيد همان مدرسه محمديه را تقويت و از مولوي هاي بومي حمايت كنيد و آنها به حرف هيچ كس گوش نداند و دنبال ماجرا جويي بودند.


از اين رو، مسئولين براي جلو گيري از تنش و بر هم خوردن وحدت مردم منطقه، تعدادي از خانه هاي خشت و گلي متعلق به افاغنه غير مجاز كه بر عليه نظام و مردم منطقه توطئه مي كردند بعد از خارج ساختن اثاثيه آنان ، اقدام به تخريب نمودنند.


اكنون آقايان مسجد مكي و حاميان آنها خانه هاي خشتي و گلي متعلق به افاغنه را تعبير به مسجد و مدرسه كرده و آن را تبديل به بزرگترين حادثه وبا عكس انداختن از چند تا قرآن كه بر اثر كهنگي جلد آنها پاره شده ، گل مالي كرده وازآن ها توهين به مسجد ومدرسه و هتك حرمت قرآن ياد نموده و فرياد وا اسلاما سرداده اند .


كه الحمد لله مردم منطقه اعم از شيعه و سني علي رقم آن همه تحريكات مولوي هاي وهابي و سخنراني ها و پخش عكس و فيلم ساختگي، به ريختن به خيابانها و تحصن چون از ماجرا خبر داشتند ساكت و آرام نشستند و هيچ توجهي به حرف مولويها نكردند.



حال در رابطه با اين جريان جناب مولوي عبدالحميد و پيروانش حرفهاي زده اند كه بسيار جاي تامل و سئوال برانگيز است .


مولوي عببدالحميد هميشه مي گويند: ما از اول با انقلاب بوده ايم و زماني كه مولوي عبدالعزيز بوده مردم با هم متحد وهيچ تنشي در منطقه نبوده اما حالا بين شيعه و سني تنش پيش آمده؟ .


اولا: بايد به آمار شهداي اهل سنت را ملاحظه نمود كه در رابطه با انقلاب وجنگ تحميلي، چند شهيد خصوصا از قشر مولوي ها داشته اند.


ثانيا : جناب مولوي اگر آن زمان مردم مشكلي نداشتند ما مولوي وارداتي خارجي با تفكرات وهابي در كل استان نداشتيم .همه مولوي ها بومي و داري عرق ملي و مذهبي بودند و دفاع از كشور را مثل دفاع از ناموس واجب مي دانستند.


ثالثا :حالا هم ما با اهل سنت بومي منطقه ومولوي هاي بومي هيچ مشكلي نداريم و همان برادري و اخوت برقرارا است، عمده مشكل ما با اهل سنت مهاجرو مولوي هاي وارداتي با افكار وهابي از كشورهاي گوناگون است.



اما سئوالات مطرح شده در ذهن مردم منطقه


1-جناب مولوي عبدالحميد در خطبه نماز جمعه تاريخ8/6/1387 چنين بيان داشته كه (كدام قانون، كدام عقل مي‌گويد زماني كه ساخت و ساز براي دام ها و حيوانات در روستا آزاد است، نمي‌توان براي تعليم و تربيت ديني ساخت و ساز كرد)


از جناب مولوي مي پرسيم: مگر اين جا جنگل است كه بدون رعايت قانون هركسي بخواهد د رهركجا خانه اي و يا مدرسه اي بسازد؟ و اصلا در كجاي دنيا امكان ساخت و ساز بدون رعايت قانون وجود دارد؟


مگر امام قدس سره از نظر شما اولي الامر محسوب مي شود، نفرمودند: خلاف قانون خلاف شرع است.


اگر طبق نظر شما اگر حكومت همه را در ساخت و ساز آزاد بگذارد و ومرزهاي كشور باز كند مي شود كشور را اداره كند؟



2- شما كه خراب كردن چند تا چهار ديواري متعلق به خارجيان را هتك حرمت به قرآن دانسته و فرياد وا اسلاما، وا قرآنا، سرداده و شيعيان را متهم به شرك كرده ايد. و حال آنكه در اين حادثه از بيني كسي خون نيامده . چرا در جريان سال گذشته در روستاي افتخار آباد خاش توسط هم كيشان شما در شب 21 رمضان ، طلبه اي را شهيد كردند و قرآن را با تير پاره پاره كردند هيچ فريادي از شما بلند نشد. و بر عكس عده اي مستانه فرياد خوشحالي سر مي داديد.؟


3- چرا در حادثه تاسوكي و بلوار ثارالله و....كه دهها نفر از پيروان اهل بيت به جرم شيعه بودن شهيد شدند و در حادثه پاسگاه شهر سراوان كه 16 نفر با خيانت سرباز سني اسير شدند كه فرماندهي همه اين جريانات توسط شخصي از تحصيل كرده هاي دار العلوم مسجد مكي است بوده است اين قدر برآشفته نشديد.؟


اما در حادثه عظيم آباد تا دلتان خواست به همه مسئولان از نهاد رهبري گرفته تا دولت و...حمله كرده و همه را با پرويز مشرف يكسان كرديد.؟


4-شما كه ادعاي طرف داري از نظام را داريد و در هر كوي و برزن به رخ نظام مي كشيد .چرا در ماجراي حوزه ايرانشهر (چاه جمال ) كه پايگاه اشرار شده بود بعد از كشف محل و مشخص شدن همدستي مديران حوزه كه خود بدان اعتراف كردند .و در نهايت به اعدام دو مولوي خيانت كار منجر شد، شما به شدت اظهار ناراحتي كرديد ومدتها در صدر اخبار سايت دار العلوم (سني آنلاين ) از آن به عنوان (اعدام دو روحاني اهل سنت) قرار داده و در بعضي سايتها از آنها به عنوان شهيد نام برده و براي آنها مجلس ختم گرفتيد.؟


6-چرا از اينكه دولت بر مدارس شما طبق قانون مصوب شوراي انقلاب فرهنگي مي خواهد نظارت داشته باشد اينقدر شاخ وشانه مي كشيد و از آن به عنوان عبور از خط قرمز اهل سنت نام مي بريد و مي گوييد: به هيچ كس اجازه عبور از اين خط را نمي دهيم.؟ مگر در حوزهاي علميه شما چه مي ميگذرد و چه تدريس مي شود كه نمي خواهيد كسي از آن خبر دار شود..؟


7- چرا در مراسم ختم صحيح بخاري از كساني دعوت مي كنيد كه فتوي به شرك شيعه مي دهند و بعد هم دم از وحدت ميزنيد كه ما وحدت را نقض نكرده ايم بلكه شيعيان وحدت را بر هم مي زنند..؟


8-چرا از تعداد آماري كه خودتان در باره طلبه هاي سيستان مي دهيد 500 تا پسر و 300تا دختر تعداد طلبه هاي بومي به يك دهم هم نمي رسد و طبق بعضي آمار فقط 25 نفر بومي و بقيه غير بومي هستند.؟ آيا همه طلبه هاي خارجي مجوز داررند ..؟



والسلام عليكم و رحمه و بر كاته






ا. گ. يك شهروند زابلي


Share
1 | سيد فريدالدين محمد صديقيان | Iran - Qom | 12:00 - 02 مهر 1387 |
0
 
 
0
پاسخ نظر
سيعلم الذين ظلموا باي منقلب ينقلبون الهم العن اول ظالم ظلم بحق محمد و ال محمد ........... و يزيد خامسا
2 | حسين | Iran - Qom | 12:00 - 02 مهر 1387 |
0
 
 
0
پاسخ نظر
هيچ كدام از اين حوادث در استان مساله جديد و تازه اي نبوده و نيست از نفوذ و سيطره كامل وهابيت در منطقه هم كه چه كسي است كه خبر نداشته باشد ؟ اميدوارم مسولان نظام هر چه زود تر فكري به حال گسترش وهابيت بزرگترين سرطان در پيكره اسلام و دشمن مشترك همه فرق اسلامي بيندي
3 | رضا | Iran - Tehran | 12:00 - 03 مهر 1387 |
0
 
 
0
پاسخ نظر
کي مي خواهيد دست از تهمت زدن برداريد؟ چه کسي گفته که هر سني که مخالف اين نظام باشد وهابي است؟! اصلا مگر همه بايد طرفدار اين نظام باشند؟ آيا کسي حق ندارد عقيده سياسي ديگري داشته باشد؟ دوما بر اساس قوانين داخلي و خارجي کسي که متهم مي شود بايد در يک دادگاه صالح به همراه وکيل مدافع و هيات منصفه و در حضور مطبوعات محاکمه شود تا بر همگان روشن شود که آيا آن فرد واقعا مجرم بوده يا نه. مشکل ما اين است که چرا پشت در هاي بسته اعدام مي کنند؟....
4 | حسين اسيري | Germany - Falkenstein | 12:00 - 09 مهر 1387 |
0
 
 
0
پاسخ نظر
آقائي كه اسم خودش رو "- رضا -" كذاشته است !!
مكر در عربستان وكويت ووو ميشود كسي عقيده سياسي مخالف نظام داشته باشد !!!!! ؟؟؟؟؟ مكر اين نيست كه بعضي از شيعه هاي بيجاره مظلوم در شرق عربستان حتى غذا براي خوردن ندارند !!!!
5 | رضا | Iran - Tehran | 12:00 - 12 مهر 1387 |
0
 
 
0
پاسخ نظر
جناب اسيري عزيز! چرا قياس مع الفارق مي کنيد؟ شايد در بسياري از مناطق و کشورهاي دنيا هزاران جنايت و حق کشي صورت بگيرد. آيا ما هم بايد اين کارها را بکنيم؟؟ آيا ما هم بايد حق کشي کنيم؟؟ اين که نشد استدلال. حکومت عربستان و کويت هم ديکتاتوري است. در آنجا نيز دموکراسي و آزادي بيان وجود ندارد. من به هيچ عنوان حکومت اين کشور ها را تائيد نمي کنم. چراغي که به خانه رواست به مسجد حرام است. حرف شما مثل اين مي ماند که بگوييم چون در فلان کشور آدم مي کشند پس ما هم بکشيم!!! حقوق انساني مرز جغرافيايي و سياسي نمي شناسد. در ضمن در مورد اين که مي گوييد در اين کشور ها شيعيان غذا براي خوردن ندارند من پاسخ شما را دارم. اما اگر بگويم آن را روي سايت نمي گذارند. اگر علاقه داريد که پاسخ من به جمله آخرتان را بشنويد ايميل خود را بدهيد تا جواب دهم.
6 | حسين اسيري | Germany - Falkenstein | 12:00 - 13 مهر 1387 |
0
 
 
0
پاسخ نظر
جناب آقاي " رضا "
با عرض سلام وخسته نباشيد
به اين ميكن " جواب نقضي "
من حرف هاي شما درباره ايران را اصلا قبول ندارم وجون شما ادعاء كرديد بايد خودتان ثابت كنيد " البينة على المدعي "
وهمينطور شعار دادن فايده ندارد
ولي من جواب نقضي دادم
دوما :
اكــر نيت نداشته باشيد
فحش بديد
تهمت بزنيد
افتراء ببنديد
هــيــج اشــكــالــي نــدارد و ايــن ســايــت حــرف هــمــه را مــيــكــذارنــد
ولــي اكــر مــيــتــرســيــد ايــنــجــا بــكــذاريــد كــه جــوابــتــون داده نــشــه ???

پاسخ:
دوستان گرامي جناب آقاي اسيري و جناب آقا رضا سلام عليكم

طبق قوانين و مقررات سايت ، ما از گذاشتن ايميل و يا آدرس اينترنتي دوستان معذور هستيم ؛ البته اگر هر دو طرف تمايل داشته باشند ، مي&zwnjتوانيم ايميل شما را براي طرف ديگر به صورت خصوصي ارسال كنيم ؛ اما از علني كردن آن براي عموم معذوريم .



موفق باشيد



گروه پاسخ به شبهات
7 | رضا | Iran - Tehran | 12:00 - 14 مهر 1387 |
0
 
 
0
پاسخ نظر
آقاي اسيري عزيز! اين سايت سياسي نيست براي همين هم است كه اظهار نظر هاي سياسي را روي سايت نمي گذارند. كسي كه استدلال داشته باشد نيازي ندارد كه فحش بدهد تهمت بزند و افترا ببندد. من از مسئولين سايت خواستم كه ايميل من را براي شما بفرستند. از شما خواهش مي كنم به من ايميل بزنيد تا پاسخ من را بشنويد.شما هنوز مفهوم قياس مع الفارق را درك نكرده ايد. قياس مع الفارق يعني اينكه مثلا من مي گويم در شهر ما دزدي مي كنند و ما بايد جلوي دزدي را بگيريم چون كار زشتي است. اما شما در جواب من به جاي اينكه بگوييد دزدي بد است و بايد جلوي دزدي را در تمام جهان بگيريم مي گوييد خوب در عربستان هم دزدي مي كنند!!!. اين گونه جواب دادن يعني فرار كردن از پاسخ و پاك كردن صورت مسئله و فرار كردن از حقايق. در ضمن سوال من را نيز جواب نداد ه ايد. دوباره مي پرسم: شايد در بسياري از مناطق و کشورهاي دنيا هزاران جنايت و حق کشي صورت بگيرد. آيا ما هم بايد اين کارها را بکنيم؟؟ آيا ما هم بايد حق کشي کنيم؟؟اول به اين سوال جواب بدهيد بعد مي رويم سراغ ادامه بحث.شعار نمي دم. اگر تعصب را كنار بگذاريد و چشمان خود را باز كنيد و از حال مردم خبر بگيريد شما هم حقايق را مي فهميد. شما به من ايميل بزنيد حتما با دليل پاسخ شما را خواهم داد.
يا علي
8 | رضا | Iran - Tehran | 12:00 - 14 مهر 1387 |
0
 
 
0
پاسخ نظر
از مسئولين اين سايت مي خواهم که ايميل من را براي آقاي اسيري ارسال کنند.
رضا

پاسخ:
جناب آقاي رضا سلام ! بنا به درخواست جناب آقاي اسيري ، ايميل ايشان براي شما ارسال  مي&zwnjشود و همچنين ايميل شما نيز براي ايشان ارسال مي&zwnjشود .



والسلام علي منن اتبع الهدي



گروه پاسخ به شبهات
9 | حسين اسيري | Germany - Falkenstein | 12:00 - 17 مهر 1387 |
0
 
 
0
پاسخ نظر
از مديريت سايت ميخواهم كه ايميل من رو براي ايشون ظاهر يا بفرستيد .. با تشكر ..
آقاي " رضا "
كاملا طبيعي است كه اين كارها درست نيست وما حق نداريم اين كار را انجام دهيم .. ولي شما اولا بايد اين را ثابت كنيد ..
دوما من كفتم كه اين جواب نقضي است به دليل اين كه من اصلا حرف شما رو قبول ندارم جون كه فقط شعار وبدون دليل ومستند ومنبع ومدرك است ..
جواب شما كاملا واضح است ولي شما هستيد بايد بكيد جه را در طول تاريخ بايد شيعه را بكشند ؟!
جه را بايد شيعه در عربستان الان در اين زمان بعضي ها غذا براي خوردن نداشته باشند ؟!
جه را بايد عبد الله بن جبرين در كتاب اللؤلؤ المكين : ص25 - 39 فتواي كفر شيعه را بدهد ؟!
و .....

پاسخ:
جناب آقاي اسيري عزيز سلام !  ايميل شما براي ايشان ارسال شد و بنا به درخواست جناب آقاي رضا ، ايميل ايشان نيز براي شما ارسال مي&zwnjشود .



موفق باشيد



گروه پاسخ به شبهات
10 | عبدالله از زاهدان | Iran - Tehran | 12:00 - 12 آبان 1387 |
0
 
 
0
پاسخ نظر
در طول تاريخ كه بررسي كنيد يك آدم عاقل شيعه نخواهي يافت كه خون به ناحقي را ريخته باشد حتي در جنگ تحميلي عراق عليه ايران ولي برعكس شما خودتان بررسي كنيد كه دركشورهاي (عراق - عربستان- يمن- پاكستان - ايران -لبنان و...) اگر انصاف باشد با توجه به كارهاي انجام شده در زمان انقلاب دست ياري داده ومنطقه را با آگهي دادن به مردم بومي امن وآباد كرد نه اين كه فقط اموال شيعان به سرقت برود ويا اينكه بي كناه شهيد بشوند يا ربوده شنوند از بستگان آنها اخازي شود در كجا اسلام چنين دستوري آماده است كه كسي گفت مسلمانم گشتنش جايزاست اگر حرف سياسي است جواب ندارد ولي اگر حق است جواب بدهند آقايان مسجدمكي بنابراين تاكي مردم منطقه تاوان بي بندباري بعضي از كساني كه خود عالم ديني معرفي مي كنند بدهند و...
11 | عثمان عبدالرحمن عارف | Iran - Tehran | 12:00 - 21 آبان 1387 |
0
 
 
0
پاسخ نظر
سلام :چه زيباست كه همه ايرانيان مسلمان در بحثهاي علمي سنت پيامر را عمل كنند.يستمعون القول ويتبعون احسن با شند .برادران شيعه وسني هيچ چيز غير از عمل صالح وصداقت به درد ما نمي خورد وهيچ كس دلش براي ما مسلمين نمي سوزد .بيايد با هم اتحاد داشته باشيم تا خداوند از ما راضي شود .صهيونيست براي از بين بردن اسلام عزيز هر كاري راانجام ميدهد .اوست كه وهابيت را ساخت.در بين ما وصوفيت غالي را در بين برادران شيعه مان تا ما را به جان هم بيندازد وبر ما حاكم بشود. علماي روشن زمير ما از جمله شيخ شلتوت مفتي اعظم الا زهر مصر فتوا به حقانيت مذهب شيعه اماميه داده وبه اهل سنت جواز رجوع به اين مذهب را داده وقائل به مذاهب پنج گانه اسلامي شده.شافعي.مالكي. امامي اثني عشري. حنفي وحنبلي.لذا دعوا سر چيست؟!!! بنده خودم فرزند پدر ومادر سني هستم وبه انها افتخار مي كنم اما احكام شرعيه ام را از علماي شيعه مي گيرم وتقليد مي كنم. چون معتقدم انها بزمان هستند.ومراجعشان زنده اند اما مراجع اهل سنت سالها ست كه مرده اند.لذا فتاوايشان مناسب اين زمان نيست.خداوند همه مارا ببخشد وبه ما قدرت تفكر دهد.امين
12 | يذبتاسيل ديتاي | Germany - Falkenstein | 12:00 - 19 فروردين 1388 |
0
 
 
0
پاسخ نظر
خيلي خري كه مثل كبك سرت را زير برف كردي و فكر ميكني شايد حتي 1نفر گول ؟؟؟ شعرهاي توي ؟؟؟زاده را بخورد
13 | سميه | Iran - Tehran | 10:39 - 30 مرداد 1389 |
0
 
 
0
پاسخ نظر
من حرفاتون تصديق ميكنم آخه لوتك ده ماست وما اصلا تو ده مسجد اهل تسنن نداريم .نه اينكه آنجا سني كسي نيست نه ...ولي مسجدي كه برا سنيها باشه ما اصلا نداريم .
14 | momen abdullah | Malaysia - Kuala Lumpur | 04:01 - 31 مرداد 1389 |
0
 
 
0
پاسخ نظر
بسم الله الرحمن الرحيم
اي مرد شيعه
چهره منور امام رضا (عليه السلام) را چگونه يافتي؟حضرت علي اکبر (عليه السلام) را چگونه ديدي؟
صورت زيبايي دارند، بله؟؟
ديگر چه کسي را ديدي؟؟ وقتي ابالفضل (عليه السلام) را ديدي چه کردي؟؟ دورش چرخيدي؟؟ بلند قامت بود بله؟؟
از شيعيان چه کسي را ديدي؟ چهار نائب واقعي امام زمان (عليه السلام) را هم ديدي؟؟ چه مقامي داشتند؟؟ علامه حلي و علامه ابن طاووس و علامه اميني و علامه طباطبائي و ديگر علماي اسلام (رحمة الله عليهم) را هم ملاقات کردي؟؟

راستي از فقراي شيعه در اين دنيا و از اعيان آنجا که را ديدي؟؟ خارکن و حمال و راننده، يار و محب اميرالمومنين علي (عليه السلام) را هم ديدي؟؟
حتما از تجار و کسبه و مهندسين و پزشکان و فضلا تشيع هم ديدي؟؟ همانها که با خون دل مقابل توده هاي جاهل و دولتهاي غاصب و يهود لعين و ملعون ايستاده بودند؟؟
آناني را که از اموال غصب و مصادره شده دوري کردند را هم ديدي؟؟
حال متوجه شدي که ياران امام زمان (عليه السلام) با چه مشقتي مقابل اصنام مختلف و نوکران خودفروخته دولتها ايستاده بودند؟؟
در ميان ياران مولي سياه و چيني و هندي و ترک هم ديدي؟؟
*******
آيا در آن روز سخت ما را هم خواهي ديد؟؟
راستي مرد
مزارت کجاست؟؟ مزار رفيقت کجاست؟؟
<<<< الهم صلي علي محمد و آل محمد و عجل فرجهم >>>>
يا علي
15 | سعيد حسيني(شاه اسماعيل صفوي) | Germany - Frankfurt am Main | 10:11 - 31 مرداد 1389 |
0
 
 
0
پاسخ نظر
حتي اگر مسجدي هم در آنجا وجود داشت و تخريب هم ميشد اشکالي نداشت زيرا مسجد مکاني مقدس براي ذکر الله تعالي است، نه مکاني براي زاغه مهمات و مواد منفجره اهل سنت براي تخريب مساجد و کشتار دسته جمعي شيعيان!!
ظاهرآ کم کم دارد فراموش ميشود انفجار مساجد در زاهدان و کشتار شيعيان که تنها جرمشان گفتن ذکر الله تعالي بود.
در واقع بنده به شخصه به بسياري از اين مساجد اهل سنت رفته ام و چيزي جز تحريک اهل سنت بر عليه شيعه توسط مولوي هاي کوردل و دروغگوي اهل سنت نديدم.
اينگونه مساجد از نظر اسلام در زمان پيامبر ص مسجد ضرار ناميده ميشد
و به مولوي ها و بت پرستان داخل اين مساجد هم منافق يا همان جماعت ضرار گفته ميشود.
و تکليف ما را در مقابل اين مساجد پيامبر عظيم الشان ما ص روشن کرده است.
يا حق
16 | مهران | Iran - Mashhad | 20:07 - 05 آبان 1389 |
0
 
 
1
پاسخ نظر
ببخشيد يادم رفت پي ام هم بزارين حاضرم بيام
17 | سعيد حسيني(شاه اسماعيل صفوي) | Germany - Frankfurt am Main | 13:13 - 06 آبان 1389 |
0
 
 
0
پاسخ نظر
جناب مهران منتظر ايميل شما هستم
hoseini142005@yahoo.com
در ضمن ميتوانيد در ياهو مسنجر هم اين آيدي را اد کنيد
من آمادگي خود را براي مناظره اعلام ميکنم
يا حق
18 | عبدالله از چابهار | Iran - Tehran | 10:08 - 21 ارديبهشت 1390 |
0
 
 
0
پاسخ نظر
الا لعنت الله علي الکاذبين
19 | رضا زاهدان | Iran - Zahedan | 12:18 - 09 مرداد 1392 |
0
 
 
0
پاسخ نظر
سلام دمت گرم اگه مسولين مسجد مکي اينارو بخونن خوبه که به خاطر قاچاقچيان مواد مخدر جووناي پاک اين مملکتو به خاک و خون مي کشند و اونا هيچي نميگن خدا قبول کنه
   
* نام:
* پست الکترونیکی:
* متن نظر :